Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Begyndelsen ~ Tristan & Crasie

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 08:27

Camille så efter ham.Dét var en underlig fornemmelse at se ham gå, selv om de først lige havde mødt hinanden.
Han var en ...argh...lad dét ligg., formanede hun sig selv.
Hun gik over til Isabella englen og så på Crasie endnu en gang.
"følger du hende hjem ? Så kontakter jeg hende i.morgen tidlig." Sagde Camille stille.
Hun huskede et hotel.nær ved. Der ville hun tage ind, få et bad og noget søvn.Hun orkede ikke at tage helt hjem nu. Til en Tom lejlighed, et hotel var der idet mindste andre på.
Camille vinkede til englen og begyndte sin tur mod hotellet.

// out //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 08:31

Isabella nikkede til hende, så slog hun vingerne ud og hendes rustning dukkede frem igen. Hun oppede lige op så hun stod en meter op i luften mens hendes sorte vinger slog frem og tilbage. Hun så ned på Camille med et smil og Camille kunne tydelig mærke den beroligende aura, men som dog var anderledes i forehold til normale englers.
"Farvel du af kongelig sjæl og blod. Måske mødes vi en dag igen"
sagde hun mens hun slog et par hurtige slag med vingerne og fløj hurtigt op igen i luften, og blev hurtigt til en lille prik på himlen.

//out//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 08:35

//Topic closed!//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 08:45

// lad nu vær...du kan ik altid få dét sidste ord//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 08:54

//Jamen det forvirre mig hvis der står at jeg ikke er den sidste der har svaret! Bær over med mandens encellede hjerne!//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 09:01

// okay dét gør jeg så * smiler* //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 09:03

//Yes man!//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 09:18

// suk...jeg har aldrig været god til at modstå en fristelse...* at drille* //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 09:38

//Nej, nu er du bare træls :P//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 09:52

// og du ...snakker for meget ;). //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 10:01

//Nej min fine ven DU snakker for meget!//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 10:41

// moi ? My lips are Closed...//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 10:52

//Yeah right, tell that to the jugde..//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 10:56

// I swear I'll tell the truth 'bout all the things I used to do //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 22:33

//And the things your are doing now? Not so much//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 22:46

// ahh du tager fejl...jer er på job lige nu *griner* //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Aug 2011, 01:49

sjovt at læse jeres samtale :D
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Aug 2011, 02:09

// kunne godt bruge noget girley back up....han er såå stædig purken ;) //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Aug 2011, 02:10

i'm ready for some girl back up :D :)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Aug 2011, 02:12

*high fiver Crasie *
Tristan får en krise når han ser han ikke har dét sidste ord...endnu ;)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeLør 13 Aug 2011, 02:15

hehe nej for det går vi
"Giver high five tilbage og ser med sejresikkerhed på tristan"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeSøn 14 Aug 2011, 08:47

Glem det tøser, i er slet ikke så stædige som mig, jeg skal nok få det sidste ord! Trods alt er Cody på min side! *Klapper Cody på hovedet og giver ham en godbid*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeSøn 14 Aug 2011, 08:55

* ser lusket på Crasie*
Du tager hans ben jeg tager arme...buksevand !
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeSøn 14 Aug 2011, 09:02

I holder jer væk !
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitimeSøn 14 Aug 2011, 09:07

*Tristan havde ikke set at Crasie var en illusion og stod i virkeligheden bag ved ham og griber fat i hans arme så de var løst fast bag ryggen*
"jeg tror at du skal tage hans ben"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Begyndelsen ~ Tristan & Crasie    Begyndelsen ~ Tristan & Crasie  - Page 6 Icon_minitime

Begyndelsen ~ Tristan & Crasie
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» the underworld (tristan, camille, crasie)
» alene i nat. //Crasie//
» Vil du lege med mig? ~ Crasie
» Kobra- Crasie
» En storm er på vej //Crasie//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Lufthavnen-
Gå til: