Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Gang i festen. Fre 13 Nov 2009, 07:10
Valencia så stadig på ham "Jeg ved det .." Sukkede hun og satte sig stille op " det nok bedst jeg går .." Sagde hun og kunne godt mærke hvis hun ikke fik noget at spise, ville hun snart få et vredesudbrud af inngenting.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Gang i festen. Fre 13 Nov 2009, 07:17
Han nikkede uden at kigge på hende, "Farvel Valencia" sagde han og kiggede op på vinduet der var på¨den anden væg.
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Gang i festen. Fre 13 Nov 2009, 07:23
Valencia gik om på den anden side af sengen og stod nu foran ham, hun tog fat i ham og kyssede ham dybt "Farvel .. vi ses Demetri" hviskede hun og væk var hun, som i et vindpust.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Gang i festen. Fre 13 Nov 2009, 07:31
Han smilte lidt over hendes kys efter hun forsvandt og satte sig så op i sengen men kiggede så ned i sengen i stedet for. "Satan hvad er det du vil have mig til" han tog sig til hoved med begge hænder og rystede over hele kroppen.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …