Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Demon in need of toys - Savoy

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Demon in need of toys - Savoy Empty
IndlægEmne: Demon in need of toys - Savoy   Demon in need of toys - Savoy Icon_minitimeTors 20 Feb 2014, 10:12

Ja, det siger jo lidt sig selv. Jeg har været inaktiv på det sidste herinde, men NU har jeg behov for at der sker noget spændende! Så nu er jeg hoppet herind for at lave noget, de kloge kalder for en plot-tråd! Bær over med mig, hvis min plot-tråd bliver mærkelig at se på, for jeg har slet ikke styr på det hele! xD

MEN! Savoy har jo mange relationer, gode som dårlige. Siden han er en lidt speciel personlighed, forventer jeg en del kaos i disse relationer. Nogle af de gode, kunne gå hen at bliver dårlige, men det er ikke noget, jeg mener, skal gå i vejen for at lave en førstehåndsrelation!

I am in need of this:
-Venner/bekendte
-Fjender
-Pantsatte sjæle(giver så meget sjovt spil)
-Mulige flirts

Mulighederne er mange, jeg kan sagtens sige ja til flere, mere komplicerede idéer, men i bund og grund søger jeg blot nogle, at skrive med.

Kort om Savoy:
Han er advokat, ofte en meget venlig type som man ser lidt skævt til, fordi han er dæmon, men trods alt dette, er han langt fra den værste dæmon at krydse klinger med. Sandt, han kan, når djævlen tager fat i ham, krølle biler sammen, og han har et lidt heftigt temperament, MEN, i bund og grund forsøger han, at efterligne en mere hjælpsom personlighed.
Dette er dog kun hans primære personlighed. Som alle andre dæmoner, har Savoy en mørk kant i sit sind. I modsætning til andre dæmoner, er hans mere "gode" side fremtrædende, men bliver han trådt nok på, eller bliver han vred nok, bliver den mørke kant til et større felt, og så er det, man skal passe på. Gud ved hvad han kunne finde på, når han er i sit rigtig dårlige humør.

Relationer:
Procella: Blanding mellem flirt, fjende og forretningsforbindelse.


Sidst rettet af Savoy Tors 20 Feb 2014, 10:35, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Demon in need of toys - Savoy Empty
IndlægEmne: Sv: Demon in need of toys - Savoy   Demon in need of toys - Savoy Icon_minitimeTors 20 Feb 2014, 10:27

I betragtning af vores fortid synes jeg da det kunne være morsomt med en blanding af flirt, arbejdsforbindelse og fjender ;)

Intet skal være ukompliceret :p
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Demon in need of toys - Savoy Empty
IndlægEmne: Sv: Demon in need of toys - Savoy   Demon in need of toys - Savoy Icon_minitimeTors 20 Feb 2014, 10:33

Hun bliver sat på listen som én af de meget komplicerede XD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Demon in need of toys - Savoy Empty
IndlægEmne: Sv: Demon in need of toys - Savoy   Demon in need of toys - Savoy Icon_minitimeFre 21 Feb 2014, 00:19

Overskrifter til fremtidige plots (og ting der køres på allerede)

Who is hunter, who is prey? - Tingen vi har kørende med at vi kender hinandens fortid og rygte og forsøger at udspille hinanden...muligvis permanent.


I'm intrigued... - Opsumering på at jeg har besøgt dig i dit badeværelse, og at du har reddet mig og plejet mig...om end jeg ikke forstod det på daværende tidspunkt.

...og den sidste overskrift er en hemmelighed! For det er Colt-problematikken ;)
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Demon in need of toys - Savoy Empty
IndlægEmne: Sv: Demon in need of toys - Savoy   Demon in need of toys - Savoy Icon_minitimeFre 21 Feb 2014, 01:41

heey, hvis du er frisk på en tråd, så er jeg det samme.. pt har jeg ingen ide om deres realation, men så længe du ikke myrder mig er jeg frisk på det meste.. streg dte, jeg er frisk på alt.. det kan trods alt kun gå galt engang
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Demon in need of toys - Savoy Empty
IndlægEmne: Sv: Demon in need of toys - Savoy   Demon in need of toys - Savoy Icon_minitimeFre 21 Feb 2014, 04:22

Jeg er in, hvis du har lyst!

Har på stående fod dog ingen idé til plot endnu! :)
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Demon in need of toys - Savoy Empty
IndlægEmne: Sv: Demon in need of toys - Savoy   Demon in need of toys - Savoy Icon_minitimeFre 21 Feb 2014, 06:00

Jeg er frisk!

Jeg kan ikke finde ud af emner uden plot. Jeg ved ikke om du har nogle plotideer i tankerne, der kunne passe på Cora? Ellers må der jo brainstormes!
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Demon in need of toys - Savoy Empty
IndlægEmne: Sv: Demon in need of toys - Savoy   Demon in need of toys - Savoy Icon_minitimeFre 21 Feb 2014, 12:33

Holy moly! Mange mennesker der vil lege!

Pro: Yes, for everything! xD

Kallisto: Som udgangspunkt myrder jeg aldrig rigtig folk; jeg lemlæster blot lidt. Heh. Anyhow, jeg tror de to vil være meget baseret på førstehåndsindtryk, så umiddelbart skal vi bare have en tråd i gang. :)

Val: Lige nu kan jeg heller ikke helt komme på noget, men kunne da muligvis godt se en positiv relation eller måske mere nogle rivaler?

Cora:You think you might be the hunter. The slayer. You think wrong! Har klart en tanke om, at Savoy kunne finde på at lege lidt med "maden". If you get what I'm going at here? xD
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Demon in need of toys - Savoy Empty
IndlægEmne: Sv: Demon in need of toys - Savoy   Demon in need of toys - Savoy Icon_minitimeLør 22 Feb 2014, 03:49

Hahah! I'm on! Det kunne vi få meget sjov med! XD

What if Cora skulle på "opgave" for at slå Savoy ihjel, sammen med to-tre andre personer. Men de personer kom ligesom aldrig rigtigt, og så opdager Savoy hende før hun får registreret at idioterne ikke er dukket op, so she can get the hell out of there? Og Sav vælger at få lidt sjov ud af det ... XD

Eller havde du noget bestemt i tankerne?
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Demon in need of toys - Savoy Empty
IndlægEmne: Sv: Demon in need of toys - Savoy   Demon in need of toys - Savoy Icon_minitimeLør 22 Feb 2014, 11:57

Jeg har ikke noget bestemt i tankerne, og så er jeg ret hooked på din idé! xD
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Demon in need of toys - Savoy Empty
IndlægEmne: Sv: Demon in need of toys - Savoy   Demon in need of toys - Savoy Icon_minitimeSøn 23 Feb 2014, 01:49

Great! Betyder det at jeg skal starte emnet? Han kan jo ikke opdage hende, medmindre hun ... like .. is there? ô.o

(And either way, så er jeg nødt til at vide hvor hun skal være, og hvordan der ser ud .. It's his place, so ... XD)
Tilbage til toppen Go down
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy


Antal indlæg : 101
Bosted : Et mindre mansion i udkanten af Werclare
Beskæftigelse : Advokat

Demon in need of toys - Savoy Empty
IndlægEmne: Sv: Demon in need of toys - Savoy   Demon in need of toys - Savoy Icon_minitimeOns 26 Feb 2014, 04:18

Hvis det skal være hvor han bor, så er det i Werclare hvor han har et mørkt mansion, møbleret i spartanerstil. og naturligvis er der mur omkring, men der er kun en enkelt tjener i huset xD
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Demon in need of toys - Savoy Empty
IndlægEmne: Sv: Demon in need of toys - Savoy   Demon in need of toys - Savoy Icon_minitimeOns 26 Feb 2014, 04:20

Great. I'll make it in a bit!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Demon in need of toys - Savoy Empty
IndlægEmne: Sv: Demon in need of toys - Savoy   Demon in need of toys - Savoy Icon_minitimeLør 01 Mar 2014, 07:32

Jeg er frisk. :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Demon in need of toys - Savoy Empty
IndlægEmne: Sv: Demon in need of toys - Savoy   Demon in need of toys - Savoy Icon_minitimeTirs 08 Apr 2014, 05:15

*Venter på Demonboy*

Vi mangler fortsættelsen af vores ballade startet! :D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Demon in need of toys - Savoy Empty
IndlægEmne: Sv: Demon in need of toys - Savoy   Demon in need of toys - Savoy Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Demon in need of toys - Savoy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Demon vs Demon //Autumn//
» Well, well.. What have we here? - Savoy
» Savoy's fraværstråd
» Savoy's mansion
» Det "lette" arbejde (Procella/Savoy)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Plots og søger-
Gå til: