Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 tidligt om morgenen på engen - Emily

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 04:50

¤Dato :: Irl
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Irl
¤Vejr :: Solen er ved at gå op, varmt
¤Sted :: Den lykkelige eng
¤Tid :: 08:00
¤Omgivelser :: Ingen eller ??
¤Tøj :: http://www.adamofficial.com/dk/official-photos/1295213
___________________________________________
Solen var ved at stå op i La Sunisha, vejret var flot og det så ud til at blive en god dag. inde i skoven var der regndråber på bladene, dog havde det ikke rigtigt regnet om natten. det havde bare været små regn, dog ikke nok til at gøre et voksen menneske vådt, fuglene pippede i skoven og man kunne høre pinde der blev knækket af hjorte og andre dyr i skoven. midt inde i engen lå der en stort påklædt ung mand, der kom røg fra en smøg som lå i hans mundvig. han lignede mest en der var død, dog lå han bare og slappede af og lyttede til lydene fra skoven. da det var som musik i hans øre og det fik et smil frem på hans læbe, han havde sine hænder nede i lommerne og lå bare og kiggede op på skyerne som var på himlen. hans fødder var trukket op til hans røv og han gav ikke en lyd fra sig, man kunne kun høre at han træk vejret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 04:58

Emi havde sovet i skoven. (Lille skov ved siden af engen) Ikk' så langt væk hun havde haft hende sorte vinger om sig som en tæppe så hun var ikke blevet våd i løbet af natten. Hun satte sig op, og gabte imens hun gned sig i øjet. Hun rejste sig op og gik sig en tur hun ende med at komme til en eng. Dog stadig med hendes sorte vinger fremme hun var ikke en normal engel men en dødsengel (blanding af dæmon og engel dog er hun 95% engel og høre inden under racen engel) hun så en ung mand som l¨midt ude i engen Emi gav sig på halvløb og kiggede ned på ham "er han død?" spurte Emi til sig selv da hun ikke kunne se om han var vågen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 05:01

Andy kunne godt lugte at der var en engel i nærheden, han havde dog håbet på at hun ikke havde opdaget ham. han hævede sit øjebryn lidt og vende sit blik fra himlen og til hende "ser jeg død ud ?" spurgte han og syntes det var mærkeligt at du sagde sådan nået, da han ikke selv syntes at han var død. han tog et sug af sin smøg og pustede røgen ud af sin næse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 05:04

"en smugle du så ihver fald ikke vågen ud" sagde Emi ligeud med et undrene blik hun studerede ham "du er en vampyr....nej dæmon ikke sandt?" spurte Emi hun var ikke så godt til at fornemme eller lugte racer men hun kunne jo altid gætte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 05:06

Andy tog sin smøg ud af munden og blottede sine tænder "ingen vampyr tænder" sagde han og tog sin smøg ind i munden igen og blev bare liggende og gav et lille grin fra sig "jeg er dæmon" sagde han så og lag sine hænder på sin mave
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 05:09

"hvad laver du her ude så tideligt?" spurte Emi og kiggede så op i himlen på to fugle som fløj deres vej Emi's blik forandrede sig fra et ligeglad blik til et jaloux blik *flyve? heldige bæster* tænkte Emi og kiggede så ned på den unge mand med et smil "jeg hedder i øvrigt Emily, Emily Loveless Phantomhive" præsentærede hun sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 05:12

Andy pegede op på himlen "jeg kigger" sagde han og syntes at det var sjovt at kigge på skyer, det var som om de jo lignede ting. han vende stille sit blik mod hende igen "hvorfor flyver du så ikke ?" spurgte han om som om hun havde sagt det til ham, selv om hun jo havde tænkt det. men Andy havde det med at svare på folks tanker, og smilte svagt til hende "jeg hedder Andy" sagde han bare og gad ikke sige hele sit navn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 05:17

"hvor-hvordan kunne du? kan du læse tanker?" spurte Emi hun blev meget overrasket kunne man se "jeg kan ikke flyve længere er svaret vel ikke vis du vil vide hvorfor er det simpelt jeg har aldrig lært at flyve" sagde Emi hun havde altid prøvet men det havde aldrig lykkes for hende "hund" sagde Emi og pejede på en sky som faktisk lignede en sky
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 05:24

Andy træk let på skulderne og tog et nyt sug at sin smøg "hvorfor tror du det ?" spurgte han om og pustede røgen ud af munden mens han snakkede, han syntes at det var underligt at hun ikke kunne flyve "hvorfor ikke ?" spurgte han om og viste ikke hvad han ellers skulle sige, og så over på skyet og nikkede bare da han ikke gad at sige hende imod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 05:32

"det ved jeg ikke jeg har måske brækket dem lidt for mange gange når jeg prøver går der ikke mere end 1 minuts tid før den går i krampe " forklarede hun "du er meget..rolig for en dæmon at være hvilken slags dæmon er du? " det hun mente med 'rolig' var at dæmoner plejede at angribe hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 05:41

Andy nikkede og lyttede endelig ikke efter på hvad hun sagde "det er jo ikke så godt" sagde han bare og blev bare ved med at se op på himlen, og syntes selv at han bare var rolig i det. da det var sådan han havde det bedst, han vende stille sit blik mod hende og hævede det ene øjebryn "man skal jo også være rolig for at havde det godt.. jeg er en sjæl dæmon" sagde han bare og vende sit blik op mod himlen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 05:45

"virkelig? wow alle de andre af din slags er mere.. hvad kan man sige ? grr agtige" sagde Emi og vidsté ikke ellers hvordan hun skulle udtrykke sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 05:50

Andy træk på skulderne og kende ikke rigtigt andre dæmoner "søde ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn og smilte, da han ikke havde mødt nogle væsner som han syntes var onde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 06:00

"nej nej grr som i dumme, nu ved jeg hvad det hedder Aggrative " sagde Emi og blafrede kort med vingerne "jo jeg har jo mødt søde personer men tit er de irreterene" sagde hun ligeud man kunne mærke hun var en type som sagde hendes mening
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 06:05

Andy lod som om han ikke hørte hvad hun sagde, da han ikke havde den samme mening som hende. og syntes det var lidt irriterende at hun sagde sådan nået, når hun åbenbart ikke havde mødt de søde dæmoner. som han selv havde gjort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 06:10

Emi havde det sådan fordi det var en dæmon som dræbte en person kom hun havde kært og fordi de fleste dæmoner hun så var nogen hun mødte på gaden som var sultene self. havde hun mødt nogen der var søde imod hende og hun var venner med nogle af dem "du har nok ikke samme mening som mig kan jeg regne du" Sagde Emi og havde ikke så meget imod det alle havde jo sin mening
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 06:11

Andy træk bare lidt på skulderne "nej det har jeg ikke.. jeg kender ikke nogen dæmoner som ikke er søde" sagde han, men han viste også godt at det godt kunne være fordi han jo ikke var en engel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 06:14

"en person jeg havde kært blev myrdet af en dæmon det er måske derfor jeg lyder sådan undskyld" sagde eller undskylde Emi og satte sig ned ved siden af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 06:16

Andy træk på skulderne "ja men det betyder jo ikke ligefrem at alle dæmoner er sådan" sagde han bare og blev ved med at se op på himlen og var ligeglad med hvad hun sagde som undskyldninger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 06:20

".." Emi vidste ikke hvad hun skulle sige han havde ret men hun havde også lov til at ha hendes mening hun kiggede bare ind i skoven og så på hendes arm "jeg burte nok reparere den" sagde Emi og trykkede på en knap på hendes arm så.. så et stykke på hendes arm åbnede op det var en robot arm hvilke man ikke kunne se normalt da det lignede en menneske arm Emi pillede lidt ved det og trak hånden tilbage hurtigt "av" sagde hun da hun fik stød
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 06:30

Andy blev bare ved med at se op på himlen, han gad ikke rigtigt og se på hende og træk bare lidt på skulderne "hmm" mumlede han bare og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 22:11

"blev du født som en dæmon eller menneske?" spurte Emi og lukkede stykket igen. hun lukkede og åbnede sin hånd flere gange for at se om den er iorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitimeTors 08 Apr 2010, 03:26

Andy sukkede en lille gang og vende sit blik hen mod hende "jeg blev født som menneske" sagde han og hadet at snakke om den tid, da han ikke kunne huske nået om den og det havde han ikke lyst til at folk får ham til at huske hele tiden. da han var for bange til at vide mere om sig selv, bange for at vide hvem han i virkeligheden er og om han er den som er udgiver sig ud til at være. han var jo ikke sikker på om han var en idiot når han var menneske
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tidligt om morgenen på engen - Emily Empty
IndlægEmne: Sv: tidligt om morgenen på engen - Emily   tidligt om morgenen på engen - Emily Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
tidligt om morgenen på engen - Emily
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: