|
| something new? | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: something new? Ons 03 Nov 2010, 01:52 | |
| Han slikkede lige så stille hendes hals alt imens hun sagde alt dette, "Hvorfor dog det" sagde han imens et smilt spradte sig på hans læber. Han tog nu den anden hånd rundt om hendes krop så hun lå mere stille og ikke kunne fægte med armende osv... I det næste sekundt bed han til, og hans spidse tænder sad nu inde i Jaden finde hals. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: something new? Ons 03 Nov 2010, 01:56 | |
| Jaden vrisset og bed tænderne sammen og mærket så hans arm og prøvede at vride sig løs, hun så rundt flakkende med øjnene efter hjælp, i det hun mærket hans tænder ville hun skrige vis det ikke var fordi hun mærket en vis form for forandring i kroppen. da han bed hende, kom der langsomt en katte ligende hale frem, hun fik lange katte ligende negle frem som metal var de, og hun fik lidt spidse katte ligende hjørnetænder forneden og foroven i munden, hendes pupiller var ikke runde men aflange som en kats, og hun fik i stedet for menneskelige øre, katte øre i hvid pels. Hun smilede ondt og bordet neglene ind i ham så hårdt hun kunne og skrig over smerten fra hans bid hun nu kunne mærke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: something new? Ons 03 Nov 2010, 02:06 | |
| Demetri havde allerede taget godt for sig af hendes blod og det neglende borede sig ind i hans, begyndte blod at løbe ud af hulernde, men han nød det han nød alt den smerte nogen kunne give ham. Han rykkede sig kort væg hvor idet samme at hendes små negle mærker voksede sammen. "Sødt! en lille katteslave til mig" sagde han og grinte lidt" hvorefter han efterlignede hendes evne, OG DERnæst sprang på hende igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: something new? Ons 03 Nov 2010, 02:10 | |
| Hun så på ham da han fjernet sig og sagde"dit ! perverse svin" hun var stadig menneske blot med en lang smuk pjusket hale, flotte hvide vinger der dog ikke var fremme nu, og små nuttet dog spidse tænder, og så flotte spidse katte øre i hvid, samt smukke isblå katte ligende øjne. Hun så da han pludselig skulle til at springe på hende igen!?. Hun undveg hurtigt fordi denne gang havde hun en kats enskaber, se bedre i mørke og en kats reflekser. Hun viste tænder og svejede i ryggen og sagde"jeg ikke! DIN SLAVE!" hun var på alle fire og sprang dernæst på ham, dog uden at ha tænkt over at han var tusinder gange stærkere end hende!?, og meget højere og mægtig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: something new? Ons 03 Nov 2010, 02:16 | |
| I det hun sprang mod han spragte han en arm ud og greb fat i hendes pels hvorefter han satte sine katte agtige klør lige i pelsen på hende. "Det jo det de kalder mig" sagde han og svang hende væk fra sig. "Forresten" sagde han imens han bare stod og kiggede på sine negle der havde engle blod på sig, "prøv at snak med Englen Rose" han holdte en kort pause, "Hende kan du lære meget af" sagde han og slikkede blodet af sin hånd/pote. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: something new? Ons 03 Nov 2010, 02:25 | |
| //hun har kun pels på halen, og ørene resten er en normal menneske krop ^^ uden pels. som den ^^ undtagen hun ligner sig selv og har hvid pels på halen og ørene //.. Jaden betragtede Demetri og bed sig i under læben og rejste sig hurtigt op og betragtede ham i det hun var landet på alle fire, fordi hun var som en kat lidt. Hun smilede og stod på begge ben nu og halen svang sig blidt fra side til side. Hun betragtede ham med et lettere vovende smil og sagde"hvorfor, sku jeg snakke med en anden" hun gik lidt bagud og smilede lidt i det hun ville stikke af mellem en gyde |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: something new? Ons 03 Nov 2010, 02:36 | |
| "Bestemmer du vel selv, det ville bare være en god ide" sagde han og holdte så en hånd op foran sig selv,og så over mod Jaden. Hun ville nu ikke kunne bevæge sig da han brugte en af sine evner på hende. "Hvorfor flygter du?" sagde han og smilte dystert og lignte mest af alt en djævel der var kommet op på jorden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: something new? Ons 03 Nov 2010, 02:40 | |
| Jaden skrig højt og prøvede at bevæge sig og betragtede Demetri og sagde"Jeg.. slip mig aahh" hun prøvede at vride sig men der skete intet, hun bevægede sig ikke!?. Hun var bange, hendes krop rystede lidt inden i fordi hun ikke anede hvad der skulle ske nu?, hvorfor var han sådan vis han ville drikke hende!?. Hun ville hellere dø end ! at være hans slave!? som han så flydende udtalte igennem munden. Hun betragtede ham med de isblå øjne og sagde"Jeg ber dig slip mig så fri, jeg har ikke gjordt dig noget!? hva vil du måske med mig, jeg kan intet" hun rødmede let."fordi du prøvede at suge mig tør for blod, derfor flygtet jeg, men jeg vil aldrig være din slave så hellere at du dræber mig!" hun så alvorlig ud nu og var klar til at han ville bide hende eller blot slippe hende og sige noget ala? at hun var for svag eller grim eller han ikke ville ha en som hende som slave eller noget, hvilket ville passe hende FINT!. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: something new? Ons 03 Nov 2010, 03:00 | |
| Han gik rundt omkring hende og så på hendes krop, "SMuk krop, flot hår" han nikkede, "Typisk sådan en som dig" sagde han lod sin hånd køre kort over hendes bryst. Han vred i det samme hendes ansigt til side, men dit blod er lige som alle andre engels" sagde han og bed så endnu engang ind i Jadens hals. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: something new? Ons 03 Nov 2010, 03:03 | |
| Hun så på ham og prøvede at bevæge sig men uden helt. Hun stod der helt uden nogen som helst kontrold over sig selv og prøvede virkelig at slippe fri! men kunne ikke, dette var forfærdelig"Stop med at kigge sådan på mig" hun rødmede da han sagde sådan om hende, men håbede stadig han endten dræbte hende eller blot lod hende være eller gå og ikke ville ! prøve noget nær en slave!?. Hun mærket hans hånd og lukket øjnene og sagde"ahhh..! " hun bed tænderne sammen og da han satte tænderne i hendes hals igen skrig hun højt og mærket smerten igennem kroppen!. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: something new? Ons 03 Nov 2010, 03:07 | |
| Han begyndte at suge og suge, og efter en tid begyndte Hendes blod at løbe langsomt. HUn faldt nu sammen og Demetri slap hende med sin evne og greb hende i stedet.'Hendes hjerte bankede så svagt at man kunne tro han var død. Demetri kiggede nu på hende imens hun lå der og smed dernæst hende som en værdiløs ting på jorden. I det samme forvanlede han sig til en fugl og fløj ud i nattens mørke.
//oUT// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: something new? Ons 03 Nov 2010, 03:08 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: something new? Ons 03 Nov 2010, 03:10 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: something new? | |
| |
| | | | something new? | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|