|
| forsættelse | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: forsættelse Ons 24 Mar 2010, 03:17 | |
| Dato: 20. marts. 2010. Årstid: Forår. Dag: Lørdag. Vejr: Tørt, ingen blæst, perfekt forårs vejr til en fest, ca. 8-10 grader. Sted: I en smuk bygning i den store balsal. Tid: 19:00 Omgivelser: Smukt påklædte mennesker og væsner, alle med en maske på, smukt udsmykket, tjenere, en rød løber og alt hvad der høre til et maskebal.
Fie's svar
Fie lod ham hive hende med, selv om hun ikke brød sig om at der va så mange. Hun lagde den ene hånd ved hans skulder, og holdt ham i hånden med den anden. "Okay så pyt da.."mumlede hun, og så på ham, men smilte så. Hun havde det faktisk meget godt sammen med ham, hun tænkte ikke så meget over alle dem der var omkring dem. Hun smilte stort dea de satte i bevægelse.
______________________________________________________________________________ Mit svar Dean kiggede lidt ned på hende og smilede sødt til hende og lagde en arm om hendes liv og den anden holdte hun havde i hånden med og begyndte stille og danse med hende. "Hmm.. Så slemt er det heller ikke" drillede han hende og nussede blidt hendes hofte.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Ons 24 Mar 2010, 03:22 | |
| Fie smilte, og så på ham. "Neeeej okay, det er ikk selmt"sagde hun og grinede lidt af sig selv. Hun bed sig lidt i læben, og så ned på sine fødder. "Det var tæt på jeg ikke kom med"sagde hun stille, og så op på ham. Hun havde ikke været så vild med at komme uden partner, men hun havde jo ikke været den eneste alligevel? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Ons 24 Mar 2010, 03:26 | |
| "Jeg gad sgu ikke.. men hvade ikke noget og lave så jeg valgte og tag afsted.. men ja.. Jeg er glad for du kom.. hvem skulle jeg ellers danse med" han grinede lidt og smilede så til hende og drejede kort rundt med hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Ons 24 Mar 2010, 03:32 | |
| Fie smilte til ham, "Jeg er glad for du kom med"sagde hun og rakte tunge af ham. Hun smilte glad, og drejede roligt. Hun smilte lidt over det, og syntes ikke det var så slemt nå der ikke var nogle der gloede på hende, for hun brød sig ikke så meget og vals og pardans. Hun smilte og lukkede øjnene lidt imens de dansede. Hun kunne godt lide følelsen af at danse med lukkede øjne, hun vidste ikke helt hvorfor? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Ons 24 Mar 2010, 03:37 | |
| Dean smilede og kiggede roligt på hende og syntes hun var meget smuk når hun dasede med lukekt øjne.. men selvfølig syntes han også at hun var smuk ellers.. han dasnede roligt vider og smilede svagt imens.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Ons 24 Mar 2010, 03:45 | |
| Fie smilte roligt, og lyttede til musikken der lød i den store sal. Det var hyggeligt at Deab var kommet, og at hn ikke var alene længere. Hun kunne ikke holde sin nynnen tilbage, og var derfor begyndt at nynne med på den sang de dansede til. Hun smilte og så kort på ham, men lukkede igen øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Ons 24 Mar 2010, 03:46 | |
| Han smilede og rykkede hende tætter på sig og dansede roligt vider og begyndte selv og nynne og lagde hændenre på hendes lår og løftede hende op og smilede svagt og drejede så nogle gange hurtigt rundt.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Ons 24 Mar 2010, 03:50 | |
| Fie grinede lidt da han løftede hende. Hun åbnede øjnene og så på ham. "Det var dog utroligt dreng"grinede hun, og smilte til ham. "Er jeg virkelig så lav"grinede hun, og så lidt ned. hun kunne ikke længere røre gulvet. Hun grinede lidt over det, og lænte sig ind til ham imens han dansede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Ons 24 Mar 2010, 04:04 | |
| Dean grinede bare og dansede vider med hende. og hoppede lidt for at drille hende.. "Ja.. det er du>" drillede han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Ons 24 Mar 2010, 04:22 | |
| Fie grinede, og rystede på hovedet af ham. "Du er sgu skør"sagde hun, og smilte stort til ham. Hun lænte sig ind til ham, og nussede ham blidt på skulderen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Ons 24 Mar 2010, 04:31 | |
| "Så det vil sige at du skal falde hen med et skør vampyr... tør du godt det" drilelde han. Vampyrer sov jo ikke så det var derfor han sagde "Faldt hen!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Ons 24 Mar 2010, 04:33 | |
| "Jaaaa..... Hmmm, det er jo kun godt så er jeg jo ikke den eneste der er skør"grinede hun, og smilte til ham. Hun rakte lidt tunge af ham, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Ons 24 Mar 2010, 04:41 | |
| Dean grinede lit og rakte kort tunge til bare. og havde lyst til og bide hende forsjov i tungen.. Men Andy ville bare blive sur på ham.. så han lod være. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Fre 26 Mar 2010, 07:13 | |
| Fie smilte og grinede lidt. "Bliver du aldirg træt af at bære rundt på mig?"spurgte hun, og smilte kærligt til ham. Hun elskede Deans selskab, der var intet bedre en en aften sammen med ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Lør 27 Mar 2010, 09:13 | |
| "Næh" sagde han roligt med et smil.. og kiggede roligt på hende.. "Du vejer jo ikek noget" sagde han med et kærligt smil og drejede lidt rundt .. men begyndte så og gå op imod værelserne med hende i sin farvn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Lør 27 Mar 2010, 23:08 | |
| Fie smilte til ham, og så kort rundt. "Gør jeg ikke?"spurgte hun stille, og så på ham, med et smil. "Er du ved at være træt?"spurgte hun drillende, og rakte tunge af ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 29 Mar 2010, 09:11 | |
| "Nej.. du gør ikke" sagde han roligt og kyssede hendes skulder.. "Næh.. der er bare for mange mennesker" sagde han med et roligt smil og gik hen til ders værelse og åbnede drøen og gik ind og lukkede den med føden og gik hen til sengen og lagde hende ned med ham over hende. og lagde hænderne ved hendes hovede og smilede til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 29 Mar 2010, 09:17 | |
| Fie smilte, og prikkede ham blidt på næsen. "Det siger du jo bare for at skjule at du faktisk er træt"sagde hun drillende, og rakte tunge af ham. Hun så lidt rundt i værelset inden han nåede at lægge hende på sengen, som en dukke. Hun smilte til ham, og bed sig i læben. Hun havde en stor lyst til at kysse ham på munden, men hun ville ikke ødelægge noget igen. Hun smilte roligte, og aede ham blidt på kinden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 29 Mar 2010, 09:25 | |
| Dean smilede da hun prikkede ham på næsen. "Ja ja.. Så siger vi det" grinede han og kiggede på hende med et smil og nød at hun rørte hans kind .. han havde selv lyst til og kysse hende.. men vidste at det ikek var en god ide.. "Jeg ér dårlig for andy" sagde han og kggede på ehndes læber.. "Han brude ahve en anden" Dean kiggede hende nu i øjne.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 29 Mar 2010, 09:35 | |
| Fie så på ham, og smilte til ham. "Hvorfor er du dårlig for ham?"spurgte hun, og nussede blidt hans kind. Hun brød sig ikke så meget om det Dean sagde. Hvad var der mon nu sket? Så ham roligt i øjnene, og bed sig i læben. "Er der sket noget eller?"spurgte hun forsigtigt. Hvad skulle hun nu til at gøre? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 29 Mar 2010, 09:39 | |
| Dean så på Fie og rystede på hovedet. "Jwg .. eller vi skændes hele tiden.. vi er ikke enige.. og jeg kan ikek lide nårh han er sammen med Eolith.. jeg stoler ikek på ham" Dean sukkede og lod sit hovede falde ned på hendes hals og lidt af hendes bryst. "Jeg Er ikek kun til drenge og jeg har lyst til og kysse dig.. og det er forkert.. " hviskede han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 29 Mar 2010, 09:52 | |
| Fie lyttede, og måbede lidt over det sidste. "Dean... Jeg eh,.. Ved Andy det godt?"spurgte hun stille, og bed sig nervøst i læben. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre. "Det er lidt af en problem du har fået kastet over dig"mumlede hun stille, og lukkede øjnene lidt i. "Jeg tror du skal snakke med Andy om det med at du er til piger"sagde hun stille. Eolith ville ikke gøre noget det var hun ret sikker på, han var begyndt at prøve på at styre sin evne. Eller det havde han da ment sidst hun havde snakket med ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 29 Mar 2010, 10:10 | |
| Dean bed sig i læben. "Jeg er ikke kun til drenge men også til piger.. ja det tror jeg.. det er første gang jeg sådan rigtig er bøsse.. men Fie.. Iiiii" Han lagde sig opgivende ned ved siden af hende. "Det her er fandme noget lort" sagde han og lagde hænderne foran øjne.. "Nej du skal ikke snakke med ham.. jeg .. prøver selv" hviskede han.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: forsættelse Man 29 Mar 2010, 10:16 | |
| Fie så på ham, og bed sig i læben. "Jeg er ked af at du han det så svært"sagde hun, og så på ham. Hun satte sig op i sengenog så roligt på ham. "Jeg kan jo ikke hjælpe dig søde Dean, jeg kan kun gøre det hele værre"sagde hun stille og bed sig i læben. Hun nussede ham blidt på kinden, og så ned på ham. "Hvad tror du han siger til det?"spurgte hun efter lidt tid. Hun havde en fornemmelse af at der kun kunne komme noget dårligt ud af det. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: forsættelse | |
| |
| | | | forsættelse | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|