| Skal afsted | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 00:00 | |
| Han blev inde i rummet o havde ikke tænkt sig at gå ud han snakkede med sine kollegaer og sukkede så i et grin. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 00:01 | |
| Hun kunne lavmælt høre ham og smilte svagt og så lidt på personen som hjalp de rejsende. Hun sneg sig langsomt over mod døren og åbnede døren på klem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 00:04 | |
| Han kiggede over mod døren i et svagt og kort minut hvorefter han lod den smække i og lod sig binde.
///Evnen XD// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 00:05 | |
| Hun fik næsten døren smadret ind på næsen hvis hun ikke havde flyttet ansigtet væk "For pokker da" hviskede hun irriteret.
// Damn you! xD// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 00:08 | |
| //Muhahahmed//
Han grinte lidt og vendte så hoved mod de andre igen, de kiggede lidt på døren men valgte så at tro det var vinden, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 00:10 | |
| Hun så lidt vredt på døren og tog fat i dørhåndtaget og prøvede at få døren op. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 00:11 | |
| Han slap døren med sin evne så det var let at få op- |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 00:14 | |
| Hun var næsten ved at falde ind i rummet af overbalance, men det lykkedes hende dog at forblive ordentligt oprejst, men stod dog inde i rummet nu og kunne mærke hendes røde gå hen i en højrød farve. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 00:18 | |
| Alle så på hende de var 6 mennesker og så 7 med Demetri, de stod og så overrasked og faktisk undrende på hende, en af den rejste sig og sagde, "Hvad laver de her?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 04:11 | |
| Rose så over på personen som havde spurgt hende om noget "Øhm.. Jeg ville sår'n set bare snakke med Demetri" sagde hun og sendte Demetri et køligt blik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 04:13 | |
| Demetri sad tilbage lægnet med et stort og provokerende smil og alligevel var det et lille smil, "Okay da" sagde han og rejste sig og i en drengerøvs agtig atityde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 04:15 | |
| Da han var tæt nok på greb hun hurtigt fat i ham og hev ham ud fra rummet og lukkede for døren så de andre ikke kunne høre hvad de sagde "Hvorfor fuck er du sår'n?" spurgte hun og så irriteret og vredt op på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 06:51 | |
| Han stod lidt og så på hende da hun snakkede, "HVordan" sagde han uden nogen form for at forstå hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 06:54 | |
| Hun sukkede og trak så på skuldrene "Jeg ved det ikke.. Du er bare så.. Så.. Så kold overfor mig.. Du prøver at gøre mig til grin" sagde hun og så ikke særlig vred ud længere. Hun så mer trist ud, end vred og lod sit blik gå ned i jorden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 06:57 | |
| "Og hvad fanden vil du mig" sprugte han så da hun kiggede ned og havde slap grebet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 06:59 | |
| Hun så tilbage op på ham og knyttede sine hænder hårdt sammen "Jeg ville bare gerne have at vide hvorfor du var så kold og prøvede at gøre mig total til grin!" sagde hun hårdt og så ham ind i øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 07:01 | |
| "Og jeg vil vide hvad du vil mig, Rose" kiggede kunne hende lidt væk så han kunne stå rettet op, "Hvis du vil vide det så er jeg på arbejde" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 07:02 | |
| "Det ændre ikke noget ved den måde som du opføre dig overfor mig" sagde hun køligt og så op på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 07:10 | |
| "Jeg er å¨Arbejde Rose....Og hvis det er s¨er det nok fordi du er dig" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 08:04 | |
| "Jeg ved godt at du er på arbejde!" sagde hun og tog så en dyb vejrtrækning og lod blikket gå skarpt ned i jorden "Der er ikke noget som giver dig ret til at være sår'n overfor mig, stadig" mumlede hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 08:14 | |
| "Jeg har behandlet dig som alle andre" han rystede på hoved, "Har du ikke nok i Dean eller hvad" han begyndte at gå ind til værelset igen.
//SKAL lige i bad// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 08:16 | |
| "Hvordan kan det altid være at du nævner Dean på den måde?" spurgte hun "Det er som om at du er jaloux eller bare sur eller sår'n noget over det med mig og Dean" sagde hun og grinte lavmælt og tog fat i hans ærme så han ikke bare kunne gå væk fra hende.
// Oka// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 08:24 | |
| Han grinte selv da hun tog fat i hende, "Jeg har gang i mere end du tror" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 08:24 | |
| "Hva har du da gang i?" spurgte hun af ren nysgerrighed og blev ved med at holde fast i ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skal afsted Lør 23 Jan 2010, 08:33 | |
| "Det kan du lige at vide" han rev sig løs, og valgte at gå, ind i rummet, "Tak for i dag" sagde han til sine kollega og skulle nu til at gå ned hvor man skiftede tøj. Han kiggede ikke en eneste gang på Rose. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Skal afsted | |
| |
|
| |
| Skal afsted | |
|