Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Hygge på en cafe - jake

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Hygge på en cafe - jake Empty
IndlægEmne: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 05:25

Tid: 13.00
Omgivelser: Nogle få mennesker der sidder og snakker
Vejr: Regn udenfor, og meget køligt
Sted: Benjamin centeret, øverste etage på en cafe
Påklædning: Et par stramme blå jeans, og en matchende sort top, der sidder stramt ind til ez fine figur, En halskæde i guld omkring halsen, og et armbånd af sølv, det lange blonde hår er sat op i en høj hestehale, så man tydeligt kan se de fine diamant øreringe hun har på

Ez sad for sig selv inde i hjørnet på en cafe og nød en dejlig kop varm cacao, Hun sad lidt og tænkte for sig selv imens hun sad og læste i en bog, med et lille smil på læberne, Hendes humør var i den grad nået et nyt nivau, end hvad den plejede, hun var både munter, og en smule forvirret på samme tid, hvilket tydeligt kunne ses i hendes klare blå øjne, stille kiggede hun op fra sin bog, og kiggede på de mennesker der sad rundt omkring og snakkede sammen, hun smilede let, og lod sig smitte lidt af deres humør, så hun ikke følte sig så alene som hun gjorde, stille rystede hun på hovedet og vente blikket imod sin bog igen, imens hun nynnede lavmelt for sig selv, Hvis nogen havde lystil at snakke til hende nu, ville hun nok ikke havde opfanget dem, så meget optaget var hun i sin bog, stille skuppede hun stolen lidt ud fra boret, og lænede sig tilbage, og lagde sit højre ben over sit venstre, imens hun kiggede smilende rundt på folk, hun savnede lidt at have en at snakke med, men hun skulle nok vende sig til ensomheden hurtigt igen, det var sikkert fordi hun havde mødt så mange mennesker på de seneste par dage der gjorde hende forvirret, Hun sukkede let, og kiggede så op i luftet, imens hun sad og tænkte lidt på om hun skulle købe sig en kat eller ej, eller måske et andet husdyr hun kunne havde gående der hjemme, så det ikke var så trist at komme hjem?,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 05:33

Jake traskede roligt op den øverste etage af det åbne Benjamin centre. Rundt omkring kunne der høres en summen af folk som havde gået rundt og shoppet det meste af dagen. Jake var iført et par mærkeblå jeans, en mørkeblå t-shirt, en tynd sort jakke og et par slidte all-stars sko. Oppe på øverste etage var et bredt udvalg af cafeer og det var altid forvirrende at skulle finde ud af hvilken som man skulle vælge. Lige nu var han kun på udkig efter en kop kaffe og gad derfor ikke tage ind på en restaurante, de var også så fyldte.
Han valgte en lille Cafe helt over i hjørnet. Den var langt fra fyldt, der sad en lille familie på 4 og en pige med en bog, nej ved nærmere en engel med en bog. Han lagde hovedet let på skrå, hvor typisk engle var virkelig guds bedste børn...
Efter at have bestilt en kop kaffe vaglte han et bord foran englens bord. Det var på en måde sjovt at betragte, ikke spændende, men underholdene, at se på nogen fuldstændig opslugt af blæk og papir.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 05:38

Ez tog sin bog og lod den hvile i hendes skød imens hun læste ivrigt videre, med et svagt smil på læberne, dog kiggede hun kort op i det hun opfangede en der kiggede på hende, og sendte drengen et giftigt og advarende blik om hun ikke var en engel man skulle kigge på, med mindre det kun var for at se om hun var farlig eller ej, men han kiggede jo åbenlyst på hende, noget hun ikke brød sig om på nogen måde, dog rettede hun hurtigt sine øjne ned i bogen igen, og lod som om drengen som hun allerede havde gættet var en demon, slet ikke var til stede, eller fandtes for den sags skyld, dog nynnede hun stadigt hen for sig selv, og bladrede om på næste side, imens hun lyttede efter de folk der var i cafen, dog kiggede hun hen på den familie der sad og hyggede sig, og kunne ikke lade vær med at smile, Hun havde altid tænkt på om hendes familie også kunne havde været sådan, hvis de da stadig levede, stille rystede hun på hovet, og rettede blikket imod sin bog igen, og læste videre, og glemt med det samme alt om hende, selv hvad klokken var,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 05:49

Jake grinte indvendigt da hun så på ham. Det var tydeligt at han allerede var irriteret eller utilpas ved det. Han smilede arrogant til hende i det hun kiggede og tog så noget af sin kaffe. Sort uden noget, som kaffe skulle være. Han kiggede også over på lille familie og vilede kinden i en håndflade. Han kunne godt huske da hans familie havde været sådan. Det var snart 400 år siden, inden alt løb som sand igennem hans hænder. Jake slog blikket hen på engel igen af ren kedsomhed og prøvede at tyde nogle af ordene i hendes bog, hvad var det hun læste? han kunne se få ord, men var ikke sikker på at han havde læst den bog før. Endnu en tår af sin kaffe og et lille gab, normalt ville han først stå op nu, men af en eller anden grund havde han ikke kunne sove længere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 05:53

Ez lukkede sin bog i og puttede den i sin skuldertaske der hang på hendes stol, og tog så tasken på skulderen, og rejste sig op, med smed nogle mønter på boret til tjeneren der skulle gøre rent efter hende, og gik uden tøven hen til ham, med et Hånligt, og yndefuldt smil på læberne, og trak bare en stol ud og satte sig på den, og lod sine albuer hvile imod boret, imens hun follede sine hænder, og hvilede hovedet i hænderne, "Ser de noget de kan se, eller har en led dæmon som dem aldrig set et smuk væsen før,"Spurgte hun med sin sukkersøde stemmer, og sendte ham et lettet hånligt smil, imens hendes øjne skinnede af morskab, hun elskede at få et skænderi igang med en dæmon, eller et anden væsen der troede de var bedre end hende, For hun var jo praktisk på alle tænkelige måder, efter hendes egen smag, og det var nu også altid sjovt, at irrerteret et anden væsen så der ville komme en fair kom ud af det, end hvis hun valgte at skændes med et menneske, som hun plejede,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 06:00

Jake fulgte hende roligt med øjnene og bevægede sig ikke en tomme inden han svarede efter at have folet armene over kors. "En led dæmon som mig? Hvilken konstatering du kom, hatten af for dig" Svarede han først meget roligt og iskoldt idet han fik et hånligt smil på. "Helt ærligt så har jeg 'yet too see' et smukt væsen" Fortsatte han med en kraftig hentydning i det han sagde at hun ikke skulle tro at hun var mere end hvad han havde set før. "Jeg har set bedre" Mumlede han til slut for at være sikker at at hun forstod hvad han sagde til hende. Han gabte igen og kørte en hånd igennem sit sorte hår. Han havde et fornøjeligt glimt i øjet idet han også lænede sig fremad og vilede albuerne på bordpladerne og vilede hagen på sine folede hænder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 06:04

"Du er gyselig, og stinker langt væk, ved du det smukke?"Sagde hun så med nu en silkeblød stemme, og spandt nærmest, hun elskede et skænderi, og han fortsatte det enda, det gjorde det blot meget sjovere, dog studerede hun ham let med øjnende, så hun ville kende sine changser hvis hun nu fik lystil at springe i flæsket på ham, hvilket hun nok ikke ville gøre, ikke når der var mennesker omkring hende, for hun ville gerne holde sin race skjult for menneskeheden, dog fortsatte hun blot stadig med sin silkebløde stemme, "Virkelig? Jeg troede ellers kun de dæmon piger der fandtes, havde spaldtet hår, og gammel rynket hud, og hænge patter" Enligt havde hun ikke noget imod dæmoner, det var bare sjovt at slås med dem på alle tænkelige måder, især når det bare var lidt mund huggeri,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 06:27

Jake slog ud i et kort grin og lavede et fornøjet ansigt. "Godt! Så har vi noget tilfælles!" Udbrød han og sendte hende et overbærende blik. "Og fik jeg nævnt at jeg aldrig har mødt en mere fordomfuld og antagende person, ikke alene en kort for hovedet snotvalp?" Svarede han og lagde hovedet på skrå, stadig helt rolig. Hun var ude på dybt vand her, et sted hun ikke kunne bunde.
Han fnøs henkastet og tog noget mere kaffe. Så rettede han stift sine sølvgrå øjne på hende og gav hende et blik som så han lige igennem hende. "Det skal nok passe at de har det, men i det mindste er det højere standard end engle" Skød han igen og gav hende et elevator blik efterfuldt af en næsten usynlig grimasse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 06:30

Ez smilede bare og rejste sig op, og gik hen bag ham, og hviskede ham smilende i øret, "Det er fordi du ikke har prøvet bedre" Så snurede hun blot yndefuldt rundt på fødderne, og smuttede ud af cafen, og videre ned på en etage nedeunder, for at se om hun kunne finde sig en dyre handel for at købe et dyr med hjem til sin lejlighed, hun gad ikke spilde sin tid mere på så kedelig en dæmon som ham
Han var engengang villig på en flittig slås kamp, han sad jo bare og drak, hun var ingengang blevet fornærmet over det han havde sagt, det var nok det lammeste hun havde hørt en sige længe, en lille perle latter undslp hendes læber, imens hun fandt sig en dyre handel, som hun gik ind i og kiggede i for at finde sig et passende dyr at tage med hjem,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 06:44

"Gudskelov at jeg ikke har prøvet dig i hvert fald" Grinede han af det hun sagde og lod hende gå. Han sad lidt og drak sin kaffe med et muntert smil. Det var længe siden at han havde hørt nogle der var så dårlig til at mundhugges.
Da han var færdig smed han et par mønter på bordet og gik ud af cafeen. Han fortsatte igennem Benjamin centret og stoppede op foran en smykke butik. Han havde masse af penge at brænde af, men så igen, hvem skulle han give dyre gaver til. Han rystede på hovedet og fik øje på en dyrehandel ved siden. En dyrehandel der indeholdt en hvis engel fra før. Han fik et større smil på læben og med sin evne var han på mindre end et milisekund lige ved siden af hende. Selvfølgelig uden nogen der så at han brugte evnen.
"Nårhhh... Det er her du bor, forklare en del" Sagde han så med et kæphøjt smil og hænderne plantet dybt i lommerne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 06:48

"Lad mig gætte du bor alene, og har ingen at give smukke smykker til"Svarede hun ham blot med et smil på læberne, imens hun samlede en lille kanin op fra sit bur, og nussede den imellem ørende, hun kunne ikke finde på at mundhugges med nogen foran en masse dyr, for dem gav hun en masse respekt, eller hun vidste faktis ikke hvorfor hun aldrig ville mundhugges med nogen foran dyre, vel bare en dårlig vane fra hendes side af, Dog vente hun sine klare blå øjne imod ham, og smilede for sig selv.
"Noget siger mig du tænder på at mundhugges med folk,"Så rekte hun bare tunge af ham, og satte kaninen tilbage, og smuttede hen til nogle slanger, der var i et stort glas bur, og kiggede nysgerrigt på dem, hun kunne godt lide slanger, de var bare så dejlige, og kunne ikke tæmmes på nogen måde,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 06:55

"Dead wrog, jeg bor ikke alene, men nej jeg har ikke nogen at købe smykker til" Svarede han og trak på skuldrene. Han kiggede lidt på nogle dyr rundt omkring. Dyr havde altid haft en berogligende effekt på ham og omvendt, men det var ikke noget han lige ville indrømme.
Han grinede igen lidt dæmpet, hun var ganske.. underholdene- "havde det været en hvilkensomhelst anden person jeg mundhuggedes med så måske" Svarede han og rystede på hovedet. Han løftede det øjenbryn da hun rakte tunge.. *Hvor modent* Kunne han lade være med at tænke imens han sendte et ironisk blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 06:58

Ez tog et marsvin op og gik hen til ham, og gav ham den, "Så køb da den, og overøs den med smykker, det ville jeg havde gjordt,"Sagde hun og nussede det søde marsvin på snuden, og luskede så videre hen til nogle katte killingere, der mijavede højt, hun satte sig stille på knæ ved siden af dem, og kiggede på dem med et smil, Dyr havde altid gjordt hende i godt humør, og det ville hun ikke lade nogen ødelægge ingengang en dæmon, "Det er ikke sjovt, ikke at ha en man kan forkæle på nogen måde, At komme hjem, til et tomt sted, er det væreste, for alle levende væsner"Mumlede hun mest til sig selv, og tog så en grå killing op der havde hvide sokker, og en sort plet lige over snuden, hun fniste lidt af den, i det den slikkede hende på kinden, så hun nussede den bare kærligt ned af ryggen,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 07:18

Jake tog imod marsvinet og lavede en grimasse. Marsvin var ikke hans ynglingsdyr, de var uadrætte og kedelige og bange for næsten alt. Han satte marsvinet ned i dit bur igen og gik med hen til killingerne for også at bukke sig ned og stryge en rød stribet killing over pelsen. Den spandt lystigt og bed ham legesygt i en finger.
"Marsvin er ikke lige min ting, de bliver for kedelige i længden" Mumlede han og kløede killingen på maven.
"At komme hjem til et tomt hus er ingenting i forhold til så meget andet" Mumlede han også mest til sig selv og stirrede lidt ud i luften med et dovent blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 07:22

Ez kiggede lidt på ham, og lagde hovedet let på skrå, "Du er slet ikke så slem, som man skulle tro, men jeg er enig med dig i det der,"Sagde hun så med et skævt smil på læberne, og rejste sig op stadig med katten knuget ind til sit bryst hvor den lå og spandt som et helt tog, så gik hun lidt rundt i butikken, og fandt noget katte legetøj, og mange andre ting der skulle bruges til en kat, og gik op og betalte for det, og katten, hvor hun tog smilende imod posen med kattens ting i, og fik så katten i armende, Hun havde købt sådan en lille skulder taske katten kunne være i, så hun puttede den bare der i, og tog så tasken på skulderen, og kiggede så hen på drengen, "Navnet er, Ezekiel," Så forlod hun butikken sammen med sit nye kæledyr, dog fandt hun sig bare en bænk som hun satte sig på, og kiggede smilende på sit nye husdyr,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 07:37

Jake fnøs og holdt blikket på de små spindene små dyr. "Det er kun fordi du ikke kender mig at du tror jeg ikke er så slem" Svarede han og blev siddende på hug foran kattene. Han havde overvejet før at få ig et dyr, men de levede 14 år max, og det var bare ikke nok til at han gad knytte sig til en af dem.
Så rejste han sig op og forlod ligeledes butikken. Han var ikke sikker på hvor han skulle gå hen. Han kunne tage hjem og råbe lidt af pedro imens han beordrede ham rundt, det var altid underholdene, men han var alligevel ikke i humør til det, så istedet satte han sig bare på den anden side af bænken og hev sin mobil frem for at tjekke for mulige beskeder. Så lagde han den ned igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 07:41

Ez lagde hovedet på skrå og kiggede lidt på ham, og rystede så blot på hovet, og rettede sit blik imod sin kat igen, "Hmm du skal hedde, hr sort,"Sagde hun så med et lille smil på læberne, og lukkede katten ud som omgående lagde sig i hendes skød og gav sig til at spinde, hun smilede stille, og nussede den bag øret, "Hvis du siger det på den måde, er det jo som om du vil ha jeg skal tro du er slem, men jeg har et andet syn på dig, du er ikke så slem, om du vil ha det eller ej, er det min mening, og hr sort er enig med mig"Sagde hun så endeligt, og blev ved med at klø hr sort på mave, men vente sit blik imod drengen igen, for hun havde allerede vuderet ham, han var ikke så slem som han ville ha hun skulle tro, ellers havde han bare et lille svagt øjeblik inde i butikken, hvilket hun var ligeglad med, så rettede hun atter blikket imod hr sort, og smilede, hun vidste godt den døde føre hende, men det ville være rart at komme hjem til en, når hun var ude og løbe, eller når hun bare var ude for den sags skyld,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 08:07

Jake lavede en hånlig grimasse et sekund. "Kreativt navn virkelig" Mumlede han sarkastisk og rodede sig let i baghovedet. "At mundhugges er ting, det gør mig ikke slem hvor god jeg er til at fornærme andre, men derimod hvad jeg gør ud over at fornærme" Svarede han og tænkte tilbage på en masse ting han havde lavet igennem tiden, det var ikke noget han var stolt af det meste, men han fortrød det ikke. "Jeg er sikker på at hr. sort er enig med dig" Afsluttede han og rullede med øjnene. *Kvinder..* tænkte han irritabelt og folede armene over kors foran brystkassen. Hvad var der lige med kvinder og små nuttede dyr? De holdt altid sammen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 08:23

Ez smilede tilfreds ved hans ord, og kyssede har sort på hans fine sort plet på snuden, hvor hun så gav ham den, "Du må indrømme, dyr er heldige, de er alle de steder mænd vil være ved kvinder"Fnes hun så, hvilket jo var sandt, de fleste kvinder krammede jo om deres dyr, så de kom ret tæt på deres bryster, og andre steder, som drenge tit ville være, dog kiggede hun lidt rundt og roede så rundt i sin pose med katte ting og fandt et kattehalsbånd, i blå hun gav har hr sort på med et smil, [i]"Se ham lige, han kommer til at nyde livet, sammen med en rig engel[/b]"Fnes hun og nussede katten imellem ørende igen, så den begyndte at spinde som et tog,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 08:44

Jake fnøs og rystede på hovedet. "Du undervudere os drenge som liderlige sataner alle sammen" Svarede han og betragtede katten der så ud til at have det helt fint med sit nye hjem. Han kunne ikke lade vær' med at tænke hvor heldig den var på grund af så mange andre ting. den havde ikke en bekymring i verden og bare ved at være nuttet så blev den elsket og forkælet. "Men jo, hvem der bare var en kat" Afsluttede han med et smil og stadig med armene over kors. Han kiggede så roligt hen imod et par butikker og lagde hovedet på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeMan 29 Aug 2011, 08:49

Ez lo let "Piger er da lige så slemme sm drenge!!" fnes hun og puttede katten ind i sin lille taske hun have købt til den, og kiggede så på ham med et smil. "Du ligner en lille utilfreds dreng, når du sidder sådan med armende over kors!""sagde hun leende, 0g prikkede ham drillende på kinden, og rejste sig så op, "Ikke fordi jeg har noget imod dit selskab eller noget, men vil du med ind og glo på nogle ting i de forskellige butikker?"Spurgte hun så lidt tænkende, for han havde jo ikke fornærmet hende på nogen måde, og hun havde jo selv bedt om det mund huggeri tidligere, men lige nu var han jo fin nok? og hun var i godt humør, og havde fået sig en kat til kæledyr, så alt var fint med hende lige nu,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 02:04

Jake lavede en mindre knurre lyd ved hendes prik. "Jeg er en utilfreds lille dreng" Svarede han og rejste sig også op. "Hvorfor ikke, det er jo ikke fordi jeg har nogen planer faste planer" Svarede han og rystede lidt på hovedet imens han mumlede det sidste "- det næste 400 år" Det var mest til sig selv og fik et lille smil frem.
"Bare jeg ikke bliver hevet ind i en eller anden tøsebutik og vente på at du prøver tøj" Tilføjede han så henkastet og det var tydeligt at han havde dårlig erfaring på den konto.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 02:08

Ez fnes ved det han sagde, "Bare vent til de føreste 1000 år er gået, så må du komme og klage over dit liv"Sagde hun så en smule mobbende, men gav ham så hr sort så han kunne slæbe på den, og luskede bare hen imod den føreste bikini butik hun kunne finde, for hun kunne godt bruge en ny bikini efter den sidste var blevet.. lidt for gammel dags efter hendes mening, "Heller ik hvis det gælder et bikini"Spurgte hun bare hen over sin skulder med et drillende smil på sine læber, hun nægtede simpelthent at tro på han ville glo væk hvis han fik changsen for at se en prøve bikinier og bher, eller for den sags skyld g-strenge,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 02:16

Jake rullede med øjnene. "Lev mit liv og se om du vil give dig selv ret i det" Protesterede han lavmælt og tog imod tasken med katten efter en at have mumlet noget uforståeligt om at se gay ud med den, men helt ærligt, en taske med en kat, hvor gay bliver det ikke lige? Han traskede roligt med. "Same difference to me" Svarede han med et suk og kiggede imod butikken. Han gik bare ikke med til det her... Det var ånssvagt, men han havde intet andet at lave og oceaner af tid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitimeTirs 30 Aug 2011, 02:20

Ez lo bare af ham, og kiggede lidt opmundrende på ham, "Vil du så ha lov til at bestemme hvad vi skal lave?, Som du selv siger, vi har over 400 år til alt det vi vil, du sku tage og lade vær med at være så negativ, og tænke mere på det gode ved livet!" Sagde hun så leeende og gik hen og roede ham i håret, og åbnede så tasken ind til hr sort, og nussede den imellem øerne så den mijavede tilfredst, "I to ku blive et godt par,"Sagde hun så tænkende, og mest til sig selv, men lukkede hurtigt tasken i så hr sort ikke ville stikke af lige med det samme, og rettede så sin opmærksomhed imod ham igen,
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hygge på en cafe - jake   Hygge på en cafe - jake Icon_minitime

Hygge på en cafe - jake
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hygge dygge
» hygge med Familene