Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Heavenly food Tirs 01 Maj 2012, 11:06
Holy Crap!
I might have to try this out....bare fordi det ser epic ud!
Sidst rettet af Procella Man 12 Aug 2013, 01:57, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: Heavenly food Tirs 01 Maj 2012, 11:11
ADRK!
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Heavenly food Tirs 01 Maj 2012, 11:12
Nu leger du ikke pænt!
*skule*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Heavenly food Tirs 01 Maj 2012, 11:16
Hvem har nogensinde påstået at jeg var pæn? Eller opdraget pænt for den sags skyld?
XD
Procella Admin
Emne: Sv: Heavenly food Tirs 01 Maj 2012, 11:18
*eyes picture*
You dress bitch! :P
wait...i forgot...i kinda Picassoéd that picture didn't I?
*fniser og løber væk*
Nice scar!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Heavenly food Tirs 01 Maj 2012, 11:20
Go lick a cactus!
Procella Admin
Emne: Sv: Heavenly food Tirs 01 Maj 2012, 11:22
Jeg vil hellere slikke lidt på dig
*plirre sødt og smiler stort*
Hvis jeg nu loooooover at jeg hapser dig lidt kærligt i ballen, må jeg så godt slikke dig lidt på låret?
Jeg har hørt lidt dæmonisk krydderi er på mode for tiden ;p
Gæst Gæst
Emne: Sv: Heavenly food Fre 04 Maj 2012, 23:48
Lawl. :D Det ser mega epic ud, dog så epic at jeg aldrig vil spise det. n_n
Procella Admin
Emne: Sv: Heavenly food Lør 05 Maj 2012, 03:35
Agree!
jeg tror jeg ville sidde og blive alt for freeked over at æde noget med hale, hvis nogen serverede det for mig XD
men det er god humor!
Procella Admin
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …