|
| fest //Alice// | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: fest //Alice// Tirs 20 Jul 2010, 23:56 | |
| S_fest lokalerne T_23.00 O_nogen der danser P_hvid t-shirt og sort par bukser V_regn udenfor tørt indenfor O.O D_ 20/7
Jaster sad på en stol i et af fest lokalerne og kiggede på nogen der dansede og havde det sjovt men den eneste der ikke havde det sjovt var ham for han ville ikke danse for det havde han aldrig lært eller noget men han kunne godt lide at være til fest selvom han ikke dansede. Han kiggede på de andre der var mange piger der havde spurgt ham om han ville danse med dem men han havde sagt pænt nej tak til dem for ikke at virke uhøflig overfor dem på nogen måde han kunne bare godt lide at se på dem der dansede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fest //Alice// Ons 21 Jul 2010, 00:04 | |
| P: https://2img.net/r/ihimizer/i/00003f.jpg/Alice var til fest lige som jaster var, men der var bare mere gang i alice, hun stod op på bar bordert og dansede, sammen med en masse piger og drenge, men da sangen var færdi hoppede hun ned og fik øje på var ulven, et smil kom på hendes læber, hun gik roligt hen til ham, selvom hendes gang var meget sexed og tiltrakkende, "Hey.." sagde hun og sætte sig på en stol ved siden af ham, HUn havde en øl i hånden hun sætte den på bordert, og sætte det ene ben over det andet og så frækt og smilende på ham .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fest //Alice// Ons 21 Jul 2010, 00:08 | |
| han kiggede på pigen der kom hen til ham og snakkede til ham "hey med dig smukke"sagde han og kiggede på hende med sødt men dog lidt frækt i det han tjekkede hende stille ud med smilet på sine læber "navnet er jaster"sagde han og kiggede på hende "du ser hot ud"sagde han med et smil det var ikke være dag han var sådan men han havde fået lidt at drikke så det var det skyld i at han var sådan |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fest //Alice// Ons 21 Jul 2010, 00:14 | |
| Det han sagde fik alice afvide hver dag, "Tak tak" hun blinkede kort frækt til ham, og vendte sig om imod ham og kørte en hånd igennem hendes røde hår. "Jaster.. jamen okai, jeg er alice" hun smilede til ham og kiggede kort op og ned af ham men tog så sin øl og drak lidt af den. men vendte så blikket imod ham, "Er du så med på den værste .. eller er du kedelig.. ?? " alice snakekde ret hårdt til folk men hun sagde hvad hun mente eller vis hun ville vide noget jamen så sagde hun det bare lige ud .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fest //Alice// Ons 21 Jul 2010, 00:23 | |
| Han kiggede på hende "hyggeligt at møde dig alice"sagde han med et frækt smil "mig hmm kan godt være med på den værste hvis det kommer til stykke det kommer an på hvad du har i tankerne smukke"sagde han og kiggede på hende med et frækt glimt i sine øjne "hvis du er så er jeg også"sagde han med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fest //Alice// Ons 21 Jul 2010, 00:28 | |
| Hun grinede et frækt grin.. "Søde skat.. jeg er mere til hård sex, end jeg tror du akn holde til" hun tog fat i ham og hev ham med op til nogel værelser, hun lagde ham ned i sengen og sætte sig oven på ham, "Nå hvad så. hvad vil du så gøre nu" hun så vendtene på ham og frækt på ham hun smilede frækt til ham, og håbede han var med på den væreste for Alice var liderlig, og når hun var det kunne hun finde på at voldtæge folk .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fest //Alice// Ons 21 Jul 2010, 00:32 | |
| Han fuldte med hende og kiggede op på hende da hun sad på ham "du er da vist liderlig lige nu"sagde han og klappede hende hård men dog også blidt i røven "du kan jo børe hvad du lyster med mig du sidder jo øverst her"sagde han med et frækt smil på sine læber og kiggede frækt på hende "du er fræk og har en god røv"sagde han frækt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fest //Alice// Ons 21 Jul 2010, 00:51 | |
| Et lilel frækt grin slap hendes læber, hun lagde sig ned ved siden af ham og hev ham oven på ehnde, "Gør nu et helelr andet, vis jeg er så lækker" sagde hun med sin frække og tiltrækkende stemme, hun vendte på han vilel gøre noget, hun rengede nu mere end kun et kys .. hun så lidt op på ham og lagde hænderne på abns lår og lod dem køre op og åbne hans bukser, og hun ventede på han så vilel gøre noget.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fest //Alice// Ons 21 Jul 2010, 03:24 | |
| Han kiggede ned på hende da de drejede rundt. Han rev tøjet af hende så hun lå fuld stædig nøgen foran ham "uha lækker former"sagde han og lagde en hånd mellem hendes ben og stak hurtigt et par finger op i hende "du er virkelig våd og liderlig"sagde han frækt og kiggede på hende "og du vil ha det jeg har mellem bene"sagde han frækt med et frækt smil på sine læber |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fest //Alice// Tors 22 Jul 2010, 04:50 | |
| Alice stønnede kort da han stak fingerne op i hende, hun tog fat i ham og hev ham ned at ligge på hende men han kunne stadig give ehnde finger, "Hør her, jeg vil ikke høre du siger du ved hvad jeg vil have, for det ved du ikke. du kan vælge at give mig sex, eller du kan vælge at blive voldtæget" alice så voldsomt surt på ham .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fest //Alice// Tors 22 Jul 2010, 04:55 | |
| Han gav hende finger "okay okay slap af"sagde han og kiggede på hende "du behøver ikke blive sur"sagde han og kiggede på hende og tog sin finger ud og smed sit tøj magtede ikke alt det forspil hun var liderlig og vil ha sex. Han fandt sin p** frem og bankede den op i hende fra starten af hun ville nok ha hård sex så det var derfor han gjorde det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fest //Alice// Man 26 Jul 2010, 10:26 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fest //Alice// Ons 28 Jul 2010, 09:55 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: fest //Alice// | |
| |
| | | | fest //Alice// | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|