Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Spøgelser. (riley)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Spøgelser. (riley) Empty
IndlægEmne: Spøgelser. (riley)   Spøgelser. (riley) Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 09:16

Dato: 6. juli.
Dag: tirsdag.
Tid: 01:00
Vejr: Blæsende, storm agtigt, med støv regn.
Sted: på engen.
Omgivelser: Græs, Græs og græs.

Lovell landede, eller rettere sagt faldt ned på jorden. Han landte på maven og udstødte et smertende støn " Nrrg" sagde han og så op, han fjernede sit klæbrie hår fra ansigtet og så sig omkring "Hvor er jeg?" mumlede han og fik dernæst et chok da et spøgelse dukkede op foran ham, en pige med kort bølget hår "Hjælp mig!" Hjælp mig!" skreg hun. Lovell rejste sig hurtigt op "Det´kan jeg ikke! Hvem er du?!" spurgte han hurtigt "Mit navn er Ivy! Du må hjælpe mig!" blev hun ved "Det kan jeg ikke har jeg jo sagt!" sagde han og gik et par skridt væk fra Pigen.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spøgelser. (riley) Empty
IndlægEmne: Sv: Spøgelser. (riley)   Spøgelser. (riley) Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 22:21

Riley gik ud på den mørkelagte eng. Hans ansigt var skjult bag hans pandehår, så hans røde øjne ikke var synlige. Han hørte en lyd, længere væk, og vendte hovedet i den retning. Han var helt ubevægelig i flere sekunder, hvorefter at han lagde hovedet lidt på skrå. Gad vide hvad personen lavede?
Det lød som om at han snakkede med sig selv.. eller bare nogen der ikke var der. Han rystede kort på hovedet, og skulle til at gå igen, men blev alligevel lidt nysgerrig. Han satte sig ned i græsset, og kiggede op på himlen mens han nysgerrigt lyttede efter.
Han hev græs op af jorden, imens han ventede på en chance for at komme lidt tættere på, så han måske bedre kunne forstå hvad der skete..?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spøgelser. (riley) Empty
IndlægEmne: Sv: Spøgelser. (riley)   Spøgelser. (riley) Icon_minitimeTirs 06 Jul 2010, 23:41

Lovell gik lidt væk fra pigen, som fulgte efter ham "HJælp mig, Hjælp mig!" blev pigen atter ved med "Gå nu væk!" sagde han og prøvede at skubbe til pigen, men hans hænder gik bare lige igennem hende. Han tog hurtigt sine hænder indtil sig og så på pigen "Jeg kan ikke hjælpe dig har jeg jo sagt .." han baskede lidt med sine vinger for at flyve væk, men vinden var for kraftig til at det både var muligt og sikkert at flyve. Han så sig omkring og fik øje på en skikkelse længere nede "Flere spøgelser eller?" mumlede han og rystede svagt på sit hoved. Han opdagede derefter at pigen var væk og sukkede lettet *Jeg hader spøgelser*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Spøgelser. (riley) Empty
IndlægEmne: Sv: Spøgelser. (riley)   Spøgelser. (riley) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Spøgelser. (riley)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: