|
| To demoner! // Valentin// | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: To demoner! // Valentin// Søn 09 Jan 2011, 10:07 | |
| S-Stranden T- Ca. kl 21 O- Måger, en enlig bænk, og en lygtepæl. U-En lang sort frakke, en tshirt, Mørkerøde bukser, et par sorte støvler med sølvspænder. V-Stormer meget, regner lidt.
Jessie gik langs stranden og mærkede bølgerne sprøjte op på hendes ansigt. Mågerne skreg, mens de blev blæst rundt på må og få og prøvede forgæves at dykke ned efter fisk. En enlig lygtepæl stod, og flakkede med lyset og under den stod en bænk. Jessie gik stille hen og satte sig på den, mens hun kiggede ud over det brusende hav, mens det hvide skum toppede de vilde bølger. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: To demoner! // Valentin// Søn 09 Jan 2011, 10:15 | |
| Valentine gik langs stranden indtil han kom til en lygtepæl han så en kvinde der henne, han kunne se med det samme at det var en demon. Han gik hen til hende og spurgte "Undskyld mig, men hvorfor er du ude så sent?" Han var nysgerrig efter hvorfor en af hans egen race var her... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: To demoner! // Valentin// Søn 09 Jan 2011, 10:38 | |
| Jessie så op og så først nu den høje mand stå foran hende. "Jeg kunne spørge dig om det samme" Sagde Jessie med et drilsk smil, og næsten blodrøde øjne. Hun havde ikke intaget føde i flere dage og hun var efterhånden farlig at komme i nærheden af. Hurtigt gennemsøgte hun hans bevidsthed, og fandt de vigtigste oplysninger.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: To demoner! // Valentin// Søn 09 Jan 2011, 10:45 | |
| Valentine betragtede hende. Hun så ud til ikke af have spist i lang tid, han følte det som om hun vidste alt om ham...Han frygtede hun var tankelæser, Han bedte til af hun ikke kiggede for dybt i hans tanker ingen burde se de ting han havde oplevet..."Jeg går bare en stille tur så nu har jeg svaret, kan jeg så få et svar på mit spørgsmål?" Han tænkte af det var bedst af gå før hun læste mere af hans erindringer men alligevel blev han. Mest af nysgerrighed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: To demoner! // Valentin// Søn 09 Jan 2011, 10:54 | |
| "Tjah hvad laver jeg her?..." Jessie smilede stille, og lod blikket falde. Han vidste at hun havde læst lidt af han, men ikke hvor meget. Hun havde ikke læst så meget, kun hvilken race han var og hans navn. "Valentin er et smukt navn" Udbrød hun og så igen ud over vandet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: To demoner! // Valentin// Søn 09 Jan 2011, 23:04 | |
| "Tak!" svarede han taknemmeligt, han kiggede lidt omkring og tænkte på hvad der her ville føre til. Han har aldrig været god til andre, mest fordi han det meste af sit liv har været alene og ensom. "Men jeg har ikke fortalt dig mit navn..." sagde han spørgende. Han kendte allerede svaret men han spurgte alligevel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: To demoner! // Valentin// Man 10 Jan 2011, 03:06 | |
| "Nej det har du ikke" Smilede hun varmt, og hendes øjne blev igen helt vandblå som de plejede at være. "Vil du vide mere om dig selv, eller skal jeg lade din bevidsthed være i fred nu?" spurgte hun så og lo, en stille latter. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: To demoner! // Valentin// | |
| |
| | | | To demoner! // Valentin// | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|