Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Første gang på stranden?-Ray.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 22:08

Tid 19:34 altså om aften.
Sted stranden et sted.
Omgivelser ingen, folk er ved at tage hjem.
Årstid sommer.
Påklædning løs lilla kjole, som går ned til hendes ankler, et håndklæde sandaler.


Jade havde mere eller mindre været på stranden hele dagen, men det havde været et perfekt vejr. Så hun havde tilladt sig at tage til stranden, selv om hun havde fået mange blikke da det havde været lyst. Men nu var solen ved at gå ned, så nattens mærke himmel kunne komme frem, og få plads. Hun betragtede stille den sorte himmel, som var ved at tage plads. Hun hørte biler der startede og kørte deres vej. Det må have været nogle af de sidste mennesker som havde været på stranden. Men dog kunne man ikke kalde Jade for et menneske, nej hun var faktisk talt en elver med grønne agtige øjne, og grønt hår, samt de spidse elver ører. Hun lod en hånd kører igennem sit lange grønne hår, inden hun lagde sig ned på et lysebrunt håndklæde, hun nød den stilhed der var på stranden. Der var ikke en levende sjæl på hele stranden på nær hende selv, selv om der sagtens stadig kunne komme folk her ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 04:56

Ray kom stille og roligt gående han havde ikke noget og give sig til så han var taget ned til stranden for at se om der var noget der nede men det lod der ikke sådan rigtig til at være så han gav sig til at gå stille og roligt hen af vandes kant men han var på sandet og gik der hvor vandet nåede til og smilte for sig selv *der er aldrig rigtig nogen her når man er her*tænkte han for sig selv og kiggede rundt og fik øje på en eller anden og gik hen mod personen "hey"sagde han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 04:59

"Æhh Halløj" sagde hun og kiggede op på personen som var kommet ned på stranden. Måske havde han også været her hele dagen? Men hvad viste hun dog. Hun betragtede ham stille og roligt med sine grønne øjne, selv om hun ikke rigtig havde noget at sige sådan. "Mit navn er Jade, Jade GreenHunther" besluttede hun sig så for at sige. Da hun ikke rigtig anede hvad hun så ellers skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:31

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg hedder Ray"sagde han og så på hende "hvad laver man så her på denne tid det ser nemlig ikke så sjovt ud at der ikke er andre end dig og mig nu"sagde han med et smil og var bare venlig overfor hende og alt det. "men det da hyggeligt at møde dig Jade"sagde han med et smil på smil på sine læber og stod bare og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:34

"Pænt navn Ray, og hvad jeg laver her? Tjah har været her hele dagen" sagde hun, og kiggede på ham der hed Ray. "Det da også hyggeligt nok at møde dig Ray" sagde hun efter noget tid, og kiggede på ham, selv om hun ikke rigtig anede hvad hun skulle, sige. Eller for den sags skyld snakke om. "Du er en dæmon kan jeg fornemme" tilføjede hun efter noget tid, og lagde sit hoved let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:37

Han kiggede på hende "Ja det så sandt som det sagt men det gør vel ikke noget gør det"spurgte han med et smil på sine læber og slappede bare af og kiggede på hende "du hader mig vel ikke for at være det"spurgte han og så på hende og viste også godt hvad hun var men det var han ligeglad med hvad folk var de skulle bare være venligt overfor ham og sådan noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:40

"Næh har stødt på mange dæmoner, så hvorfor skulle jeg hade at støde på endnu en dæmon?" Sagde hun og kiggede op på ham. "Bare sæt dig hvis du vel, det bliver jo kedelig i længden at stå op" sagde Jade roligt, og rykkede en tak på tæppet så han kunne være der. "Hm hvad laver du så her nede på stranden Ray?" Spurgte hun ham om, i mens hun blot kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:43

Han kiggede på hende og nikkede som tak "mig hvad jeg laver hmm ja jeg kede mig der hjemme så jeg kunne jo ligeså godt komme væk hjemme fra lidt så nu tog jeg her til stranden da jeg syns det er hyggeligt at være her nogen gang"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af. Han smilte til hende og satte sig ned efter han havde sagt det og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:45

"Ja der kan være hyggeligt at være på stranden, og fredeligt specielt om aften" sagde hun, og forstod det han sagde. "Kedeligt der hjemme? Hm lyder kedeligt" sagde hun og kiggede på ham. Hun betragtede ham stille i det han satte sig ned. "så du kede dig der hjemme. Sikker på at du ikke også kommer til at kede dig her?" Spurgte hun ham om, og kiggede blot stadig på ham, selv om hun nogle gange vendte sit blik ud mod havet, for at betragte det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:49

Han kiggede på hende "ja det er det da der ikke rigtig er nogen hjemme som ellers bor sammen med mig"sagde han og kiggede på hende med et smil "hvor bro du henne af sådan her fra"sagde han og smilte stille og roligt til hende på en venlig måde og slappede bare af mens de sad der for sig selv. Han kiggede på hende og smilte for sig selv og slappede bare af helt af nu hvor han var sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:52

Hun lagde mærke til at han slappede af, det samme gjorde hun jo mere eller mindre. "Jeg bor i en lille træ hytte i den fredfyldte skov hvad med dig?" Sagde hun og smilede til ham, smilet var venligt og muntert. Ligesom hendes stemme havde lydt venligt og roligt i det. Egentligt kunne hun godt lide at være i nærheden af afslappede venlig sindede mennesker, eller i dette tilfælde væsner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 05:55

Han kiggede på hende med et smil på sine læber.
"jeg bor i et hus i en af byerne"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "er det hyggeligt der hvor du bor"spurgte han med et smil og viste ikke hvad han sådan ellers kunne sige lige nu. Han kiggede rundt også på hende da han ikke havde mere at sige så sagde han ikke mere nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:00

"I et hus, lyder som et dejligt sted at bo" sagde hun og betragtede ham med sine grønne øjne. "ja der er hyggeligt at bo der hvor jeg boer, der er lige så hyggeligt at bo, hvis man boede hos stranden!" Sagde hun, og vendte sit blik op mod himlen. Hun betragtede himlen i lidt tid, da hun ikke anede hvad hun skulle sige, men efter noget tid vendte hun dog alligevel sit blik mod ham, mest af alt bare for at betragte ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:14

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay der kan man bare se men ja det rigtigt nok"sagde han med et smil på sine læber og slappede lidt af "skal vi lave et eller andet"spurgte han og kiggede på hende.
Han smilte til hende og viste ikke hvad han skulle sige til hende lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:21

"Det kommer an på, hvad der er at lave på en strand" sagde hun,
efter at han havde spurgt om de skulle lave et eller andet. Faktisk
havde hun ikke den fjerneste ide om hvad de kunne lave. Så der for
håbede hun mere på, at han så havde en ide de kunne lave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:41

Han kiggede på hende og smilte.
"man kan tage og bade i vandet eller gå ture langs stranden"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af.
Han kiggede på hende "man kan hvad man vil lave her"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:45

"Yeah det har du jo ret i" sagde hun og kiggede på ham.
"Men hvad vil du lave?" Spurgte hun ham om, i mens hun
holdt sit blik ved ham. Hun smilede et stille, men ret så venlig
sindet smil. Det var jo altid godt at smile, i stedet for at
se så sur ud. Som nogle kunne se ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:48

Han kiggede på hende med et smil på sine læber.
"skal vi tage en tur i vandet eller noget"sagde han.
Han kiggede rundt og slappede bare af og smilte for sig selv
de kunne jo lavede et eller andet men hun skulle jo
også være med til at bestemme det de skulle lave sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:55

"En svømmetur? Hvorfor ikke, men har kun denne
kjole at svømme i så" sagde hun og så på ham, hvor
efter hun trak kort på sine skuldre.
"du er godt nok afslappet Ray" tilføjede hun efter
noget tid i mens hun betragede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 07:00

Han kiggede på hende.
"okay men du må da gerne smide den hvis den ikke skal være våd"sagde han med et smil på sine læber og nikkede "ja har jo ikke grund til andet har jeg du gør mig vel ikke noget vel"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede stadig af og viste ikke hvad han ellers skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 07:04

"Bare rolig er ikke farlig, og gør skam ikke noget" sagde hun
og kiggede på ham, med et smil på sine læber. "At svømme i
en kjole, tja så vælger jeg din ide med at tage den af" sagde
hun, og tænkte sig om. Heldigvis havde hun dog bh og trusser
på inden vindigt. Hun rejste sig let og elegant op, og trak
kjolen af. Så hun nu kun stod i bh og i trusser, hvor ellers
alt på hendes krop var blottet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 07:16

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog sit tøj af og havde så forberedt sig og havde taget badeshorts på og hoppede så i vandet og smilte til hende "kom"sagde han og ventede på hende mens han svømmede rundt der ude i vandet.
Han smilte for sig selv og kiggede ind på hende da hun ikke så værerest ud i hans øjne hun var da meget køn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 04:22

Hun smilede til ham, inden hun selv hoppede i vandet. Vandet var dog lidt koldt, men hun skulle vel lige vænne sig til det. "Dejligt men koldt og vådt." sagde hun, og svømmede lidt rundt, men hun kiggede dog nogle gange på ham. I mens hun svømmede rundt. Somme tider omkring ham, andre gange dykkede hun. Også andre gange igen, flød hun blot på vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 05:11

Han kiggede på hende med et smil på sine læber.
Han svømmede rundt og så på hende "hygger du
dig med det her"spurgte han med et smilt og svømmede rundt.
Han kiggede på hende og slappede bare af mens
han svømmede rundt sammen med hende og
sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 05:13

"Jah det er faktisk temmelig hyggelig" svarede hun, og
smilede til ham. Men smilet var skævt men af lige måde
var det på en sjov måde hun smilede på. Selv hun,
kunne dog heller ikke andet end at slappe en smule mere af.
Hun smilede, og dykkede lidt, og svømmede så op på siden af ham.
"Dejlig svømme tur" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Første gang på stranden?-Ray. Empty
IndlægEmne: Sv: Første gang på stranden?-Ray.   Første gang på stranden?-Ray. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Første gang på stranden?-Ray.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: