|
| One hell of a Storm(karina) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: One hell of a Storm(karina) Man 16 Maj 2011, 20:00 | |
| Årstid: tidlig efterår. tid: 21:84 Vejret: Rasende storm.
De rasende vinde strømmede over den lykkelige eng, torden og lyn lyste himlen op, ellers var det bælgmørkt. Den iskolde regn piskede ned af på jorden, og truede med at tage alt varme ud af den krop de landte på. Nikita lå på græsset og mærkede de tunge dråber falde. Hun elskede dette vejr, at mærke moder naturs vilde kræfter og at hun ville være alene for der var kun få der ville bevæge sig ud i dette vejr. Man skulle næsten ha troet at gud var sur idag, for det var slet ikke godt vejr, men Nikita elskede skønheden der var i dette vejr. Hun rejste sig op og vinden truede hende med at vælte hende. Hun stod og lod de iskolde dråber falde ned af hendes krop, de sugede virkelig varme ud af marv og ben. Men hun var ligeglad for hun kunne holde sin egen kropstemperatur uden at den blev påvirket af regnen. Lynene lyste engang imellem op og gjorde Nikita synlig. Hun var et bemærkelsesværdig syn, for de første havde hun næsten intet tøj på ude over at hele hendes venstre krop var dækket af sort stof undtagen hendes mave som næsten var bar for stoffet, så havde hun ellers kun en sort bh og gstreng på. Hun tog sin hånd ved hende maske som kun dækkede venstre side af hendes hovede og tog den af. Hun lod de kolde dråbe ramme hendes ansigt. De var en behagelig fornemmelse især når hun havde masken på 24/7. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Man 16 Maj 2011, 22:01 | |
| Karina kom roligt gående ude i uvejret og elskede det. Hun havde en kort nederdel og en lille top på, der nærmest kun var bh. Hun hadede at gå med sko, så det havde hun heller ikke på. Hun gik roligt igennem det lille stykke skov der førte ud til en eng. Hun kunne ikke se så meget, kun når lynene kort lyste op. Hun nåede ud på engen og dansede rundt med hovedet mod himlen og grintee glad, hun havde armene ud til siderne og holdte balancen mens hun drejede rundt og kiggede op på himlen der var et sandt lys hav.
//Jeg er ikke så van til at skrive så langt, men jeg skal nok prøve x.x\\ |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Man 16 Maj 2011, 22:12 | |
| Nikita var så opslugt af sin egen glæde, at hun ikke havde opdaget at der var en der nærmede sig. Det var først da vedkommende kom inde for 100 meter, at Nikita mærkede vedkommen. Nikita vendte sig om imod det, og kunne næsten intet se ude over når lynene lyste det hele op. Hendes lange sorte hår piskede omkring hendes ansigt, hun skyndte sig at tage masken på, og bandede og svolvede over at hun havde glemt det. Masken kom på plads og sad som den skulle. Nu stod Nikita bare tålmodigt og ventede til at vedkommende opdagede hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Tirs 17 Maj 2011, 00:56 | |
| Karina fik et lille shok da hun så en sort skygge stå ikke så langt fra hende. Hun stoppede med at dreje rundt og så roligt på personen, som hun nu havde fundet ud af det var. Hun kunne kun se det i få glimt når lynene lyste. Hun prøvede at samle sit hår, for hun kunne ikke rigtig kunsentrere sig om at se hvad det var da hendes hår flaurede. Hun mærkede det tøre græs, og det våde hjord under sine føder og nød det, men så stadig på personen. Hun overvejede at råbe, men det ville være forgæves i dette uvejr. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Tirs 17 Maj 2011, 18:12 | |
| Nikita så på hende, og man kunne se noget ved hendes ansigt. Hendes venstre øje var ravgyldent og øjets pupil var formets som en slanges. Det var som om hendes øje kunne se lige igennem Karina, men den fornemmelse forsvandt strøg da et lyn slog over himlen og nu kunne hun kun se øjet som en gylden streg. Nikita brugte sin magi og førte vinden fra hende af til Karina. Karina kunne høre det knap. "Hølløjsa fremmede, nyder du også dette vejr som mig???" Så mærkede Karina at vinden begyndte at føre fra hende af til den kvindelig skikkelse som lige havde snakket med hende, så hun kunne sige noget til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Tirs 17 Maj 2011, 23:16 | |
| Karina smilte roligt og så på pigen, hun blev lidt forskrekket da hun talte til hende, men hun svarede roligt "Ja det gør jeg" Hun viste ikke helt hvad hun ellers skulle sige eller gøre. Hun stod roligt og så hen på pigen. Hun kunne godt se hendes øje, og hun undrede sig lidt over det, men tog sig ikke rigtig af det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Tirs 17 Maj 2011, 23:31 | |
| Nikita studerede hendes opførelse men det var dog svært med dette uvejr. Men hun lod til at være rolig og det kunne Nikita godt lide. Der var heller noget at være bange for, kun hvis hun ville udfordre Nikita. Så ville hun nok få problemer. Nikita gik nogle skridt nærmere imod hende så hun stod ca 1 meter fra hende. Nu var det meget tydeligere at se hinanden, og Nikita var lidt af et bemærkelses værdig syn. Hun havde langt lyst hår og hun havde en sort maske som dækkede venstre side af hendes ansigt og det andet øje altså det højre var normalt blåt. Hele hendes venstre side af hende krop var dækkede af sort stof som sad tæt, undtagen ved maven, der var den bar for stoffet. Hun havde eller kun undertøj på. Det var lidt utroligt at hun kunne holde varmen i dette vejr. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Tirs 17 Maj 2011, 23:43 | |
| Karina smilte rolitg til pigen og kunne stadig føle hun kunne atle til hende uden at råbe gennem vejret "hvad er du?" Hun spurgte roligt og så roligt på pigen, hun havde en anelse om hun var dæmon, men det var mere vilke dæmon hun var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Ons 18 Maj 2011, 18:47 | |
| Et smil kom på Nikitas læber. "En dæmon" Sagde hun roligt og lavt, men det kunne dog høres. En lyn slog ned lidt længere væk, Nikita vendte roligt om og så der over. Men gjorde ikke mine til at ville tage væk herfra selvom det kunne være farligt. Hun vendte blikket igen over imod Karina og hendes øje var tydeligt under masken, men den var venligt. *Hun er nysgerrig af sig, det er et godt tegn men hvad race er hun mon??* tænkte Nikita. "Dig??" Sagde hun venligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Ons 18 Maj 2011, 20:49 | |
| Karina kiggede roligt i samme retning som hende og smilte. Hun vendte igen hovedet mod nikita igen "Samme som dig, dæmon, blod dæmon, vis du også vil vide hvad jeg lever af" Karina smilte roligt og så pigen i øjnene. Hun talte i samme toleje som pigen og samme styrke. Det havde hun en vane til at gøre når hun talte med folk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Ons 18 Maj 2011, 21:24 | |
| Hun rystede let på hovedet. "Det er jeg ligeglad med, for normalt er jeg ikke intereseret i mine artsfæller" Hun så på hende. *Hvad laver hun dog stadigvæk i dette vejr, kan hun virkelig lide det eller er der andre grunde.* tænkte hun. Et lyn slog ned ikke særlig få meter fra dem, og stormen steg mere i styrke, de iskolde dråber begyndte at gennembløde dem begge to, og de iskolde dråber begyndte at køle Karina ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Ons 18 Maj 2011, 21:35 | |
| Karina smilte roligt til hende og så hende stadig i øjnene. "Det er okay, men kan du lide stormen? Jeg syntes den er pragtful" Hun smilte stort og drejede en gang om sig selv og havde hovedet lagt bagover og lukkede øjne og nød de kolde dråber der landede i hendes ansigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Ons 18 Maj 2011, 22:04 | |
| Nikita studerede hende og det virkede virkelig til at hun nød det, men hun stolede ikke særlig godt på folk. *Hvis hun vil noget ondt, så må jeg vel tage det derfra. Men hun virker ikke til at særlig nysgerrig, for når normalt folk ser mig især sådan i dette tøj, hvor jeg er kun sådan set er dækket fra venstre side er ned, så plejer folk at spørge alle deres spørgsmål, men måske er hun anderledes.* hun smilte for sig selv, hun havde vænnet sig til at folk spurgte, så hun havde ikke sådan direkte nået imod det, men stadigvæk var det dejligt at slippe fra at hele tiden svare på spørgsmål. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Ons 18 Maj 2011, 22:15 | |
| Karina nød de kolde dråber på hendes hud. Hun kiggede roligt på pigen igen og smilte rolgigt "Jeg er ikke normal, det ved jeg, men det er du heller ikke. Jeg kan ikke rigtig lide at spørge folk om så meget, men hvad hedder du?" Hun smiælte roligt og havde godt set hendes påklædning, men hva faan, det kunne hun da også finde på at gå i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Ons 18 Maj 2011, 22:59 | |
| Vinden sammen med regnen var forfriskende koldt for hendes krop, selvom det var koldt kunne hun så let som ingenting holde på hendes kropstemperatur. "Nikita, hvad med dig??" Hun så undersøgende på hende og prøvede at gætte hendes navn *Hun kunne godt lide en der kunne hedde noget med M eller K. Kan det være Mina, nej det tror jeg ikke. Måske katrine, jeg ved det ikke" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Ons 18 Maj 2011, 23:03 | |
| "Karina katherina magdalea matro, men kald mig bare Karina" Hun smiltestort og samlede hurtigt sit våde hår og holdte det over den ene skulder. Hun smilte stadig stort, og elskede det våde kolde vejr, især når det lynede og tordnede. Hun så roligt på nikita og smilte roligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Søn 22 Maj 2011, 05:44 | |
| Nikita betragtede hende et øjeblik og så vendte hun blikket imod himlen. Hun så ned på Karina igen. "Skal vi gå et andet sted hen inden lynet slår ned i os eller??" Nikita så spørgende på hende, hun var ikke selv bange, hun har selv blevet ramt af et lyn før, og det var faktisk på grund af hendes selv. Nikita kunne ikke lade vær med at trække på smilebåndet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Søn 22 Maj 2011, 06:46 | |
| Karina smilte roligt til nikita "Ja lad os det" Hun drejede roligt om og så over sin skulder "Men hvor hen?" Hun så og smilte roligt til hende og stod endlig med ryggen til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Man 23 Maj 2011, 00:48 | |
| "Vi kan gå ned imod byen??" Nikita smilte venligt og stod og ventede på hvad hun ville. Et lyn slog ned lige i nærheden som en påmindelse om at det nok er en god ide at tage væk herfra.
//lost krea sorry///;D |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Man 23 Maj 2011, 01:53 | |
| //Det er helt okay xD//
"Det kan vi godt" Karina drejede en gang om sig selv og smilte roligt til nikita. Hun smilte og grinte kort da lynet slog ned ikke langt fra dem. Hun var mærkeligt nok ikke bange.
//Jeg har heller ingen krea x.x// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Tirs 24 Maj 2011, 22:43 | |
| //sorry har ikke skrevcet for jeg har ingen ide// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Ons 25 Maj 2011, 03:32 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Ons 08 Jun 2011, 02:29 | |
| //hejsa der :D har skiftet ny person, kan godt stadigvæk skrive som Nikita, men ellers kan vi lave et nyt emne hvor det er crasie istedet for// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Ons 08 Jun 2011, 05:47 | |
| //Vi kan godt lave et nyt emne vis det er, jeg har ikke travlt lige nu, så du kan bare lave et x3// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) Tors 09 Jun 2011, 01:05 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: One hell of a Storm(karina) | |
| |
| | | | One hell of a Storm(karina) | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|