Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

min spejlbillede - Justin

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

min spejlbillede - Justin  Empty
IndlægEmne: min spejlbillede - Justin    min spejlbillede - Justin  Icon_minitimeTors 18 Nov 2010, 05:40

Dag og Dato: irl
tid: irl
vejr: det blæser en smule som det altid gør ved havet, men ellers så bare lidt overksyet
årstid: vinter
beklædning: slidte sort og hvide converse, slidte og hullede busker, en sort stor vinter jakke, hvor han har en flensede hvid t-shirt og en åbenstående grå cardigan inden under.
omgivelser: sand så langt øjet rækker, og havet self.

Fellix stod i vandkanten og betragtede sit eget spejlbillede, Han havde brugt timer på at stå og betragte sig selv vandets spejl billede. Han smilte skævt til sig selv og lod en masse tanker bevæge sig gennem sit hovede ved synet af sig selv der i vandet, han havde ikke set sig selv i længere tid, da han havde været på gaden i nogen dage og derfor intet spejl havde haft. Han skvattede så endelig og faldte ned i det hårde sand lige ved vand kanten, han gav et koldt gisp fra sig og frostod ikke helt der pludeslige fald, han satte sig dog mere behaligt til rette og lod sit blik vandre ud over de flotte bølger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: min spejlbillede - Justin    min spejlbillede - Justin  Icon_minitimeFre 19 Nov 2010, 09:12

//noget imod at jeg Joiner? ;3 //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: min spejlbillede - Justin    min spejlbillede - Justin  Icon_minitimeMan 22 Nov 2010, 11:14

// altså nej.. tror jeg xD men vi har jo ikke fået det helt på plads mellem Fellix og Cam inu kære? :3
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: min spejlbillede - Justin    min spejlbillede - Justin  Icon_minitime

min spejlbillede - Justin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ved vandet - Justin
» Alone again without friends.(Justin)
» på dybt vand (justin)
» En tur i den kolde park... - Justin
» Stille eftermiddag.. - Justin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum