| Gute morgenm Jaster! xP | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Gute morgenm Jaster! xP Tors 05 Aug 2010, 09:21 | |
| Dato : Irl Årstid : Sommer Dag : Mandag Vejr : Morgenkøligt Sted : Skoven Tid : 05.02 Omgivelser : Træer...
Den store, brune ulv luntede stille mellem træerne, med tungen hængende ud af halsen. Efter en hel nat i skoven, var det efterhånden på tide at vende snuden hjemad. Dog nægtede Unique at gå nogen som helst steder uden en trævl på kroppen, hvilket også var grunden til at hun blev i sin ulve skikkelse. Hun havde sat kursen mod den tomme lejeplads, hvor hun havde valgt at efterlade sine ting, og håbede nu bare på at der ikke var nogen, der havde hugget det... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Tors 05 Aug 2010, 09:33 | |
| Jaster kom gående ind i den triste skov for han kunne lugte en anden ulv det var vist en hunulv så han havde vist en chance her. Han satte i løb efter lugten hun ulven havde og da han nåede frem stod han og kiggede på den ulv han kunne lugte og stod bare *er det hende jeg kan lugte*tænkte han og kiggede på hende med et slags ulve smil *det er vist en varulv*tænkte han og stod bare og håbede på hun kunne lugte ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Tors 05 Aug 2010, 09:50 | |
| Unique havde skam også lugtet hanulven, og havde sat sig i bevægelse i retning af lugten. Dog stoppede hun op, da den anden ulv nåede inden for hendes synsfeldt. Hun lagde hovedet på skrå, og betragtede ham med de mørke ulve øjne. Gad vide hvem han var?... Unique bjæffede lavmælt, og betragtede ham forsat, for at se hans reaktion... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Tors 05 Aug 2010, 09:54 | |
| Han gik hen til hende med et stille ulve smil og slikkede hende på snuden med og kiggede hende ind i øjne og bjæffede stille igen som om han sagde hej til hende med et ulve smil på sine læber og slikkede hende så igen på snuden med et smil *hun er en varulv det må hun være*tænkte han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Tors 05 Aug 2010, 10:06 | |
| Unique ville have leet, hvis det ikke var fordi hun i øjeblikket var en ulv. Hun snusede nysgerrigt til ham, og fnøs kort da han slikkede hende på snuden. Han kunne kun være en varulv, med mindre han troede at hun var en hunulv i brunst med den opførsel han lagde for dagen. Egentlig havde hun lyst til at hilse på ham i menneske skikkelse, men det faktum at hun ville være splitter ragende nøgen hvis hun forvandlede sig afholdt hende dog fra det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Tors 05 Aug 2010, 10:10 | |
| Han kiggede på hende med et stille ulve smil *jep hunulv og kvinde i mennske*tænkte han og kiggede på hende med et smil og kiggede hende ind i øjne og blev lidt vild neden under efter som det var han instinkter der talte til ham lige nu skulle han gøre det eller ej viste han ikke men hun var nok en der ville være perfekt til at være mage for hans unger håbede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Tors 05 Aug 2010, 10:23 | |
| //Smutter i seng nu ^^'// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Tors 05 Aug 2010, 10:23 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 07:26 | |
| Unique lagde sig ned, og så op på ham, hvilket var et tegn på underdanighed. Og eftersom han var en hel del større end hende, og var en han, så ville hun nok gøre klogest i at være ham underdanig. Hun havde stadig lyst til at forvandlige sig til menneske... Til at se hvordan han så ud som menneske... Men så igen.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 07:28 | |
| Han kiggede på hende og snuste hende så mellem bene *jep kvinde*tænkte han og bjæffede så som om hun skulle rejse sig op og alt det og kiggede på hende mens han ventede på at hun skulle gøre det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 08:11 | |
| Unique snappede kort efter ham, da han snuste hende mellem benene. Godt nok var det ganske almindelig adfærd blandt dyr, men Unique synes nu at det var uhøfligt.. Selvom de i øjeblikket var ulve kunne de vel godt opføre sig mere eller mindre civiliseret?.. Eller noget... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 08:15 | |
| Han kiggede på hende og ville endeligt gerne se hende som menneske men så var de jo nøgne og alt det så han lod være med det men han kiggede på hende og gik om bag hende og hoppede op på hendes ryg og lagde poterne om hende og holdte hende fast og var endeligt klar til at parre sig med hende så han kørte op der hvor den skulle op i hende som ulve og holdte hende fast så hun ikke skulle gå nogen steder |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 08:52 | |
| Unique blev en anelse overrasket, da han besteg hende, men lod ham dog gøre det. Instinkterne trådte ind... Hun kunne ikke lade være med at tænke på hvad der ville ske hvis det rent faktisk lykkedes for ham, og hun blev gravid... Hun var kun sytten, og på ingen måde klar til at skulle tage ansvar for et barn... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 08:56 | |
| Han knaldede hende som ulv og det her var instinkterne der sagde at det var tid at der skulle gøres noget med børn og alt det og blev ved med det han gjorde og de var jo ude i skoven så ingen så dem mens han var oven på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 09:08 | |
| Unique brummede svagt, men gjorde ikke modstand mod ham. Hun besluttede sig dog for at hun ville se ham som menneske, når han havde gjordt sig færdig... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 09:14 | |
| Han blev ved og der gik en time hvor de stod sådan før han kom op i hende som ulv og fjernede sig så fra hende og kiggede på hende og gik hen og slikkede hende over snuden *hun er fin*tænkte han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 09:32 | |
| Da han trak sig væk fra hende, lod Unique forvandle sig tilbage til menneskeskikkelse. Hun sad så hun havde benene trukke op foran brystet, og smilede lettere skævt. "Du er godt klar over at dette af nogen ville blive betragtet som en voldtægt, ikke?" sagde hun, og strøg de brune krøller væk fra de blå øjne, før hun lagde armene om benene på sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 09:36 | |
| Han kiggede på hende *jeps varulve*tænkte han og gik lidt væk og forvandlede sig til menneske igen "Ja hvis det ikke var fordi vi var varulve"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og kiggede på hende "du ser køn ud som menneske"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 09:43 | |
| Unique smilede svagt, og nikkede. "Tak... Du ser faktisk også ret nuttet ud." sagde hun, og knugede let om sine ben. "Mit navn er Unique. - Hvem er du?" spurgte hun så, og kradsede sig let på sit skindeben. Hun smilede skævt af situationen. Hvor var det egentlig typisk hende, at havne i sådan noget... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 09:44 | |
| Han kiggede på hende "Tak og mit navn er jaster"sagde han og kiggede på hende rettede på sit hår "hvordan havde du det mens jeg gjorde det jeg gjorde"sagde han og kiggede på hende med et stille smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 09:49 | |
| Unique trak let på skuldrene. Hun vidste ikke helt hvordan hun havde.. "Okay skulle jeg mene..." svarede hun, og så let mod hans ansigt. "Hvis der virkelig kommer noget ud af det her, så kommer du altså også til at skulle tage et ansvar!" sagde hun, og betragtede ham roligt. Ikke om hun ville stå alene med en eller anden hylende unge i en alder af sytten... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 09:51 | |
| "jeg skal nok hjælp til så godt jeg kan tror du ikke jeg vil ha at mit eget barn skal vide hvem jeg er"sagde han og kiggede på hende "hvor gammel er du da"spurgte han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 10:03 | |
| Unique trak let på skuldrene, og mumlede et eller andet om at man aldrig kunne vide.. "Jeg er sytten.. Hvor gammel er du?" svarede hun, og smilede let. Egentlig ville hun gerne snart have fat på sit tøj, men hun var ikke helt sikker på hvor vidt hun havde lyst til at rejse sig op... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 10:06 | |
| "jeg er tyve"sagde han og kiggede på hende med et smil "har du tøj med her ud"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber "men ellers skal du ikke være bange for at rejse dig"sagde han og kiggede på hende og havde bare lidt på fornemmelsen at hun ikke vil op at stå eller sådan noget |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 10:14 | |
| Unique nikkede kort. "Mine ting ligger på en lejeplads ikke så langt herfra." svarede hun, og kløede sig let i håret. "Hvad med dig? Har du noget tøj her ude?" spurgte hun så, og så lidt på ham. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP | |
| |
|
| |
| Gute morgenm Jaster! xP | |
|