Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Is i Solen. Man 21 Sep 2009, 06:45
Dato : 20 sep. Årstid : Efterår. Dag : Søndag. Vejr : Solskin og ingen blæst. Sted : Ved en lille å midt i skoven. Tid : 14:00 tiden. Omgivelser : Træer,Blomster og sådan, ingen mennesker.
Valencia stod på en lille træbro og så ned i den rilende å, hun havde en halv lang sort kjole på og løst hår som hang ned om skuldrende på hende, hun nød solen der fandt ned mellem skovens træer og ned i ansigtet på hende, hun satte sig så i et suk ned på broen med benene ud over kanten, hun så tavs rundt i skoven og lyttede til åens rillende lyd, Hun tænkte på diverse ting og så ned i åen, hun smilede så lidt og hoppede ned i åen med sine barefødder og fik vandet til at fryse til is lige inden hun ramte vandet, hun smilede og satte sig på hug og så ned gennem den klare is, isen var ikke spor kold under hendes fødder og hun gled heller ikke, det ville et menneske eller andre væsner end hende med sikkerhed gøre.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Is i Solen. Man 21 Sep 2009, 06:49
Alyss løb.. Hun mærkede benene arbejde under hende, som en maskine. Efter alt den træning var hendes ben bare begyndt at arbejde uden hun tænkte over det, hun løb med perfekt balance. Hun ville hoppe i søen men landte på Isen og skred fortumlet fremaf indtil hun stødte ind i pigen.
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Is i Solen. Man 21 Sep 2009, 08:54
Valencia stod som sten på isen og så forskrækket ned på hende, på ingen tid blev isen til vand igen og de landte på åens vandbund, hun sprang op af åen og satte i spurt væk *Pis!* tænkte hun irriteret over sig selv *Hvorfor tænker jeg mig ikke om før jeg gør sådan noget ..*.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Is i Solen. Man 21 Sep 2009, 23:23
Alyss kom hurtigt op på land igen. Hun var kort forvirret og genfant derefter hurtigt sin rolige mine, det var jo trods alt derfor mange fryktede hende..Ingen følelser. Hun fiskede hurtigt en pil på af sitt pilekogger og lagde den på den allerede spændte langbue. Hun sendte professionelt pilen ind i et træ lige forean pigen. "Et skridt til og jeg gennemhuller dig" sagde hun roligt og langsomt. En ny pil havde allerede fundet vej til buen, og hun sigtede på kvinden forean hende.
Valencia Admin
Emne: Sv: Is i Solen. Tirs 22 Sep 2009, 01:31
Valencia stoppede kort op og så sig tilbage * Hun ved hvad jeg er ..* Hun vendte sig om mod hende og så stift på hende "Det kan du godt glemme .. " Hun lavede et kast med hånden og der kom en vandstråle hen mod hende "Jeg håber du kan lide vand!"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Is i Solen. Tirs 22 Sep 2009, 01:52
Alyss smilede og kastede sig ud til siden. Hendes tøj blev gennemblødt af sneen, men hun slap pilen der fløj forbi vandet og ramte målet. Alyss' pil sad lige mellem Kvindens Fødder. "Lad venligst vfære med det en anden gang, Tak" Sagde hun muntert i en sarkastisk tone.
Valencia Admin
Emne: Sv: Is i Solen. Tirs 22 Sep 2009, 01:59
VAlencia tyggede tænderne hårdt sammen og knugede hænderne, Hun var så på ingen tid bag hende og lagde hænderne på hendes skuldre og hendes krop begyndte langsomt at fryse til så hun ikke kunne bevæge sig "er det ikke lidt varmt i dag .. lad mig køle dig ned"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Is i Solen. Tirs 22 Sep 2009, 02:03
Alyss blev forskrækket. Kvinden var pludselig bag hende..Hun havde helt glemt at det var en dæmon..Eller en Vampyr eller hvad hun nu var.. SHIT!. "Varmt?" Sagde hun hurtigt og begyndte at ryste af kulde. "Det er jeg dogg uenig med dig i.." Hun udnertrykte et sarkastisk smil
Valencia Admin
Emne: Sv: Is i Solen. Tirs 22 Sep 2009, 03:33
Valencia smilte skævt og stod i lidt tid ind til hun vidste hun havde nok tid til at stikke af, hun slap hende hurtigt og satte af i løb, hun så sig ikke tilbage og løb bare, ingen jæger skulle have lov at dræbe eller skade hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Is i Solen. Ons 23 Sep 2009, 02:24
Alyss havde rystende fået fat i hendes kastekniv. Hendes arme og ben gav efter under hende så hun sad på knæ da hun svirpede den lille kniv gennem luften. Man kunne dog godt lige hører da kniven ramte Dæmonens håndled.
Valencia Admin
Emne: Sv: Is i Solen. Ons 23 Sep 2009, 05:52
Valencia mærkede kniven presse sig gennem hendes håndled, hun satte tempoet ned og så på sin hånd, hun tyggede tlnderne hårdt sammen og trak langsomt kniven ud og så på blodet som gled ned af hendes arm "grrh .." Hun smed den ned i jorden og rev et stykke stof af sin kjole, hun bandt det stramt rundt om håndledet og så rasende på hende, hun lavede en vand kugle og frøs den til is, hun kastede den så med en helveds fart afsted mod hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Is i Solen. Ons 23 Sep 2009, 17:23
Alyss mærkede svimmelheden. Hun rystede stadig af kulde og besluttede sig for at ligge ned. Pludselig styrtede blodet ud af hendes underarm, men det var koldt blod. En lille kugle af is havde ramt hendes arm og hun gispede over smerten. "For helvede" Mumlede hun arrigt og tog hurtigt bandagen af hendes ben og rullede det rundt om armen. BEnet var trods alt et sår nu.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …