Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Det er sådan et trick så man smadre låsemekanismen. Du ved...døren kan ikke klikke i, og slåen inde i døren bliver beskadiget hver gang den prøver, så selvom man fjerner skruen så har man faktisk smadret låsen.
Det er PISSE irriterende. Og i det her nabolag holder det bare ikke at have en opgangslås der er defekt.
Kallisto A-rang
Antal indlæg : 234 Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup
tror det er samme triks som er blevet brugt på den hos os, men her gør det bare ikke det store, alle kender alle og der er altid ngen der har set det
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Jeg er nu meget glad for at bo i kbh...men det har sine ulemper ind i mellem.
Procella Admin
Emne: Sv: *Growl* [I hate - tråden] Tirs 13 Aug 2013, 03:15
Wauw...
I still hate W8. And everything about it. Hate...like...burning!
Procella Admin
Emne: Sv: *Growl* [I hate - tråden] Søn 02 Feb 2014, 04:06
Fladskærmstv med blanke skærme.
Hvorfor skal det være SÅ umuligt at få en skærm til at være pæn, pudset og poleret, uden at det ligner at en unge med margarine på hænderne har leget fingermaling på det?!
*hulker*
Jeg ville blive fyret i en elektronik butik på 5 minutter. alt ville bare se "nasset" ud. How the hell do they DO it?!
Næste gang jeg skal have et tv, så skal det være med MAT skærm tak! Så slipper jeg også for genskær af lys fra gadelamper, eller bare stuelamper. Det er rigtig nitte at man ikke kan koncentrere sig om filmen fordi man sidder og stirre på ens lampe. Ævbæv :(
Kallisto A-rang
Antal indlæg : 234 Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup
Emne: Sv: *Growl* [I hate - tråden] Søn 02 Feb 2014, 10:01
muc off. screen cleaner eller sådan noget.. det fungere til skræme som computere og tv, normalt ender det uden at den 4 årige har leget med fettede fingre
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …