Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

de tre sten

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

de tre sten - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: de tre sten   de tre sten - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Aug 2010, 08:25

"Du er dum.." hviskede hun og syntes at det havde været en dum ting som han hanvde haft gjort. Hun så lidt på arret og så derefter op på Sor da han trak sig væk. Hun knyttede sin fremstrakte hånd sammen og så op på Sors ansigt og bed ned i sin underlæbe "Sordrick.. Jeg vil gøre hvad som helst for at få det til at blive godt igen" lovede hun og så ham ind i øjnene og ville bare gerne have hans tilgivelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: de tre sten   de tre sten - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Aug 2010, 08:30

"kommer du fordi din gamle kæreste dumpede dig eller elsker du mig virkeligt stadig?" spurgte han og gk tættere på og tog hendes knyttede hånd og foldede den ud og lagde den på hans brystkasse så hun kunne mærke hans hjerte banke hvilket det jo ikke havde gjort i meeeeget lang tid
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: de tre sten   de tre sten - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Aug 2010, 08:35

"Jeg kommer fordi jeg ikke vil have at du skal være sur på mig til evig tid.. Og, ja! Jeg holder stadig af dig.." hviskede hun og havde sår'n set ikke nogen kæreste længere. Hun gispede lavmælt da han tog fat i hendes hånd og foldede den ud og lod den gå mod hans brystkasse. Hun kunne mærke hans hjerte slå. Og det havde hun aldrig følt før på ham, så det var lidt nyt for hende. Hun kunne ikke lade vær med at gå et lille skridt nærmere og så væk fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: de tre sten   de tre sten - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Aug 2010, 08:40

han gav slip på hendes hånd og sagde så "det er det hjeter der banker for dig hvis du vil have det" han toget lille skridt bagud da hun gik tætter på han kiggede ned i jorden og afventede svar og tænkte på at havde glemt noget. ikke noget vigtigt men kom så i tanke om at hanhavde glemt in guitar ved gravstenene nå pyt der var jo ingen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: de tre sten   de tre sten - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Aug 2010, 09:42

Rose så op på ham og smilte svagt ved det han sagde, men svarede dog ikke og vidste ikke hvad hun skulle sige. Hun trak selv et skridt tilbage da han gik tilbage og ville ikke gøre noget som han ikke ville have. Hun bed ned i sin underlæbe og så hurtigt væk fra ham og strøg sin ene hånd gennem sit hår og vidste ikke hvorfor hun dog gjorde dette og hvorfor hun ikke bare lod ham være. Han ville hende jo egentlig ikke..
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: de tre sten   de tre sten - Page 2 Icon_minitime

de tre sten
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: