Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Hmm.. min straf var fortjent

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Hmm.. min straf var fortjent Empty
IndlægEmne: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitimeOns 23 Sep 2009, 22:35

Dato: IRL
Dag: IRL
Tid: 14.00
Vejr: Overskyet
Sted: I vente værelset
Årstid: Efterår
Omgivelser: Få mennesker

Marcus sad for sig selv ovre i hjørnet og ventede på at det blev hans tur, han sad og dirrede i det ene ben, han kunne nemlig ikke lade være med at rykke rundt på det, han sukkede kort og så kort rundt, han hadede at blive tjekket, for det var noget personligt de blandede sig i lægerne, han hadede at være her, men gjorde det for at gøre sin mor glad, da hun var meget trist derhjemme, han sukkede igen og lænede hovedet tilbage
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia

Antal indlæg : 950
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

IndlægEmne: Sv: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 01:19

Valencia kom ind i vente værelset hun havde håret ned foran ansigtet og hun lagde slet ikke mærke til menneskerne i lokalet, hun holdte om sit håndled med et papir, selvom hun prøvede at skjule blodet, trillede der alligevel en dråbe blod ud under papiret og ned på gulvet, hun så kort på dråben før hun satte sin sko ind over dråben for at skjule det og rettede på papiret.
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 01:27

Marcus mærkede en anden dæmon og så at det var Valencia.
Han tænkte lidt, men sagde ikke noget først, han så rundt på de få mennesker der var i venteværelset og gik så roligt hen til Valencia og smilte svagt, "Hej Cia hvad laver du her?" spurgte han og fik så øje på hendes håndled og så mistænkeligt på hende
Valencia
Admin
Admin
Valencia

IndlægEmne: Sv: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 02:55

Valencia havde slet ikke ´lagt mærke til nogen eller noget, hun så forsigtigt op på ham med øjne der så meget trætte ud og et sår der var desperat forsøgt på at blive skjult med make up ned over højre side af læben "Skal ha' ordnet mit håndled .. " Ságde hun stille og rykkede sig lidt tættere på ham og hviskede "Det vil ikke heale ..".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 02:58

Marcus så tænkende på hende og tog roligt hendes håndled for at se på det.
"Hmm.. det kan jeg godt se det ikke vil, hvad har du lavet?" hviskede han og så kort rundt for at se om de havde fået opmærksomhed fra de andre mennesker der sad i vente værelset, men da det ikke så sådan ud, så han tilbage på Valencia og så lidt bekymret ud
Valencia
Admin
Admin
Valencia

IndlægEmne: Sv: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 08:17

Valencia så på ham og hviskede stille "Et skud fra en dusørjæger .. " hun så lidt ned på det stadig blødende håndled "Og det begynder hele tiden at bløde .. " sagde hun så lidt bekymret over sig selv og sit håndled.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitimeTors 24 Sep 2009, 08:23

Marcus stivnede kort i kroppen og slappede så af igen.
"Hvem skød dig?" spurgte han alvorligt og så kort ned på hendes håndled igen.
"Hmm, bare rolig jeg tror det stopper efter en forbinding eller en sygning" tilføjede han og tænkte lidt
Valencia
Admin
Admin
Valencia

IndlægEmne: Sv: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 00:57

Valencia tænkte lidt og så ned på håndledet "En kvindelig dusørjæger .. opfangede ikke rigtig hvem det var .. " indrømmede hun og så på ham "Jeg håber ikke de finder ud af noget eller skal have blodprøver .. "sagde hun stille og lidt bekymret, hun var ikke så vild med læger, de skulle altid vide alt muligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 02:27

Marcus nikkede og tænkte lidt.
"Hmm" sagde han kort og tænkte lidt igen, han havde ikke mødt nogen kvindelige dusørjæger endnu.
Inden han nåede at sige mere, kaldte en læge på ham og sagde at det var hans tur, han smilte svagt til Valencia.
"Vi ses bagefter" sagde Marcus smilende og vendte sig for at gå med lægen
Valencia
Admin
Admin
Valencia

IndlægEmne: Sv: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 22:22

Valencia spekulerede først nu på, hvorfor han var her?, hun så efter ham og derefter på sit håndled, Hun tænkte lidt og lagde papiret om såret igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitimeLør 26 Sep 2009, 04:39

Efter en godt halv time kom han ud fra lægen igen.
Han så rundt og gik derefter over til Valencia igen, "hej har du været inde endnu?" spurgte han nysgerrigt.
Han så kort rundt og lod derefter blikket glide hen på Valencia igen og smilte svagt.
Valencia
Admin
Admin
Valencia

IndlægEmne: Sv: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitimeLør 26 Sep 2009, 07:49

Valencia sukkede og rystede en smule på hovedet og så på ham "Men jeg håber snart jeg skal ind .. " i det samme hun sagde det blev hendes navn råbt, hun rejste sig op med et lille smil og gik ind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitimeLør 26 Sep 2009, 08:04

Han nikkede og smilte svagt.
Han så efter hende da hun blev kaldt derind og satte sig igen.
Han havde tænkt sig at vente på hende, han havde heller ikke lyst til at gå lige nu.
Valencia
Admin
Admin
Valencia

IndlægEmne: Sv: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitimeLør 26 Sep 2009, 08:58

Valencia kom ud med et forbundet håndled efter lidt tid, hun smilede lidt da hun så han stadig var der "Sådan .."Sagde hun mens hund viste hånden frem, Hun var glad for at hun endelig skulle slippe for at det hele tiden blødte, forhåbeligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitimeLør 26 Sep 2009, 09:07

Marcus smilte svagt og rejste sig op.
"Det var godt, jeg blev lige bange et øjeblik for om du ville forbløde" sagde han og smilte igen.
Han så dog også lidt tænkende på hende, men lod hende ikke så godt se det.
Valencia
Admin
Admin
Valencia

IndlægEmne: Sv: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitimeLør 26 Sep 2009, 09:50

Valencia gik lidt mod udgangen "Skal du med eller?" sagde hun stille og gad ikke rigtig være her mere, hun skubbede døren op med den "gode" hånd og gik ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 00:02

Marcus smilte og nikkede.
"hvorfor ikke, jeg ser ikke nogen grund til at blive her mere" sagde han og smilte igen.
Han fulgte med hende ud og tænkte lidt over hvem der mon havde skudt hende, når nu det var en kvindelig dusørjæger, han havde kun mødt en dusørjæger og det var en mand, han trak tænkende på skulderne og fulgte efter Valencia ud fra hospitalet.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hmm.. min straf var fortjent   Hmm.. min straf var fortjent Icon_minitime

Hmm.. min straf var fortjent
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hospitalet/skadestuen-
Gå til: