Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

A New Target { Jacob

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

A New Target { Jacob Empty
IndlægEmne: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 00:52

Tid # 10:04
Vejr # Lunt udenfor(trækker op til regn)
Sted # Sheria High School - Idræts hallen
Omgivelser # Elever og elever
Beklædning #
* Stof shorts i sort
* Tshirt i grå(lidt stor)
* Hvide/Sort trænings sko
* Hår sat op i Hestehale med lidt hår nede foran

Det havde vært en uge siden Corabelle havde stødt ind i Jacob ved skole sygeplejersken og derefter næsten besvimet ude på gangen, men endelig skulle Corabelle i skole igen, dog det var ikke gået helt perfekt fra starten af, netop fordi at Jacob havde båret på Corabelle og kørt hende hjem, flere på skolen havde skam set netop dette og der var en helt speciel gruppe der ikke kunne lide det og det var de snobbede tøse fans af Jacob, de ville absolute ikke have at en så lavt stående som Corabelle skulle ende med at fedte sig ind og fake for Jacob, men hun havde jo ikke faket noget og hun havde skam heller ikke ligefrem bedt ham om at bære hende ned den gang og især ikke på den måde som var hun en brud eller ligene?, nej det der var sket var blot at han havde hjulpet hende hjem og så gået igen efter at ha fået en øl som tak og det var disse piger slet ikke informeret om, men det ville heller ikke hjælpe hende særlig meget vis hun fortalte dem det, de ville sikkert angribe hende som vilde dyr og flå hende levende vis hun begyndte at snakke om ham?.

Da det ringede til idræt var Corabelle den sidste til at gå ind ved pigernes omklædnings rum. Hun rystede allerede af skræk for hvad de egenlig ville gøre ved hende, eftersom hun ikke var en af de populær ville de med glæde gøre noget modbydeligt mod hende for at få hende smidt ud af skolen og netop som hun havde frygtet, da hun kom ind til de mange piger uden en lære eller noget, blev hun skubbet til og kaldt luder. Hun så kort væk fra dem og klædte om og låste sit tøj inde i et af skabene, skønt det sikkert ikke ville forhindre dem i at... gøre noget ved det?.

Da hun endelig kom indenfor i hallen, var der allerede sat de forskellige redskaber op, som springe over buk og ringene var taget ud til at pigerne kunne lave alt muligt smidigt og gymnastisk, samt madrasser og spring platformer var sat ud til dem der ville springe og lave tricks i luften. Corabelle så nervøst rundt og gik lidt hen i et hjørne, væk fra alle de modbydelige tøser der blot stirrede ondt på hende, så snart hun så rundt.. men hun kunne vel ikke lade vær med at se efter Jacob? de var jo en slags venner nu på... en måde? og så havde hun også sagt han skulle vide hende hvad han duede til i idræts timen.
* Bare jeg overlever hele timen igennem så skal det vel nok gå?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 01:49

Jacob havde slet ikke haft nogen ide om at pigerne havde været efter Corabelle så meget. Selvf havde han haft sine anelser, fordi de fleste piger jo havde set at Corabelle var en af de første piger, som Jacob havde gidet hjælpe og ligefrem bære ud af skolen i sin favn. Men han havde jo bare været hjælpsom? Han kunne ikke se det helt store problem i at man hjalp hinanden, så var det squ da lige meget hva køn man var. Men bortset fra det, havde han haft nogle meget almindelige skoledage, han havde ikke rigtig set noget til Corabelle, så han håbede da at hun var okay og havde det fint. Tænk at der allerede var gået en uge siden sidst, han havde faktisk lyst til at se hende. Hun var den eneste pige han kunne snakke godt med som sådan. Så han håbede på at kunne få lov til at se hende til idræt, det var i hvert fald det fag han havde gået og ventet på hele ugen. Hvis han kunne, så ville han godt have haft idræt hver dag.

Da han kom ned i omklædningsrummet var drengene ligesom de plejede, de skulle selvf spørge ind til om der var sket noget imellem ham og Corabelle og som altid troede de ikke rigtig på ham, når han sagde nej og at de bare havde snakket. Men Jacob var ligeglad, han viste hvad der var sandt og hvad der var løgn og lige nu løj han i hvert fald ikke. Han havde kun træningsbukser på, fordi han viste at drengene skulle træne med vægte osv. i dag. Og pigerne skulle lave gymnastik. Han hadede at svede når han havde T-shirt på, så derfor gik han ind i hallen med bar overkrop. Man behøvede ikke stå særlig tæt på Jacob for at se han havde en trænet krop, hele hans krop passede i hvert fald sammen. Også gav det lidt ekstra bonus at hans krop så også var lidt mørk i huden, men ikke for meget. Han lagde selvf mærke til med det samme at nogle af pigerne stod og overgloede ham, men faktisk ledte han efter Corabelle med blikket. Da han fandt hende, undrede han sig lidt over at hun stod for sig selv, men han håbede at hun lige fik set at han vinkede til hende med et svagt smil på læben.

Da timen gik i gang, gik Jacob med det samme hen til en vægt, hvor man skulle ligge på ryggen på et sæde, også løfte med begge arme. Han satte 30 kg på til at starte med, han ville gerne starte lidt langsomt. Derefter lagde han sig ned under den og begav sig til at løfte vægten op og ned, han så ikke særlig anstrengt ud, men det var nok også fordi 30 kg ikke er særlig meget i hans hoved, når nu at han også er dæmon. De er jo en del stærkere end mennesker. " 3...4....5" lå han og talte svagt, så han ikke brugte kræfter på at tale højt for at tælle.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 05:53

Corabelle så forsigtigt mod Jacob da han vinkede til hende og med et mere eller mindre genert smil, løftede hun sin ene hånd og vinkede mere eller mindre langsomt til ham, som prøvede hun lidt at skjule at hun vinkede til ham eller noget?. Hun så kort over mod de mange piger og ventede så til det blev hendes tur til at springe over buk. Hun gik forsigtigt der hen og tog så tilløb og sprang så, så højt hun nu kunne og satte hænderne mod spring bukken og endte langt over den, så kun fingerspiderne egenlig nåede at sætte af? for hende. Hun landede på måtten mere eller mindre stabilt og smilede lettet. Hun var dog ikke så glad for at skulle gøre alt dette nær disse piger, især da en af dem gik hen og skubbede til hende da læren så væk og fortalte hende at hun ikke skulle rør Jacob igen?. Hun prøvede at forklare sig men det var umuligt overfor sådan nogle storsnudet tøser som dem.

Da timen næsten var gået, gik Corabelle forsigtigt hen af mod fyrene og smilede lidt til Jacob og vinkede så " Heeey " hun smilede lidt og pegede så på vægtene og sagde" Sikke mange kilo, er du sikker på du ikke ender med at miste en arm når du skal løfte den?" hun lagde hovedet en smule på skrå og kiggede lidt på ham, mens alle rundt omkring egenlig endte med at smutte mere eller mindre, eftersom timen snart var slut og de ikke orkede at være der i længere tid end nødvendigt.

Corabelle vidste der ventede hende tæsk vis hun gik ind i omklædnings rummet lige nu, så hun valgte at gå hen og snakke lidt med Jacob, nu når de alligevel var efter hende, kunne hun jo ligeså godt lade vær med at undgå Jacob?." Så hvordan går det med din feber? eller... forkølelese, eller hvad du nu fejlede den dag hehe.. " hun smilede lidt og ventede tålmodigt på hans svar.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeSøn 08 Jan 2012, 07:35

Ud af øjenkrogen, fordi Jacob jo ikke behøvede at koncentrerer sig så meget, lagde han godt mærke til at der var en af pigerne der skubbede Corabelle. Han bed sig lidt i læben og tænkte kort over det. På en måde følte han lidt at det var hans skyld, han kunne jo bare have fået hende ud af skolen på en anden måde, men selvf havde han ikke lige tænkt sig om. Han rystede lidt på hovedet over sig selv og sukkede kort, han lå stadig og løftede de 30 kg uden besvær. Selvf kunne man godt se at han begyndte at svede lidt, men dæmoner kunne skam også godt svede. Selvom de ikke voksede mere osv. Så kunne de altså godt svede. Da han lagde mærke til at nogle af drenge var begyndt at pakke sammen, lå Jacob stadig og løftede videre. Han var altid en af de sidste der forlod hallen når timen var slut, fordi han kunne skam godt lide idræt, selvom de fleste brokkede sig over det.

Han skulle lige til at rejse sig og proppe 10 kg mere på, da han hørte at Corabelle var kommet over til ham for at sludre. Han grinte lidt imens han løftede videre over hendes spørgsmål, "det her er ingenting, jeg kan løfte meget mere end 30 kg" sagde han med et skævt smil. Derefter satte han endelig vægten fra sig, og rejste sig derefter op, men blev siddende på sædet. Han roede lidt i sit halvvåde hår og smilte stadig skævt til hende, så hans hvide tænder kom lidt frem. " Jeg er rask, det var åbenbart lige kort at jeg havde det dårligt. Hva med dig, du ser frisker ud i hvert fald, det er godt at se" sagde han og nikkede lidt for sig selv over det han havde sagt. Han smilte stadig lidt, imens han tørte noget af sveden væk fra sin pande.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 00:58

Corabelle smilede lidt genert og roede sig i det lange rødlige hår og betragtede så Jacob og sagde " Kan du virkelig gå over 30? allerede, er det ikke farligt vis du går over det.. " hun lagde hovedet en smule på skrå og satte sig næsten ved siden af ham, på en af de andre maskiner hvor man kunne lave mavebøjninger. Hun smilede kort til ham og begyndte så lidt at træne og sagde" Så... træner du også... i... pausen " hun stoppede kort med at lave mavebøjninger og så på Jacob igen med sine grønne øjne og kiggede lidt hen af mod udgangen og tænkte på om pigerne måske... havde brudt ind i hendes skab og taget hendes tøj ud og ødelagt det. Hun sukkede kort og sagde" Dine fans er ikke glade for at vi snakker sammen, eller at du bar mig.. " hun strøg en forvildet hårlok væk fra sit ansigt og betragtede kort Jacob og især hans overkrop indtil hun fangede sig selv i at stirre og så hurtigt væk med en ovnlig rødmen hen over kinderne, netop fordi hun ikke ville ha ladet sig selv stirre så intenst på hans overkrop?. " Hvorfor.. " hun smilede lidt skævt og så kort på ham og sagde" har du... ingen trøje på?".

Det undrende hende en del at Jacob egenlig gad at snakke med hende, eftersom hun jo også var en pige, han virkede nemlig på en måde mere eller mindre pige sky, men han havde vinket til hende og smilet? og han gad at snakke med hende nu, så måske han var begyndt blot lidt.. at kunne lide at snakke med piger " Angående det med mit helbred, tak fordi du kørte mig hjem og alt det, skønt... jeg bliver trynet lidt her hehe.. så tror jeg skam sagtens jeg kan overleve det " hun gav et forsigtigt smil fra sig og rejste sig op og kiggede lidt rundt og gik så hen til en af håndvægtene og så lidt på dem * gad vide hvordan man bruger dem? * hun tog en op, på ca 2 kilo og sagde så ud af det blå? " Gosh! den er FUCKIN tung.. ". Hun løftede lidt sin arm og prøvede at kigge på nogle billeder der lå nede ved vægtene og sagde" hvordan træner man egenlig sine arme?.. " Hun vendte sig med siden til Jacob og så kort på ham, afventende på et svar?.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 02:08

Jacob smilte lidt over hendes spørgsmål og trak lidt på den ene skulder, han kunne jo ikke sige at han var en del stærkere på grund af sit dæmon blod. "Ja det kan jeg, men nej, det er ikke særlig farligt for mig. Kun hvis jeg ikke havde været trænet, så havde jeg måske kommet til skade" sagde han med et skævt smil og kørte en hånd gennem sit hår, han havde ikke sat det med noget som helst, fordi han viste at han kom til at svede og fordi han alligevel skulle i bad. Han holdte øje med hende, imens at hun lavede mavebøjninger, fordi hun lignede ikke en der trænede specielt meget, så hun skulle jo nødig komme til skade. Han rystede lidt på hovedet og smilede stadig, "nej.. Jeg træner kun til idræt og derhjemme, jeg har trænings udstyr der" svarede han og blev stadig ved med at holde øje med hende. Han blev lidt overrasket over hendes emne skift, og trak lidt på den ene skulder. "Jeg er ret ligeglad med hva de synes, jeg kan godt lide at snakke med dig" sagde han og smilede uden at tænke over det, lidt charmerende. Men han kunne ikke lade være med at grine over hendes kommentar til at han ikke havde en trøje på og holdte kort sin hånd på maven, imens han grinte. "Fordi jeg hader at svede imens jeg har tøj på min overkrop, fordi så bliver man også bare kold bagefter" sagde han og nikkede kort.

"Det var så lidt, skulle det være en anden gang" svarede han og smilte svagt til hende. Dog holdte han kort et grin inde, med at hoste kort, da hun prøvede at løfte en 2 kg håndvægt uden nogen form for sejr. Han rejste sig op og gik hen til hende. Han tog roligt håndvægten som hun havde taget og holdte den ude i enderne, så hun kunne holde på stangen. "Det gælder om at træne i det små, også gå højere og højere op, så man ikke kommer tilskade. Man skulle jo nødig overanstrenge sig.. Men prøv igen, jeg skal nok hjælpe dig lidt" sagde han med et skævt smil og så kort ind i hendes grønne øjne med sine chokolade brune øjne, men så så ned på håndvægten igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeMan 09 Jan 2012, 06:33

Hun hørte hans griende lidt dækkende hoste og rødmede kort over kinderne og prøvede at holde vægten mere oppe men det var umuligt * Årrrh!!! jeg hader mine tynde kyllinge arme, det da ikke så sært han egenlig griner af mig? * hun sukkede og skulle lige til at prøve lidt mere indtil hun hørte ham rejse sig op og så kort over mod ham, undrende * Hm? hvorfor kommer han her over * hun mærkede pludselig at han tog fat i enderne og der stod hun så... med stangen i hånderne denne gang. Hun grinte kort og sagde lidt for at nedgøre sig selv på en sjov ikke led måde " Tak, en så hjælpeløs som mig har altid brug for professionel hjælp fra en trænet hotguy " hun grinte kort og så, så forsigtigt op og der fik hun så øjenkontakt med Jacob... på temmelig tæt plan.

Hun mærkede blodet pumpe hurtigere i sin krop denne gang og hendes mave nærmest.. rumstere mens at hun begyndte at få tydligere rødmen hen over sine kinder * Arrgghhh ikke rødme nu.. stop stop stop.. dumme ansigt * hun så flovt væk da han så ned mod vægten og sagde nikkende" Okay, så prøver jeg " hun smilede lidt og bevægede så armen hun nu havde håndvægten i og så kort på Jacob da hun trak armen mod sig selv * Bare han ikke komme tættere på, så skal det nok gå* Hun smilede lidt for sig selv ved tanken om en der kunne hjælpe hende med at træne og sagde" Jacob... hvad siger du til vis.. du blev min personlige træner?, altså måske at vi tog nogle løbe ture og du lærte mig hvordan man langsomt bygger vægte op... altså.. jeg vil ikke ha tydlige muskler men.. jeg vil gerne sådan blive lidt stærkere end jeg er, siden at... man jo skal passe på når man er pige og bor alene hehe.. "
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeOns 11 Jan 2012, 05:21

Jacob kunne ikke lade være med at grine lidt over det hun sagde, han var dog glad for at hun ikke havde lavet sjov med sig selv på den lede måde. Så han synes det var okay at grine, men han sagde ikke rigtig noget til det, fordi at han i et kort øjeblik lagde mærke til at hun blev lidt lyserød på kinderne. Han kunne ikke lade være med at smile lidt over det, men han kunne ikke forstå hvorfor at hun begyndte at rødme? Men nu var Jacob heller ikke ekspert i kvinder, hvem var også det?

Da hun begyndte at bevæge armen igen, holdte han lidt af vægtens vægt oppe, så det ville føles lettere i hendes arm, når hun bevægede den. Han holdte nøje øje efter hvad hun lavede, men det var nok en vane, fordi at han selv passede på når han trænede, også selvom han var dæmon. Han kiggede lidt overrasket på hende til at starte med, da hun spurgte om han ville være hendes personlige træner, han kom frem med sit skæve smil og nikkede så kort. "Selvf, det vil jeg gerne" sagde han og smilte stadig sit skæve smil. Han havde ikke engang tænkt over hvor længe de havde stået her, men timen var nok for længst slut. Så var det godt at de havde pause efter idræt. Han stod og betragtede hende lidt, imens han stod og hjælp hende. Han viste godt at det aldrig nogensinde ville kunne lade sig gøre, det som han havde i tankerne lige nu, men han kunne ikke lade være. Han åbnede munden med et lille flovt smil, "øhm.. jeg tænkte på, om noget tid.. om du måske ville have lyst til at få en kop kaffe eller te sammen med mig en dag?" spurgte han forsigtigt og smilte stadig lidt flovt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeOns 11 Jan 2012, 07:29

Et lille smil gled over de fyldige læber da Jacob endelig sagde ja til at han gerne ville være hendes personlige træner. Hun nikkede til at det var dejligt og mærkede så også at vægten var lettere at håndtere denne gang. Hun så kort hen på Jacob og gav et forsigtigt smil fra sig igen og lod så sit blik blive stift rettet mod den halv tunge vægt der lå i hendes spinkle hånd med de fine negle glidende hen over metallet mens Jacob langsomt gled et spørgsmål over hans læber. " Hm? " hun stoppede kort med at bevæge armen og stillede sig nu rank og så kort over mod stativet til vægtene og fik vægten placeret der og sagde" Invitere du mig ... ud? " hun lagde hovedet en smule på skrå og betragtede Jacob i noget tid, dog mente hun ikke date inviteret ud men blot som venner?. Hun nikkede ivrigt og sagde" Det vil jeg faktisk utrolig gerne Jacob, jeg fri... alle dagene så du siger da bare til når du vil byde mig på et eller andet hehe " hun blinkede kækt til ham og gik så hen af mod omklædnings rummet og sagde" Skal vi?... mødes efter skole og udveksle mobil numre, så kan du altid kontakte mig eller ja.. noget i den stil hehe " hun roede sig lidt i det opsatte hår og vendte sig så mod omklædnings rummet igen og glædet sig bare mest af alt til at få et laaangt frisk bad helt for sig selv uden nogen af de andre piger i nærheden, eftersom hende og Jacob var de eneste der jo var i hallen lige nu og de ville sikkert også nå forsent til timerne, men Corabelle var lidt ligeglad med det lige nu, hun ville bare have et langt bad.

Da hun endelig kom ind i omklædnings rummet, så hun kort rundt og gik så ud for at få fat i sit håndklæde og opdagede så sit skab var revet op. Hun tog sig kort til panden og tænkte* Shit!... århhhhh nej nej nej... * hun gik tøvende hen til det og kiggede forsigtigt ind i skabet. Lågen faldt af med et ovnlig brag og Corabelle trådte hurtigt et skridt tilbage og endte med at sidde på bænken overfor og så, så ind i skabet til hendes halv ødelagte tøj. Hun sukkede kort og fandt så sit håndklæde frem bagved og gik så mod bruserne og tænkte * Måske burde jeg bare gå hjem?... ellers er jeg dømt til at sidde i shorts og tshirt... inde i klassen.. * Hun havde taget sin mobil med for en sikkerheds skyld og lagt den ikke langt fra hende og de mange bruse rækker ned af, sådan så den spillede lidt musik hun kunne høre i mens hun strippede sig selv af og gik ind under det varme vand. * Jacob har sikkert ikke disse problemer... han er sikkert allerede færdig? og på vej hen til sin time eller sådan noget... * Hun hang håndklædet ved siden af sig, dog så det ikke blev vådt og begyndte så at sæbe den porcelæns hvide krop ind mens hun prøvede at fokusere på andet end den vrede over den høje låge der var faldet af og hendes ødelagte tøj.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeTors 12 Jan 2012, 08:03

Jacob stod lidt og bed sig i læben, imens han kunne høre at hun tænkte lidt over hans spørgsmål, om han måtte inviterer hende ud en dag. Men da hun sagde ja, kunne han ikke lade være med at smile skævt. Han kunne godt lide Corabelle, så efter hans mening var det helt fint at inviterer hende ud, så de kunne lære hinanden bedre at kende. Dog viste han også godt at det ikke var smart, hvis han tog den længere end bare til at inviterer hende ud på kaffe eller te. Fordi han var jo dæmon, og hun var menneske. Det ville nok aldrig sådan rigtig kunne gå, hun ville sikkert altid have i baghovedet at han aldrig så ældre ud, når han havde fødselsdag. Men nu virkede Corabelle, heller ikke interesseret i ham på den måde, så det var jo okay, eller? Han kunne ikke rigtig blive enig med sig selv, men valgte at tage den på et andet tidspunkt. "Fedt! Men ja, så ses vi lige bagefter så du kan få mit nr" sagde han med et skævt smil og fulgte hende med blikket, imens hun forlod hallen for at gå i bad.

Jacob stod først lidt selv og kiggede rundt, inden han derefter også gik ind i drengenes omklædnings rum. Han var lidt hurtigere om at være i bad, nok mest fordi han ikke havde så meget hår han skulle sæbe ind. Men da han var i gang med at tage sit tøj på, fik han hørt en høj lyd inde fra pigernes rum og hævede kort det ene øjenbryn. *Det lød som om noget hårdt ramte gulvet* tænkte han undrende og gik ud af omklædnings rummet, efter at have taget bukser og strømper på. Han stilte sig foran pigernes omklædnings dør, men han gik selvf ikke bare derind. Fordi han kunne høre at vandet løb, så Corabelle var sikkert i bad. Men han ville bare godt lige høre om hun var okay, så derfor bankede han på døren, så hun sikkert ville kunne høre ham, "Corabelle, er du okay derinde?" spurgte han lidt højt, dog glad for at der ikke var andre end dem lige nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeFre 13 Jan 2012, 00:47

* Typisk de dumme dumme tøser, hvorfor skal de være sådan efter mig.. altså vis de prøver at stoppe mit venskab.... eller hvad mig og Jacob er ved at have her, så kan de godt tro nej, jeg ville aldrig nogensinde vende en ny ven ryggen på den måde, så må jeg tage de knubs som der kommer.. * Hun sukkede over alt det ballade der havde været på det sidste og besluttede sig for at ignorer det indtil hun pludselig hørte en banken på døren og så kort over mod den. Fordi vandet klirrede mod gulvet og der ikke var andre, var lyden nærmest ekko og hun besluttede sig så derfor at det kun kunne være en lære der havde banket eller måske nogen af de der tøser, så for ikke at få ødelagt det andet tøj, tog hun blot hurtigt håndklædet om sig, eftersom hun alligevel var færdig med bandet.

Langsomt gik hun hen af mod døren med et stift blik rettet mod den og de grønne øjne vig ikke væk et eneste sekund fra den. Indtil hun pludselig åbnede den og blev helt rød i hovedet af flovhed "Jaac!.. jeg mener.. Jacob? " hun gemte sig lidt bagved døren nu og håbede ikke han havde set at hun kun stod i håndklæde skønt... det var lidt umuligt at undgå eftersom hendes hår var vådt og hendes krop ligeså og man kunne se lidt af hendes ben og skuldrene var blottet. " Øhm.. jeg.. jeg okay, det blot.. pigerne har smadret mit skab så da jeg tog fat i lågen så ja.. den faldt simpelthen af hehe.. og mit tøj " hun så flovt ned og sagde " Mit.. mit tøj er ødelagt så.. jeg lidt tvunget til at gå rundt i idræts tøj idag?" hun så kort op på Jacob og sagde" Men!... tænk ikke på det, vi kan stadig være venner okay?... de ville alligevel ikke stoppe, selv vis jeg stoppede med at snakke med dig, så.. så blot overse dette.. eller jeg mener.. glem dette" hun smilede sødt til ham og ventede på at han sagde ok for det eller noget i den stil. * Den skabs låge kommer så meget på min regning.. og det har jeg bare slet ikke penge til? *
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeMan 16 Jan 2012, 07:30

Jacob stod tålmodigt og ventede foran døren, han havde flere gange tænk tanken bare at lukke døren lidt op, så han måske kunne dufte at hun var derinde. Men flere gange skubbede han tanken væk igen og så kort væk fra døren. Men alligevel tog han sig selv i at bevæge sin hånd roligt hen til håndtaget, men da han hørte at vandet som have kørt i bruseren blev lukket for, tog han hurtigt hånden tilbage og folede sine hænder omme bag ryggen. Han lod roligt sit blik hvile på døren, da den endelig gik lidt op og han fik øje på Corabelle. Han kunne ikke lade være med at smile lidt da hun lød helt overrasket og havde godt lagt mærke til at hun så en smule våd ud. Han kunne også godt dufte hendes sæbe, fordi han havde sådan en god lugtesans og kløede sig kort i nakken med den ene hånd.

Men hans ansigtsudtryk ændrede sig lidt, da han hørte hvad hun sagde. Nu så han mere alvorlig ud, også selvom hun havde sagt det der med at han ikke skulle tænke på det, og at pigerne ikke skulle forhindre dem i at være sammen. Han rystede dog lidt på hovedet bagefter og sukkede kort, nu satte han et mere nedtrykt ansigt op og bed sig kort i læben. "Undskyld..Corabelle... Det var slet ikke min mening at det skulle gå så meget ud over dig. Jeg skal nok hente noget nyt tøj hjemme hos dig, også skal jeg nok lade dig være, så du ikke for flere problemer med pigerne mere, fordi det fortjener du slet ikke at komme ud for" sagde han stille, nikkede kort på hovedet, men det glade smil som han gerne ville sende hende, blev i stedet for et lidt sørgeligt et. Han lænede sig hurtigt ind og kyssede hende på kinden, inden han vente sig væk fra hende igen og gik over imod døren ind til drengenes omklædningsrum.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeMan 16 Jan 2012, 10:51

Corabelle stod som forstenet da hun havde mærket hans varme læber mod hendes kind og forsigtigt tog hun sig til kinden da døren langsomt var ved at gå i og Jacob var ved at gå væk fra hende. Hun få flov ud i hele ansigtet og rødmede så let over kinderne i det hun forsigtigt lukkede døren i med et lille klik og kiggede rundt og fik sig så hurtigt tørret og iførte sig gymnastik tøjet og løb så udenfor hallen og stod og ventede på Jacob. Da hun endelig fik øje på ham løb hun hen til ham og sagde" Okay vent.. eller nej nærmere stop!? " hun sukkede kort og lod sine finger glide væk fra hans overkrop og sagde" Jeg.. hør Jacob, vis vi ikke mere har kontakt så er der ingen grund til at blive i skolen.. ser du? " hun roede sig lidt i det rødlige hår og trak forsigtigt den irriterende elastik ud så det lange hår langsomt gled ned af hendes skuldre. " Jeg har aldrig rigtig haft nogen venner før, sådan.. helt? men du.. du er min første virkelig ven, altså en rigtig ven der ikke bare efterlader en og .. og jeg vil ikke have vi ikke har kontakt mere, det ville jeg ikke kunne holde til.

" hun så flovt væk fra ham og vendte ham ryggen og sagde" Jeg vil gerne med dig ud og.. spise eller drikke en kop kaffe.. skønt jeg ikke kan li kaffe hehe, men pointen er " hun vendte sig om mod ham og krammede ham så og sagde" Du er en virkelig god ven og når først man har fået så god en ven, burde man viiirkelig ikke slippe dem igen.. okay " hun gav ham et forsigtigt smil, i det hun slap ham og langsomt fiskede hun nogle sølv farvede nøgler frem og lagde i hans håndflade og sagde" Okay... eftersom min bh er i stykker.. og top og leggins, er du nød til at tage hjem til mig og hente mig.. en hvid silke bh med sorte blonder.. den ligner lidt nogle af de andre men denne her kan åbnes foran og så skal du tage en top i samme skuffe dog læggende ved siden af bherne, den top skal være en almindelig sort tank top og så en grå tshirt, samt nogle blågrå jeans " hun smilede kort og sagde" Skabet er direkte over for min seng, men... nu ikke noget med at se i den nederste skuffe" hun blinkede kort til ham, selvom det var ment alvorligt, eftersom der lå hendes.... undertøj.

Forsigtigt vendte hun sig om og vinkede kort over skuldren til Jacob og løb så ind til time hvor hun fik en lidt hård sveder angående om at hendes tøj stank af sved og at hun skulle komme til time ovnligt klædt på og vis det skete igen ville hun få en anmærkning for det og blive sendt hjem i en uge fra skole. Hun nikkede kort og forstod alvoren og satte sig så ved sit bord og ventede... * Håber du kommer hurtigt med det Jacob.. *
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeTirs 17 Jan 2012, 02:47

Da Jacob var kommet ind i drengenes omklædnings rum igen, var han så tæt på bare at hamre sin næve ind i væggen, på grund af den vrede som han sendte imod sig selv lige nu. Hvorfor havde han sagt de dumme ting til hende?? Han viste at det var farligt at have et menneske som ven, fordi de kunne aldrig blive mere end venner. Og Jacob kunne virkelig godt lide Corabelle allerede, men det kunne bare ikke lade sig gøre. Han elskede hendes duft, hendes røde hår og især hendes grønne øjne, alt passede bare perfekt sammen. Man skulle næsten tro at hun var et væsen, fordi hun var virkelig flot skruet sammen. Jacob stod lidt med alle disse tanker i hovedet, da han derefter valgte at smide dem væk igen og pakke sammen. Da han kom ud igen, fik han med det samme øje på Corabelle, han stoppede op, da han mærkede hendes hænder på hans brystkasse og havde bare lyst til at trække hende ind til sig.

Han havde virkelig lyst til bare at stoppe hende i at snakke, så han kunne fortælle hende hvordan han følte allerede, men han var bange for at gøre hende bange eller forvirret, så i stedet tiede han bare stille og lod hende snakke færdig. Men selvf krammede han hende forsigtigt igen, da hun krammede ham, han var lidt bange for at masse hende, fordi han var så stærk, men han gjorde det nu meget godt alligevel. Da hun slap ham og sagde "okay" nikkede han bare lidt og smilte svagt kort. Han viste ikke rigtig hvad han skulle sige til sit forsvar, så han lod det ligge indtil videre. Indtil det rette øjeblik kom. Han lyttede efter hvad hun skulle bruge, men kunne dog ikke lade være med at smile lidt, da hun sagde at han ikke komme kigge i en speciel skuffe. Han havde dog en anelse om hvad det kunne være. "Okay, jeg skal nok skynde mig" sagde han kort og nikkede svagt for sig selv.

Han vinkede kort til hende, da hun skyndte sig til time, og stod lidt for sig selv i nogle minutter og bare kiggede ned i sin håndflade hvor hendes nøgler lå. Han rystede lidt på hovedet for at tage sig sammen og kørte så derefter hjem til hende, for at finde hendes tøj, som hun havde brug for. Det tog ham ikke lang tid at finde det og han kiggede heller ikke i den skuffe som han ikke måtte. Han låste døren efter sig og kørte tilbage til skolen. Nogle af pigerne vinkede til ham, da han kom tilbage, men i stedet for at smile uskyldigt som han plejede, gav han dem bare et ondt blik, og de stivnede på stedet. Han havde hendes tøj i en pose som han havde fundet i hendes lejlighed. Han stilte sig ved siden af hendes klasseværelse, og ventede tålmodigt på at hun skulle få fri.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeTirs 17 Jan 2012, 05:07

Corabelle sukkede kort mens hun sad der og halv frøs. Eftersom det jo slet ikke var sommer i nu og varmen inde i klassen var ikke så god fordi folk gik frem og tilbage, åbnede døren igen og igen indtil det da endte med at ringe ud og hun fik sig da også hurtigt rejst op og tænkte blot desperat inden i nu * Årh jeg håber viiiirkelig at Jacob er kommet med mit tøj... ellers er jeg dømt til at sidde over i kantinen og fryse min røv halvt af!?.. * hun sukkede og tog sin jakke under armen og tog den blidt om skuldrene og gik så ud af klassen og skulle da lige til at gå væk, i det hun syntes at få et eller andet glimt af en der stod og ventede og det var der skam også, det var Jacob.

Corabelle smilede da hun fik øje på Jacob og sagde" Endelig! " hun grinte kort og smilede over de fyldige røde læber og løb hurtigt ind i den elev tomme klasse og sagde" Jacob.. vil du ikke lige holde øje? " hun lukkede døren efter sig og smed tøjet inde i klassen og begyndte så at iføre sig bh i stedet for sports bh og derefter sine jeans og så toppen. Hun smilede da hun så ned af sig selv og tog så den grå trøje på og gik så ud af klassen og så kort over mod Jacob og sagde" Vil du med hen til kantine og spise?.. eller har du også fri nu " hun smilede lidt og tænkte at hun sagtens lige kunne droppe klubben i dag hun nu var medlem af.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeTirs 17 Jan 2012, 06:05

Jacob vågnede kort op fra sin dvale ude på gangen, da han hørte Corabelle's stemme og kunne ikke lade være med at smile over at hun blev så glad over at hun endelig kunne få noget ordentligt tøj på, dog kunne han skam godt forstå hende, skolen var ikke særlig isoleret, så kulden blev ude og varmen blev inde. Han nikkede kort til det om han ville holde øje og det gjorde han også. Han stod ved siden af den dør til klasseværelset, hvor Corabelle havde valgt at skifte tøj, lidt risikabelt, når der nu også var vinduer, men det var vel glæden som styrede hende lige nu. Han så på hende igen, da han kunne høre at hun kom ud og smilede kort til hende, da han hørte hvad hun spurgte om. Han nikkede kort og kløede sig hurtigt i nakken, " jeg har ikke fri endnu, jeg sprang bare en time over for at hjælpe dig.. Men jeg vil gerne med ned til kantinen og spise, jeg er ved at dø af sult" sagde han og smilte svagt.

Han havde slet ikke smilt sit skæve charmerende smil til hende, som han altid gjorde, siden omklædnings episoden. Han gik stadig med tankerne i hovedet, og de påvirkede ham lidt lige nu, men han ville stadig gerne være sammen med hende. Derfor gik han roligt ved siden af hende, da de var på vej ned til kantinen. Der var lidt lang kø, men det var lige til at overkomme. Der var nogle enkelte drenge foran i køen som fik øje på Jacob og hilste på ham, han nikkede til at han havde set dem og smilte kort. Men ellers stod han bare i køen ved siden af Corabelle og kiggede nogle enkelte gange på hende. Han viste ikke rigtig hvad han skulle sige til at starte med. "Såå.. Hva skal du så efter skole?" spurgte han nysgerrigt og smilte svagt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeTirs 17 Jan 2012, 12:18

Forsigtigt gled de dådyr grønnes blanke blik langsomt hen på Jacob mens de gik forsigtigt hen af mod kantinen hvor de andre allerede var i fuld gang med at spise og snakke som aldrig før. Udenfor strøg kulden blidt hen over vinduerne og radiatoerne indenfor skruede sig selv en tand mere op eftersom varmen begyndte at lække lidt. * Mon han er okay? * hun anede ikke helt hvad Jacob egenlig tænkte på inden i hans hoved, men hans smil var ikke de samme og han virkede en smule... kort for hovedet, som havde hendes ord sårede ham, men hvilke af ordene?. Det med at hun blev chikaneret og groft mobbet eller ligefrem det med at hun stadig ville være hans ven.

Hun bed sig nervøst i den fyldige lyserøde underlæbe og strøg nænsomt en af de lange røde hårlokker til siden, om bagved sit øre hvor en fin lille sten kom frem, eftersom hun havde et hul i hvert øre i øreflipperne. Langsomt rykkede hun sig tættere på Jacob og sagde så tøvende" Jacob.. er du okay? " hun havde sagt ja til at gå med ham ned og spise men hun anede ikke hvordan han tog det hele egenlig?, han virkede temmelig såret eller forvirret måske?.. måske tænkte han over det angående med at de skulle være venner, så netop derfor forsvandt smilet hurtigt over Corabelles læber også nu.

" Jeg skal.. faktisk intet? hehe " hun roede sig lidt flovt i håret og rødmen gled langsomt over de høje kindben mens et lille smil gled over de fine læber og langsomt kom der et sødt grin fra Corabelle og hun så kort på Jacob og fik øjenkontakt og sagde så " hvad med dig? " hun ville vel gerne.. lave noget med ham senere, tag med i byen eller måske hjem til ham og se film eller... blot lave et eller andet, sådan så hun ikke ville ende med at miste ham som ven hurtigere end hun regnede med, eftersom pigerne syntes at være blevet stille for tiden men... Jacob vidste det jo ikke, i hans hoved tænkte han måske stadig over hele denne lille affære der var sket med hendes tøj var ødelagt og pigerne havde gjort alt for hun ville blive smidt ud.

" Vis du spørg om vi skal lave noget såååå, ja.. det vil jeg meget gerne " hun smilede lidt og håbede at det netop var det han egenlig var gået efter, ellers ville hun være temmelig.. på spanden nu?. Hun gik hen og stillede sig i køen og så kort op af rækken i det en af Jacobs venner vinkede til ham og forsigtigt gled det nysgerrige blik hen på jacob. * Mon han hellere vil være ved deres bord?.. * Corabelle havde endnu ikke nogen at sidde sådan fast med, hun var egenlig en free spirit der blot fik fripas til at sidde hvor hun egenlig ville, dog de fleste der var fan af Jacob... valgte at afvise hende uden tøven, men det gjorde hende dog heller ikke noget.

Da hun havde fået sin juice og noget frugt, satte hun sig ned til et bord langt væk fra de andre elever... eftersom dette var mere stille og så kunne hun også spørge Jacob lidt mere indirekte. " Jacob.. angående det hele.. sig vis der noget galt okay, om det var mig halv nøgen eller om det var alle disse problemer.. du kan altid komme og fortælle mig det okay " Langsomt lagde hun venligt og trøstende sin hånd på hans skuldre og de røde fine negle der skindede som glas lå blidt prikkende mod hans skuldre, dog ikke på en ond og ubehagelig måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeTirs 17 Jan 2012, 17:43

Lige nu ville Jacob gøre alt for at have en evne lige nu, en som kunne være nyttig og hjælpe ham i hvad Corabella tænkte, eller måske følte lige nu. For han ville virkelig gerne vide det, selvf kunne han mærke at hendes kropssprog var lidt anderledes lige nu, men det var sikkert fordi at han heller ikke var som han plejede lige nu, imens de gik ned til kantinen. Hun havde ikke såret ham som sådan, han havde bare håbet lidt på at der kom lidt mere fra hende, end bare ordet "ven", måske hvis hun havde sagt, "måske mere en dag" eller noget lignede, så havde han måske ikke taget det så tungt, han håbede i hvert fald på at det stadig kunne nå at ændre sig og at de måske en dag kunne få noget mere, selvom han så altid ville gå med den tanke at passe på ikke at skade hende.

Han lagde mærke til ud af øjenkrogen at Corabella rykkede sig tættere på hende og så roligt ned på hende med sine chokolade brune øjne og smilte svagt. "Jah jah, jeg har det fint" svarede han og kørte en hånd gennem håret og kom lige i tanke om at han havde glemt at sætte det i omklædningsrummet. Når Jacob glemte at sætte sit hår, så var det virkelig fordi at han havde haft noget andet i tankerne og fuldstændig smidt det andet ud af hovedet. Han følte sig lidt som en 8-9 klasser igen og sukkede diskret af sig selv.

Jacob smilte lidt for sig selv, da hun sagde at hun ikke skulle noget. Måske skulle han så tage chancen og spørge hende. Men hun kom ham lidt i forkøbet, da hun lidt efter spurgte ham om han hentydede til at de skulle lave noget sammen. Han kunne ikke lade være med at sætte et lidt skævt smil op igen og trak lidt på den ene skulder. "Hmm.. Jeg har ikke selv rigtig nogen planer, så derfor tænkte jeg på om du måske ville med mig hjem og se en film eller noget, jeg har ret mange film, så du må godt vælge hvis det er" sagde han med et sødt smil til hende og roede sig lidt i håret igen. Men han vågnede lidt op fra sin interesse med Corabelle, da han ikke rigtig rykkede sig i køen og fik taget sig en flaske vand og en sandwich.

Han fulgte ligeså stille efter hende ned bag de fleste andre elever og satte sig overfor hende. Han skulle lige til at begynde at spise, da han hørte hvad hun sagde og rystede lidt på hovedet. Dog sad han helt stille, ikke stivnet, men bare helt stille, da han mærkede hendes hånd på hendes skulder. Uden rigtig at tænke sig om, tog han blidt fat om hendes hånd med sin egen og var ret så ligeglad med hvis der var nogen der så det. "Corabelle.." startede han med og så direkte ind i hendes grønne øjne og slap ikke kontakten. "Du skal slet ikke bekymre dig om mig, du skal meget hellere tænke på dig selv, det er dig og ikke mig der er offer på den her skole. Så jeg vil meget gerne have at du siger til mig, hvis de gør dig noget igen, okay? Fordi jeg vil ikke have at du en dag kommer til skade" sagde han bare ligeud, og mente det hele vejen igennem. Han så ikke alvorlig ud, men smilte heller ikke. Derefter slap han roligt hendes hånd igen og åbnede sin flaske vand.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeTirs 17 Jan 2012, 19:58

Corabelle nikkede med et smil til Jacob angående det med at have en lille film dag og sagde" Fantastisk! " hun grinte kort mens hun smilede sødt til ham og de endte med at få sig sat. Kort efter mærkede Corabelle dog noget overraskende. Jacob havde pludselig taget fat om hendes hånd som hun blidt havde placeret på hans skuldre og eftersom hun var jomfru i?... næsten alt, så hun ikke hvordan Jacob havde det følelses mæssigt og at han måske var faldet for hende, dog det eneste der var sikker var at hun ville passe på med ikke at falde for ham fordi... han havde jo sagt han var lidt træt af tøser og sådan men? hun havde dog svært ved at tyde Jacob ovnlig fordi... var det ikke en slags date vis man ikke var stemplet 'venner' blandt andre. At tage hjem til Jacob og se film og hygge sig? ville det føre til noget mere alvorligt.* Har jeg bare helt forskudt Jacobs følelser? * hun nikkede kort til det han havde sagt og svarede lidt sørgmodigt tilbage " Undskyld Jacob, jeg lover at næste gang skal jeg nok sige det vis de vil prøve på noget... og sådan " hun tog sig lidt til det halv tørre hår og smilede forsigtigt til ham.

Mens da sad der, så nogle piger kort hen mod Jacob og Corabelle og en af dem der var mest populær på skolen af tøserne, rejste sig op og gik direkte over mod dem og slog så hænderne ned i bordet og alle kiggede nu mod dem. Corabelle sank forsigtigt ned i sit sæde af flovhed over at alle kiggede på dem. Dog man kunne se hvordan hun stirrede stift men dog forsigtigt på pigen, som ville hun ikke tillade pigen at skride med de ord hun var klar til at sige. " Jacob.. hvorfor hænger du ud med denne taber.. vis du bliver ved med det, så kan vi ikke mere lide dig! " Det var dog kun pigernes version fordi fyrene var lidt ligeglad?.

Corabelle så kort over mod Jacob og sagde så lidt halv vredt mens hendes blik gled hen på pigen nu. " Hvorfor kan du ikke tage at nogen er venner med ham!? .. der ingen pris skilt på ham eller ejer skab så vidt jeg kan se!... " Corabelle rejste sig op og tog sin juice og hældte den ned over tøsen og sagde så " Desuden er jeg JOMFRU.. jeg har aldrig kysset eller noget okay.. so dont you worry slut!" hun fnøs kort og så på Jacob og tog så sin sandwish i hånden og sagde" Vil du med Jacob? " hun gav et forsigtigt smil fra sig og håbede inderligt at han sagde ja og vis han gjorde, ville de være begyndt at gå nu, mens de andre klappede og tøsen var skide vred og råbte og skrig og de andre fan tøser kom hen og hjalp hende. " Jacob undskyld alt påstyret.. jeg vil gøre mig mere populær for din skyld, sådan så de ikke mere chikanere os okay " Corabelle smilede sødt denne gang og meget... hjertevarmende. Hun ville melde sig som cheerleader og fra den vej af blive mere populær dog.. den eneste hun gjorde det for var Jacob, skønt hun godt kunne lide at være cheerleader på sin gamle skole.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeOns 18 Jan 2012, 05:37

Jacob blev helt glad igen næsten, da hun gerne ville med ham hjem og se film. Det var måske også den eneste mulighed han havde for at snakke med hende personligt og måske vise sine følelser? Men han viste stadig ikke om han helt turde at gøre det, fordi han var samtidig også meget bange for at ødelægge deres venskab som de havde sammen. Tænk nu hvis hun afviste ham? Eller ligefrem blev sur over at han var faldet for hende. Men i stedet for at tænke på fremtiden lige nu, koncentrerede han sig om nuet og smilte halv skævt til Corabelle. Han nikkede kort til hende og smilte igen, da hun lovede at hun nok skulle sige til, hvis pigerne generede hende igen. "Tak, det er jeg glad for" svarede han og tog hurtigt en bid af sin sandwich, tyggede lidt på den og sank så derefter.

Dog var han ved at få maden lidt galt i halsen, da han hørte en af pigerne snakke til ham, så noget så åndssvagt som at de ikke ville kunne lide ham mere, hvis han hang sammen med Corabelle. Han var lige ved at rejse sig og begynde at skælde hende ud, da Corabelle kom ham i forkøbet. Han holdte et svagt grin tilbage, da hun hældte juicen ud over pigen og hostede kort for at dække sit grin. Imens resten af kantinen bare begyndte at grine helt vildt, uden at tænke over det. Men hvem ville også holde sig tilbage endelig? Han blev dog lidt overrasket over de ting som kom ud af Corabelle's mund, han havde ikke regnet med at hun ville stå i kantinen og sige at hun var jomfru, men da hun var ved at gå og spurgte om han ville med, rejste han sig hurtigt og smilte skævt, "selvf" sagde han kort og rendte med hende. Da de var kommet ud af kantinen og han hørte hvad hun sagde, rystede han bare lidt på hovedet, tog blidt fat i hendes arm og træk hende hen til sig. Han lænede sig ned og kyssede hende på kinden igen, " det behøver du ikke, jeg er ligeglad med om du er populær eller ej" sagde han blidt og smilte varmt ned til hende og slap hende derefter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitimeOns 18 Jan 2012, 21:39

Corabelle var rasende men hun kunne jo ikke rigtig gøre noget ved det nu og især ikke efter det hun havde gjort ved den tøs der var kommet hen og havde sagt alt det til dem. Der gik dog ikke lang tid før det faktisk gik op for Corabelle hvad hun egenlig havde sagt foran alle i kantinen og rødmen spredte sig hurtigere end nogensinde før i hendes ellers blege kinder " Årh nej!?... jeg har vel ikke lige foran alle andre sagt.. at.. at jeg jomfru " hun tog sig kort til hovedet og havde i alt sin vrede sagt at hun var jomfru hvilket hun jo slet ikke havde behøves, dog alligevel var dette for pinligt til at sige en gang til eller overhovedet at hive op i angående med at alle blot skulle glemme hvad hun havde sagt skønt det var sandt?.

Forsigtigt gled hendes blik mod Jacob dahan tog fat i hendes arm og trak hende tættere på sig og hun så nervøst på ham et kort øjeblik før hun mærkede hans læber mod hendes kind endnu engang?. Da han dog endelig slap hende igen efter hans ord smilede hun blidt lidt og anede ikke rigtig hvad hun skulle sige andet end " Skal vi ikke smutte`? hjem til dig... jeg vil viiiirkelig ikke ind til time lige nu og jeg vil skam heller ikke blive og vente " hun roede sig lidt flovt i håret og de dådyr grønne øjne så bedende på Jacob som ville han være hendes helt vis han blot tog hende laaangt langt væk her fra.
Vis hans svar blev ja og de kunne tage afsted, vidste hun at det blev på hans motorcykle, så hun ville holde godt fast rundt om ham og sidde helt tæt for netop ikke at falde af.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: A New Target { Jacob   A New Target { Jacob Icon_minitime

A New Target { Jacob
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: