|
| Gute morgenm Jaster! xP | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 10:16 | |
| Han kiggede på hende med et smil "ja min hule ligger ikke langt her fra"sagde han og kiggede på hende med et smil "er du sådan en der med på den værste eller sådan noget"spurgte han og kiggede på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 10:32 | |
| Unique smilede skævt, og gned sig let på armen. Jo, hun var skam med på lidt af hvert... "Mere eller mindre..." svarede hun, og så lidt på ham. "Hvorfor spørger du?" spurgte hun så, og lod de blå øjne løbe hen over omgivelserne før hun lod dem lande på hans ansigt igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 10:40 | |
| Han kiggede på hende med et smil "fordi du gør mig lidt vild lige nu"sagde han og kiggede på hende med et smil op sine læber og gik lidt rundt før han satte sig op af et træ og kiggede på hende med det samme smil på sine læber |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 10:50 | |
| Unique smilede skævt. Der skulle åbenbart ikke meget til at gøre ham 'vild' som han selv sagde, hvis hun kunne gøre det ved blot at sidde som hun gjorde. "Så det gør jeg?" spurgte hun med et løftet øjenbryn, og kravlede så over mod ham med et skævt smil om munden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 10:54 | |
| "ja på en eller anden måde gør du"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede hende an med det samme smil "hvad så nu"sagde han og kiggede på hende med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 11:04 | |
| Unique satte sig omkring en meter fra ham, og trak igen benene op mod brystet. Trak let på skuldrene. "Det ved jeg ikke..." svarede hun, og lod let blikket søge op mod himlen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 11:08 | |
| "okay det var ikke godt at du ikke ved det"sagde han og kiggede på hende med et stille grin og smilte så til hende og kiggede hende an "men kan gætte på du ikke har lyst til sex"sagde han og kiggede på hende med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 11:33 | |
| Unique smilede skævt, og satte sig så op på hans skød, og lagde armene om halsen på ham. "Hm?.. Hvad siger dig dog det?"spurgte hun, og så lettere udfordrende på ham. Unique kunne virkeligt skifte humør fra det ene øjeblik til det andet, uden noget varsel overhovedet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 11:36 | |
| Han kiggede på hende med et smil og løftede bene op af så hun var ved at glide ned af hans ben og havde hans lem liggende over hendes underliv "eller vil du"sagde han og kiggede på hende med et smil der var frækt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 11:49 | |
| Unique smilede frækt til ham, og fugtede kort sine læber. "Hvad tror du?" spurgte hun i stedet for at svare ham, og lod let hænderne glide ned og hvile mod hans brystkasse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 11:51 | |
| Han kiggede på hende "jomfru er du ikke og våd ja det kan jeg mærke"sagde han og løftede hende lidt op og fik hende ned over sit lem og kiggede på hende og kunne mærke hendes indre varme som var dejligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 12:06 | |
| Unique kunne ikke tilbageholde en let latter, ved det han sagde. For at det ikke skulle være løgn, så havde hun faktisk været jomfru før hun mødte ham... Hun knyttede let hænderne, da han trængte op i hende, og sukkede kort af velvære. Før hun begyndte at bevæge sig i et roligt tempo. Hun var faktisk lettere usikker på dette, selvom det hverken kunne ses, eller mærkes på hende. Dette var noget andet end før. Før havde de været ulve, og der havde det ikke handlet om andet end instinkter... Nu handlede det om lyst... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Fre 06 Aug 2010, 12:15 | |
| "okay der røg vist noget har jeg ret"sagde han og kiggede op på hende og fik sig øverst " skal jeg overtage så"sagde han stille og kørte stille og roligt frem og tilbage inde i hende så det ikke gik for stærkt for hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Ons 11 Aug 2010, 05:34 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP Søn 29 Aug 2010, 10:44 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Gute morgenm Jaster! xP | |
| |
| | | | Gute morgenm Jaster! xP | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|