Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Tur til stranden//darci//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Tur til stranden//darci// Empty
IndlægEmne: Tur til stranden//darci//   Tur til stranden//darci// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 05:26

S_Stranden
T_14.00
O_ingen udover jaster
P_bar overkrop og bukser og bare tær
V_sol
D_19/7

Jaster lå nede på stranden og slappede af det var dejligt vejr og det hele kunne det blive meget mere dejligt ville det være dejligt men det troede han ikke det kunne han lå på et tæppe på stranden og tog lidt sol og havde lukket sine øjne *dejligt*tænkte han for sig selv og slappede bare af og ville også gerne ha en at nyde vejret sammen med men det kunne være svært at få en til at nyde det sammen med ham *en eller anden kom og nyd dette vejr med mig*tænkte han og kiggede så op på himlen med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur til stranden//darci//   Tur til stranden//darci// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 06:32

//her er det darci//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur til stranden//darci//   Tur til stranden//darci// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 07:01

Darci kom gående ned af stranden, hun vidste ikke rigtigt hvad hun lavede her, men hendes ben havde båret hende herhen. Så her var hun, i sine hotpants og tanktop der var grøn.
Der var ingen på stranden, så hun tillod sig selv at gå ned til vandkanten og stikke sine tæer i.
"Hmh.. Vandet .. det var derffor jeg kom." Sagde hun og smilede ganske let, havde ikke opdaget der lå en dreng længere nede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur til stranden//darci//   Tur til stranden//darci// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 07:03

Han kiggede stille ud på vandet med et lille smil på sine læber *jeg kede mig lige nu*tænkte han og kiggede så hen på en pige med et smil og vinkede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur til stranden//darci//   Tur til stranden//darci// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 07:10

Darci så ham ikke da hun havde blikket rettet mod havet. Og hvis hun havde set ham, havde hun alligevel været ufatteligt ligeglad med ham og ignoreret ham. Folk der kom tæt på hende var kun til for at såre hende. Sådan var det, hun var et værktøj uden følelser, et værktøj til nytte for specielle personer. Personer der var hende værdig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur til stranden//darci//   Tur til stranden//darci// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 07:11

Han kiggede på hende *hmmm ikke en der vil snakke*tænkte han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur til stranden//darci//   Tur til stranden//darci// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 07:37

Darci havde ikke haft sko på, så hun gik ud så hun tillod nu sig selv at nyde vandets kølighed mod hendes ankler, inden hun begyndte at gå hen af strandkanten, mod Jaster kiggede lige ud i luften da hun egentlig var lidt ligeglad med sine omgivelser. Dte var ikke nemt at se hun kun var 13, faktisk kunne man godt tro hun var omkring de 14-15 år.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur til stranden//darci//   Tur til stranden//darci// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 07:40

Han kiggede på hende med et smil og viste ikke lige hvad han skulle gøre lige nu "hey vil du ikke snakke med mig eller har jeg gjordt noget forkert"sagde han og kiggede på hende.

Sidst rettet af jaster Fre 30 Jul 2010, 07:49, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur til stranden//darci//   Tur til stranden//darci// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 07:47

/7Den kan jeg ikke svare på, sorry.//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur til stranden//darci//   Tur til stranden//darci// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 07:49

//kig så nu//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur til stranden//darci//   Tur til stranden//darci// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 08:07

hun kiggede op da hun hørte en stemme, som sandsynligvis var rettet til hende. Hun lyttede til stemmen og fik et koldt smil på læben, inden hun kiggede på ham med sit ligeglade og ret så ondskabsfulde blik. "Nej, men jeg har ikke tænkt mig at tale til dig." Sagde hun med det kolde smil. Hun stoppede dog op, og rettede sig mod ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur til stranden//darci//   Tur til stranden//darci// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 08:09

"når okay"sagde han og kiggede på hende *sure kvinde*tænkte han bare og kiggede så på vandet igen hun ville ikke snakke og hvorfor viste han ikke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur til stranden//darci//   Tur til stranden//darci// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 08:38

Darci kiggede på ham uden rigtigt at kigge, så lige igennem ham.
Overvejede at lege med ham, få ham til at svede da hun var i ret godt humør af Darci at være.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur til stranden//darci//   Tur til stranden//darci// Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 08:49

Han kiggede på hende og løftede øjenbrynet og viste ikke hvad hun kiggede på.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Tur til stranden//darci//   Tur til stranden//darci// Icon_minitime

Tur til stranden//darci//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: