Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lys, Musik, fest også var der mig - Kaito

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lys, Musik, fest også var der mig - Kaito Empty
IndlægEmne: Lys, Musik, fest også var der mig - Kaito   Lys, Musik, fest også var der mig - Kaito Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 09:22

Dato: 17 december
Dag: Fredag
Tid: 21.00
Vejr: himlen er klart og det er vindstille, ingen sne eller regn
Sted: Byen i la sunisha, ved en parade af en art
omgivelser: folk der danser, lys fra lanterner, bykninger.

Jake havde sat sig på toppen af en bygning tæt på paraden. Han var højt nok oppe til at være skjult af mørket, men også tæt nok på til at kunne se alt hvad der foregik nede på gaden. Han var iført en sort t-skirt og et par mørkeblå bukser, samt et sort nittebælte der hang løst over hans bukser.
Nede på gaden var der gang i en parade. Mennesker var samlet på den brede gade og telt-boder med altverdens slik og tøj var sat op. Menneskerne der var samlet var alle iført farverige og kreative dragter og de grinede når de så hinanden. En gang imellem kunne han lugte færden af et andet væsen, men han var ikke tæt nok på til at kunne identificere nogen.Et stort paradedyr snoede sig hen ad gaden. Det var nemt at se at dette store dyr ikke var andet end et farverigt tæppe med en maske og måske 7 mænd under tæppet til at bære det, men selvom det var nemt at se så synes folk stadig at finde det underholdene og sjovt. Jakes slog sit hoved tilbage og grinede lidt da enden af det store paradedyr "snublede" så en tyk menneskemand kom til syne. Den tykke menneskemand skyndte sig ind under dyret igen for at bære enden. Jake grinede lidt af tåbeligheden og blinkede et par gange med øjnene, de mange farverige lys fra gaden blændede hans mørkevendte øjne en smule. en lille familie på 3 kom gående hen af gaden og grinede af en maske bod inden de gik videre. Jake holdt op med at grine og kiggede på dem med et neutralt udtryk. Han mærkede et gnist af jalouxi i hans mave da han så den lille dreng med hans forældre grine og pjatte med hinanden i hænderne, men han lod det ikke vise og smilede istedet koldt ned til paraden.
Tilbage til toppen Go down
 
Lys, Musik, fest også var der mig - Kaito
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Musik & alt for høj promille//Tazz (andre må også joine ;)
» Fest, alkohol musik Laroy
» fest!fest!dans: Fellix privat
» gå! gå! gå for fanden! - Kaito
» Werclare ved mørkets frembrud - Kaito

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Byen i la Sunisha-
Gå til: