Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Plot og Sjov søges til 3 individer!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Plot og Sjov søges til 3 individer! Empty
IndlægEmne: Plot og Sjov søges til 3 individer!   Plot og Sjov søges til 3 individer! Icon_minitimeTirs 25 Feb 2014, 20:36

Hey Skønne Væsner!

Har valgt at samle et plotforum for brugerne Valencia, Loren og Stefan
- da disse tre fiiine roller spilles af mig og dette giver mig et bedre overblik.

Jeg deler det op i 3 sektioner
- Valencia
- Loren
- Stefan


Valencia
Plot og Sjov søges til 3 individer! 10glk4m

Valencia er en kvinde der har en forkærlighed for mennesker,
da hun de første år af sit liv, selv troede hun var et. Men på trods af det, kan hun på grund af sine dæmoniske
sider havde svært ved at nære direkte følelser overfor menneskene.
Hun har udover det en kærlighed for værdifulde genstande, både 'magiske' og menneskelige.
Hun har en søn, som fylder en del i hendes liv lige for tiden, da han blot er 2 år gammel
- Han er blandt andet hybrid barn - en sjælden en af slagsen, Halv elver halv dæmon.
Hun arbejder som operationslæge på Sheria sygehus og har desuden, heldigt nok, evnen til at kunne heale.

Læs mere om hende Her

Søger: Relationer af alle slags, Fjender, Venskaber, Kærlighed and so on.
Søger specielt: Gode relationer, så som venskaber.
Evt.: Noget handel? kommet slemt til skade og har brug for healing?
interesseret i at studere hendes søn pga. racen? Sjælebinding? Børnepasser?


Loren
Plot og Sjov søges til 3 individer! 29zomqq

Loren er en fyr der er højt på strå og lommen fuld af penge, han lever godt
af det dyre og luksuriøse livstil. Han er ikke kostbar når det gælder smukke kvinder
og bestemt bevidst om sit gode udseende.
Han har evnen til at kunne besætte en ny krop og har gjort brug af dette én gang,
da han nær blev slået ihjel af en jæger.
Han har noget undergrunds handel der indeholder specielt handel med blod, men er i dække som ejer
af et firma der sælger luksus høretelefoner.

Læs mere om ham her

Søger: Relationer af alle slags, Fjender, Venskaber, Kærlighed and so on.
Søger specielt: Intet specifikt
Evt.: Handel? Elsker? Person der kendte til 'Anders' som er Lorens nye krop? Arbejder for Loren i hans firma?

Stefan
Plot og Sjov søges til 3 individer! 2l8g51w

Stefan har en fortid som turmult og frustreret teenager, der har opført sig
dummere end normen af unge. Han har haft et lettere usundt forhold til en vampyr
og nære et mindre had til racen nu. Han er som jæger trainee hos Procella(jæger) og bor lige
for tiden også der. Han har haft taget sig af et hybrid barn i nogle måneder før han overgav det
til Procella. Han er kæphøj og ofte lettere dumdristig, han kender til det overnaturlige men har ikke
meget erfaring med Engle og Varulve.

Læs mere om ham her

Søger: Relationer af alle slags, Fjender, Venskaber, Kærlighed and so on.
Søger specielt: Venner og gode relationer.
Evt.: Tidligere bekendskaber der mødes igen? Jæger der belærer ham? Første møde med engel eller varulv?

Skriv herinde eller på PB så kan vi sætte hjernerne i blød og udarbejde noget storslået!

//Val, Loren og Stefan
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Patel
Nybegynder
Nybegynder
Patel


Antal indlæg : 17
Bosted : Chasseur. Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Kok

Plot og Sjov søges til 3 individer! Empty
IndlægEmne: Sv: Plot og Sjov søges til 3 individer!   Plot og Sjov søges til 3 individer! Icon_minitimeOns 26 Feb 2014, 01:51

Jeg er frisk på et emne med Valencia. Dine virkelig gode omtalte emne skills, skal afprøves.
Men har ikke en ide. At jeg er jæger er ofcause en ligetil option, men vil gerne prøve at have et emne omkring min karakters sekundære beskæftigelse, som er kok. Men ved ikke hvad det skulle passe ind i.

Men ellers er jeg frisk på dine forslag til plot
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Plot og Sjov søges til 3 individer! Empty
IndlægEmne: Sv: Plot og Sjov søges til 3 individer!   Plot og Sjov søges til 3 individer! Icon_minitimeOns 26 Feb 2014, 01:59

Ja altså, den er jo ret oplagt med Stefan og Loren ;)

Men vi havde også en kort tråd med Val og ungerne. Så hvis du føler dig frisk sometime, så er det jo bare at brygge videre på børnehelvedet ;)
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Plot og Sjov søges til 3 individer! Empty
IndlægEmne: Sv: Plot og Sjov søges til 3 individer!   Plot og Sjov søges til 3 individer! Icon_minitimeOns 26 Feb 2014, 03:42

Patel, Fantastisk, selvom du nu ikke skal havde for høje forventninger vel :P
- Kan lige skrive en PB til dig!


Og Procella Darling, Lad os fyre noget i gang med Stefan og Loren til at starte med xD!
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Patel
Nybegynder
Nybegynder
Patel


Antal indlæg : 17
Bosted : Chasseur. Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Kok

Plot og Sjov søges til 3 individer! Empty
IndlægEmne: Sv: Plot og Sjov søges til 3 individer!   Plot og Sjov søges til 3 individer! Icon_minitimeOns 26 Feb 2014, 04:14

Så venter jeg på din Pm ^^
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Plot og Sjov søges til 3 individer! Empty
IndlægEmne: Sv: Plot og Sjov søges til 3 individer!   Plot og Sjov søges til 3 individer! Icon_minitimeTors 13 Mar 2014, 04:27

*venter på affyring*

FNAT du har den! XD

*løber hysterisk grinende den anden vej*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Plot og Sjov søges til 3 individer! Empty
IndlægEmne: Sv: Plot og Sjov søges til 3 individer!   Plot og Sjov søges til 3 individer! Icon_minitimeTors 13 Mar 2014, 11:21

WTF.....!?!?!

Val, spiller du også Stefan!? O.o Det har jeg slet slet ikke fattet.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Plot og Sjov søges til 3 individer! Empty
IndlægEmne: Sv: Plot og Sjov søges til 3 individer!   Plot og Sjov søges til 3 individer! Icon_minitimeFre 14 Mar 2014, 01:17

Yo-...whaaaa?

*sprutter af grin*

OMG!

Det er vidst blevet nævnt nogle gange herinde i tidens løb XD

Hun er bare lidt tung i røven med at få spillet ham. Men han har også ændret sig meget. Fangbanger og i homo-forhold med en vampyr der fuckede ham...in more than one way. Saved by Procella...then fucked again...saaaaved and beaten up by Procella...fucked up again....Saved and gotten out of jail by Procella....and THEN found on the lap of a nasty-ass demon. Saved and FORCE-reformed by Procella!

....who is getting mighty old, mighty fast, and have a few greys because of this airhead!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Plot og Sjov søges til 3 individer! Empty
IndlægEmne: Sv: Plot og Sjov søges til 3 individer!   Plot og Sjov søges til 3 individer! Icon_minitimeFre 28 Mar 2014, 04:52

Jeg melder mig gerne til en tråd hvis du er frisk.

Dog det eneste jeg lige umidbart har som ide lige pt fra det du skriver er med Loren.
Koda er tidligere dæmon blod afhængige, kunne være hun opsøger det igen og hvor hun kan få fat i det?

Ja det var lige det jeg havde af ide.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Plot og Sjov søges til 3 individer! Empty
IndlægEmne: Sv: Plot og Sjov søges til 3 individer!   Plot og Sjov søges til 3 individer! Icon_minitimeTirs 29 Apr 2014, 18:24

Hhahahah, Oh, Vidste ikke at du ikke vidste det Nari XD
- Men hvad Procella skrev!

Bump!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Plot og Sjov søges til 3 individer! Empty
IndlægEmne: Sv: Plot og Sjov søges til 3 individer!   Plot og Sjov søges til 3 individer! Icon_minitimeTirs 29 Apr 2014, 23:55

Hva Stefan/Loren?

Skulle vi finde ud af noget snart?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Plot og Sjov søges til 3 individer! Empty
IndlægEmne: Sv: Plot og Sjov søges til 3 individer!   Plot og Sjov søges til 3 individer! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Plot og Sjov søges til 3 individer!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Plots og søger-
Gå til: