Emne: walking my own parade - James Jackson Tors 31 Maj 2012, 01:36
t: omkring 20.10 å: sommer, tidlig d: d. 31/5-2012 s: Deepshell's gågade v: det blæser en mild brise, mens solen er ved at stå lavt. Skønne farver breder sig på husfacaderne. o: en masse unge der nyder at de ældre personer ikke er ude. p: en sort stram kontornederdel og et sort korset der snøres i ryggen med silkebånd. Hår og makeup er som avataret.
Dominica var på vej til en lille antik boghandel på en af sidegaderne, for at finde en speciel bog om heksekunster. Et fag hun var blevet meget facineret af. Hun smilede mens hun gik, dog undveg hun de fleste unge da de ikke virkede til at have den store lyst til at tage med en 'nørd'. Hun sukkede stille, dog afslappet mens hun gik, med sin taske over skulderen. Friheden ved at være myndig var helt vild, når man tænkte på at hun egentlig slet ikke huskede noget andet end friheden. Hun var kun få hundrede meter fra boghandleren da hun stoppede op ved en lille café og så på deres store menu-skilt.
Sidst rettet af Dominica Fre 01 Jun 2012, 05:59, rettet i alt 2 gange
Gæst Gæst
Emne: Sv: walking my own parade - James Jackson Tors 31 Maj 2012, 01:57
James stod uden for sin butik tørrede ruden af for æg *forbandede unger* han tørrede det sidste af ruden og begyndte at feje lidt. Han så op på skiltet hvor der stod ’Jackson og Jamesson bedemands forretning’ han stod og tænkte over hvorfor han enlig havde valgt navnet skulle være sådan. Jack var James’ anden personlighed, han havde altid kunne for det meste kunne holde ham under kontrol men på det seneste havde han haft smerter i hovedet. Han gik hen til den lille café ved siden af da han så en meget køn pige der stod og kiggede på menu kortet ”jeg ville vælge en bagel hvis jeg var dig” han satte sin fedora så man lige kunne se hans øjne, de var himmel blå da han så på pigen og bukkede ”James Jackson til tjeneste bedemand af gavn” hans tarantel Oktavius så op af hans lomme med dens sorte øjne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: walking my own parade - James Jackson Tors 31 Maj 2012, 02:00
da en relativt ung mand kom hen til hende, og foreslog en bagel, så hun forvirret på ham. ''Dominica Iseree, forfatter, musiker og danserinde.'' hun smilede venligt til ham inden hun igen så på kortet. ''jeg havde nu ellers overvejet en kop te.'' sagde hun med et roligt smil. en bedemand? uf, de plejer at være så kedelige. Hun satte sig ved et lille bord til to og smilede lidt til ham. ''du er velkommen til at sætte dig.'' sagde hun roligt mens hun viftede en kvinde over til sig.
Gæst Gæst
Emne: Sv: walking my own parade - James Jackson Tors 31 Maj 2012, 02:15
”tak som byder, jeg kender godt til personerne der eger den her café” han smilede og tog Oktavius op af lommen og op på skulderen ”godmorgen sovetryne” det lignende at den halv store edderkop strakte sig med forbenene. ”Oktavius hils på Domincia” han kiggede hen mod pigen og det samme gjorde edderkoppen ”nå hvad skal du her i Deepshell” han så nysgerrigt på pigen og hendes kort, da han han fik kuldegysninger ned af nakken *så er der kunder i butikken* han tog en flaske vand frem og to hovedpine piller. Han slugte pillerne og skyllede dem ned med vandet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: walking my own parade - James Jackson Tors 31 Maj 2012, 02:21
hun smilede lidt, efter hun bestilt en kop te. ''jeg på vej ned til en boghandel lidt længere nede af gaden. Jeg fik besked på at de havde en samlidt bøger til mig.'' sagde hun roligt, mens hun så på edderkoppen. Personligt havde hun ikke noget imod dem, så længe de ikke var på hende, og væk det næste senkund. PUHA! Hun fandt sin pung frem, og betalte kontant da kvinden kom tilbage med hendes te.
Gæst Gæst
Emne: Sv: walking my own parade - James Jackson Tors 31 Maj 2012, 02:34
”ahh jeg elsker også en god bog, hvad for en?” han tog Oktavius ned i lommen igen da han så at servetrisen lige var ved at besvime. ”nå fortæl mig lidt om dig selv ud over at du skriver, spiller musik og danser” han smilte hvis han selv skulle sige det var hun meget smuk men det var vidst som om Jack ikke var helt enig i det. *hun kan ikke lide dig du er en taber, du skal bruge mig* Jack nærmest kradsede på indersiden af hans hoved for at komme ud derfra. ”måske kan jeg hjælpe dig med at finde den hvis det er en bestemt” han så bare på pigen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: walking my own parade - James Jackson Tors 31 Maj 2012, 02:38
hun rystede lidt på hovedet, med et blidt smil. ''jeg kender desværre ikke bøgernes titler.'' sagde hun med et lille smil. ''er du okay? du ser ud til at have hovedpine?'' hun lagde hovedet lidt på skrå, inden hun drak lidt af sin te. Hendes læbestift smittede svagt af på koppen, men det var ikke noget hun lagde mærke til selv.
Gæst Gæst
Emne: Sv: walking my own parade - James Jackson Tors 31 Maj 2012, 03:02
”tro mig det er en lang historie og du vil ikke kunne lide slutningen” han fik endelig sin bagel og betalte kontant og gav et par drikkepenge oven i ”men hvad handler de om det må du da vide” han så hen af gaden da der lige var tre unge knægte stod lige udenfor hans butik med en bakke æg ”åh nej ikke den her gang” han stormede hen mod en af drengene og greb ham i kraven sammen med en af de andre drenge ”så i tror det er sjovt at smide æg på min forretning hva’ jeg skal gi’ jer skal jeg” han gokkede de to drenges hoveder sammen og smed dem hen af asfalten. De løb skræmte væk der fra hvor efter han gik tilbage til pigen ”undskyld men de banditter har smidt æg på min forretning i tre uger nu” han så ned i bordet ikke fordi han skammede sig men fordi det var lige før at Jack kom ud og lege igen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: walking my own parade - James Jackson Tors 31 Maj 2012, 03:06
hun smilede lidt indtil han for efter drengene. Hun så lidt ned på sin te, mens hun overvejede om denne James nu var et godt bekendtskab. Hun rejste sig stille, efter han havde undskyldt.
''jeg skal vidst videre nu... Tak for snakken..'' Man kunne tydeligvis hører at hun ikke var vild med situationen. Hun forlod caféen og sin te, og satte kursen ned af gaden for at komme til boghandleren.
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: walking my own parade - James Jackson Tors 31 Maj 2012, 03:21
(( Trådstarter bedes læse denne http://deploratus.heavenforum.org/t7411-hvordan-man-laver-en-trad-pa-deploratus )) ((Dom jeg synes du skal læse hvad der bliver skrevet i adminbeskeder til dig. Det er snart hver tråd der laves der bliver skrevet. Gider du være flink at rette dine indlæg?)) ((Det er meningen man skal rette før man fortsætter emnet - just saying. Det andet giver et indtryk af at man er ligeglad ;) ))
Gæst Gæst
Emne: Sv: walking my own parade - James Jackson Tors 31 Maj 2012, 08:43
”nej du må ikke gå” han satte sig bare ned *se hvad du fik mig til, det er kun din skyld* han gik tilbage til sin lejlighed og så ned på hoved gaden hvor pigen gik *jeg sagde det du har brug for mig* en kulde gysning gik ned af hans nakke. Han satte sig i en lænestol og tog Oktavius op af lommen ”så er det vidst bare os to igen” Han så den lille edderkop prøve at mundere ham op med en lille dans. Han grinte lidt men det var en tom latter, i fem minutter havde han haft en ven og så havde Jack ødelagt det.
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: walking my own parade - James Jackson Tors 31 Maj 2012, 08:44
Tråden er på pause til rettelserne er lavet
Gæst Gæst
Emne: Sv: walking my own parade - James Jackson Tors 31 Maj 2012, 08:51
hun kom igen ud fra boghandleren, stille. bøgerne havde været et flop. derfor gik hun tilbage af samme vej som hun var kommet, tavs, mens hun ledte efter sin pung i sin taske. hun sukkede opgivende, og satte sig på en bænk. ingen busser nu, og ingen biler. var der hoteller i deepshell...? hun mumlede lavt.
Procella Admin
Emne: Sv: walking my own parade - James Jackson Tors 31 Maj 2012, 08:53
((Dom modtager sin første officielle advarsel for at ignorere admins henstillinger i en tråd - sker det igen bliver tråden låst ))
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …