Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Empty
IndlægEmne: Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.   Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 05:14

Tid:16.30
Dag: Lørdag
Vejr: Vejret er begyndt at se gråt ud.
Omgivelser: Det sedvanlige på en eng.

Det havde været en rolig dag, da de fleste havde fri i weekenden, modsat for andre. Men det var næsten slut for arbejde.
Freja kiggede ned på den kedelig stykke stof * Hmm det kunne godt blive til en sexede kjole* Tænkte hun og løftede så forsigtigt hovedet og kiggede på uret. " Ih hvorfor arbejder jeg altid over mig?" Sagde hun forsigtigt, inden hun rettede forsigtigt på sin rigtig korte kjole. Hun tog sin taske over skuldrene og gik forsigtigt hen ved døren hendes hånd, remte dørhåndtaget kunne hun mærke hun glemte stoffet hun ville have med hjem og syge færdig. Så hun løb hen på bordet og tog stoffet med sig. Hun lukkede døren og låste den så forsigtigt. * Ja nu har jeg fri så, når ja jeg kan smutte ned på engen* Tænkte hun og sat så forsigtigt i løb, endelig endte hun der nede, så hun satte sig og spredte forsigtigt sine ben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.   Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 05:53

Zean kom roligt gående langs med en landevej.
Vejret var ved at blive lidt gråt og det passede ham fint, for han blev hurtig træt af solen, den skinnede altid på en irriterende måde.
På havde han nogle sorte bukser, en sort T-shirt og en sort jakke, som var åben.
De eneste lyde omkring ham var den svage knasen af grus under hans fødder, nogle fugle der sang og....En svag løben fra en person et sted foran ham.
Han opdagede han var gået ud på engen, et sted han ellers aldrig rigtig havde været.
Han så sig omkring og fik færden af et menneske, for lidt efter at se hende sidde mellem det høje græs.
Han gik roligt tættere på og lod sine mørke øjne falde på hende
"hej" svarede han, med sin dybe, lidt hårde stemme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.   Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 07:24

Freja samlede hurtigt bennene, da hun hørte en lidt hård stemme tale til hende, ja hun kunne ikke klare at side alene, så hun fandt sin høflighed frem. Hun vendte sig om og samlede benene lidt mere for man ikke kunne kigge ind til hendes underliv, selfølgelig havde hun trusser på, men det var jo ikke sådan noget alle skulle kigge på " Hej " sagde hun " Hvad er dit navn?" Spurgte hun og fandt et charmerende smil frem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.   Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 07:30

Han lod blikket glide over hende
"Må jeg sætte mig?" smilte han og satte sig inden han fik svaret
"Jeg er Zean, hvad med dig?" smilte han charmerende tilbage

//undskyld, har et kreasvigt//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.   Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 07:35

// det gør ikke noget xD//

Freja smilede til ham " Når ja du er velkommen" sagde hun og rykkede sig en smule " Zean sikke et pænt navn, mit er et dog lidt kedeligt navn Freja " sagde hun og kiggede lidt ned i sin taske " har du en mobil`?" spurgte hun og smilte charmerende til ham...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.   Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 07:56

Han fiskede en op af lommen og gav den til hende med et smil.
"Tak..." det var ikke navnet han var født med, men det behøvede hun jo ikke at vide.
"Freja er et dejligt fredeligt navn, som...kærligheds gudinden vis jeg ikke husker galt?" smilte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.   Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 08:17

" hihi men så skøn er jeg ikke" sagde hun og indtastede et nummer på hans mobil.
" Men Zean har du lyst til at lave noget idag?" spurgte hun og smilte, da hun begyndte at skrive en besked til en af hendes kollegaer. " Tak for lån " saggde hun og smilede forsigtgt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.   Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 08:20

Han tog den og lagde i lommen igen.
"Det ved jeg ikke" svarede han, det var et lidt sjovt spørgsmål da de lige havde mødt hinanden, men hun virkede jo frisk.
Han smilte charmerende til hende
"hvad syntes du?" han lagde hoved lidt på skrå
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.   Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 08:24

" Men Zean du kunne jo starte med at fortælle lidt om dig selv, altså vi har jo lige mødt i hinnanden så jeg ved jo intet om dig" sagde hun og rettede sit blik hen imod ham. Altså hun var jo ikke en af dissens sex typer da hun stadigvæk var jomfru.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.   Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 08:26

Han så lidt på hende, at fortælle om sig selv var ikke noget han holdt særlig meget af.
"Well, jeg hedder Zean McGivens, jeg er 19 år, bruger mest af min tid på at...studere og jage, da jeg er fremragende skytte" sagde han
"Jeg bor i en lejlighed i Deepshell og har ingen kæledyr eller familie, hvad med dig?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.   Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 08:33

" Okay jeg er 19år og bor i lejlighed, jeg spilder det meste af min tid på mit job ja jeg designer, det tøj jeg går med. Altså og så når jeg en sjælden gang har fri tager jeg her ud eller til fest" fortalte hun og kiggede charmerende på ham, men et lille smil glæd straks på hendeslæber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.   Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 17:40

"aha" smilte han
"spilder ligefrem, jeg har ellers den følelse af du godt kan lide det?" sagde han, selv gav han ikke meget for tøj og mode, det var noget der hørte tiden til og han kunne ikke gå og holde øje med det hele tiden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.   Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 20:29

Freja kiggede på ham " hvad laver du eller i din fritid?" spurgte hun, med et lille smil.
"Zean hvad laver du ellers her?" spurgte hun, men hun begyndte at kigge lidt rundt på engen.
Hun kiggede på et træ med nogle fantastiske farver.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.   Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 22:02

"Jeg kan høre du har lært nit navn, du siger det tit" sagde han
"I min fritid driver jeg folk til vanvid og jeg var bare ude og gå en tur, hvad med dig, Freja, hvad laver du her?" smilte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.   Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 22:51

Freja kiggede på ham " Hvordar ned for at n driver folk til vvandvid`" spurgte hun " Når mig jeg tager her ned for at hygge mig" sagde hun med et nuttet smil på læberne.
Hun kiggede forsigtigt op på Zean, hun undersøgte ham forsigtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.   Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 22:53

Han så på hende med sine mørke øjne, hans øjne var hårde og skjulte mange ting, men normalt blev folk ikke særlig skræmt af dem...før bagefter.
Han fik øjenkontakt med hende, men smilte bare hemmelighedsfuldt.
"På min helt egen måde" svarede han så
"Ikke en du ville opleve, selv om du ville være sjov, når du er så uskyldig"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.   Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean. Icon_minitime

Var det en lykkelig eng eller hvad? - Privat Zean.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: