Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et fristed for de arbejdende? :: Ray

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et fristed for de arbejdende? :: Ray Empty
IndlægEmne: Et fristed for de arbejdende? :: Ray   Et fristed for de arbejdende? :: Ray Icon_minitimeMan 02 Maj 2011, 05:38

Tid : 19:32

Sted : Stranden

Omgivelser : rolige og dejlige ikke for mange at se

Vejr : varmt og hot, skyfrit næsten..

Årstid : forår ?


"Årh endnu en dag hvor man har fri fra arbejde og så tilbringe den på en strand fyldt med mærkelige mennesker?, men det jo ikke lige frem fordi jeg kan smide dem væk her fra?, heldigvis er min ynglings plads på de sorte sten ikke booket, hader virkelig når nogen lægger sig der, mit navn er faktisk ridset ind i selveste stenen at du ved det?" En fyr i den anden ende af mobilen grinte let og sagde med en stemme der ikke var til at tage fejl af, på grund af morskaben over Someebodys store reseverthed"Du kan jo ikke altid regne med folk går efter den børnehave ting mere kan du" Someebody hævede det ene øjenbryn og stoppede let op og lukkede øjnene et sekundt og gjorde en bevægelse ud af med hånden som 'what ever agtig' "Uanset hvad så burde de ikke lægge og fylde, især ikke dem der tror de ejer det hele, altså okay... måske er jeg lidt reseverende men come on! det er det bedste hot point på stranden til at dase, let frisk brise hen over en som vis man var i solarium, og så den varmende sol rammer en direkte fordi du lægger på halv sort underlag, og vis du stikker din arm ned af så rammer det brusende havvand din arm og du brænder dig ikke på stenen fordi den er halv våd så det tager varmen" hun smilede let og fyren i mobilen grinte i det Someebody rakte tunge til sin mobil og sagde"Nårh men anyway jeg vil hen og sole mig så jeg ringer vel senere smock og sætter tids planen over næste uge ind i mit skema?" hun grinte da han sagde farvel og gik så fortsat hen mod stene der lå lidt væk fra den store folkemængde, lidt for sig selv og ved siden af stene var der et slags ? ikke mega hul men blot et hul hvor man kunne hoppe i vis man ville og køle af hvor havvandet samlede sig... lidt som en varm kilde?.
Someebody smilede og rettet let på sine hvide shorts i det hun var iført i bikini i sort med snor omme på ryggen hvor den blev bundet og så os ved nakken hvor den avr bundet, ligesom ved hendes bikini var lavet forneden os bundet ved hofterne, mega pinligt vis nogen dog bandt det op!?. Hun havde en taske med solcream, og et guld håndklæde med og så havde hun sat sit lange sorte glinsende hår op og nu søgte de løve gylden brune øjne blot sit tilflugt sted..*jeg håber så meget ingen har taget det...* det lå lige om hjørnet ved den næste klit...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et fristed for de arbejdende? :: Ray Empty
IndlægEmne: Sv: Et fristed for de arbejdende? :: Ray   Et fristed for de arbejdende? :: Ray Icon_minitimeMan 02 Maj 2011, 06:08

Ray en ung og stille og roligt person kom stille og roligt gående ved strandens stille og rolige brise ved kanten af stranden hvor vandet ramte hans fødder da han ikke havde noget på dem det føltes dejligt for ham og han var ikke den der sådan kunne lide vandet rørte ham når han var ved stranden men nu ville han give det en chance.
Han havde ikke haft denne hårde dag da han ikke havde haft noget job i lang lang tid han havde kun haft det da han var 10 år eller sådan noget.
Han slappede bare af mens han gik vider for sig selv og kiggede ned i sandet mens han slappede af for sig selv han havde ikke nogen og være sammen med nogen lige nu.

//sorry men har ikke den samme krea som dig XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et fristed for de arbejdende? :: Ray Empty
IndlægEmne: Sv: Et fristed for de arbejdende? :: Ray   Et fristed for de arbejdende? :: Ray Icon_minitimeMan 02 Maj 2011, 06:27

// xD kan jeg se//

Someebody sukkede let i det hun stille så rundt og kiggede så godt efter i det hun løb hen til sin specielle plads og lagde sig så der og smilede for sig selv, endnu en dag havde hun erobrede sit specielle sted ved den selv samme sten hun elskede at hoppe fra vis hun skulle køle ned i det fristende vand, dog var hun ikke meget for hav vand men hun kunne skam godt lige tage en hurtig tur i et, men det var vel alt den sand og det hun i bund og grund ikke brød sig om der satte sig over alt efter man var blevet våd? nej så hellere get naughty ved en svømming pool og slappe af i den og svømme, dog var der ingen hun kendte der der havde en desværre?, hun ville ellers elske det til himlen!.
Hun sukkede let og kiggede op mod himlen og tog så let solbriller på i det hun lod sit blik vandre over stranden blot et øjeblik for at se om der var noget spændende i nærheden men ikke destro mindre var der intet øjet lige fangede, så hun smurte den gylden brune kulørte krop ind i solcream og lod et suk af skuffelse slippe ud mellem de let sammenklemte læber og strøg så det sorte lange hår bagud og lagde sig ned på sit håndklæde og smilede lidt for sig selv...
Dog..? der var en hun syntes at ha set før et eller andet sted fra, en fyr?... dog kendte hun ham jo ikke så hvorfor skulle hun sige noget til ham ved mindre han pludselig kom og snakkede til hende eller måske noget andet...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et fristed for de arbejdende? :: Ray Empty
IndlægEmne: Sv: Et fristed for de arbejdende? :: Ray   Et fristed for de arbejdende? :: Ray Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et fristed for de arbejdende? :: Ray
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: