Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Deadline, now! - Rosalie (Privat)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Deadline, now! - Rosalie (Privat) Empty
IndlægEmne: Deadline, now! - Rosalie (Privat)   Deadline, now! - Rosalie (Privat) Icon_minitimeFre 15 Jul 2011, 07:27

Tid: 20:43
Sted: Andie's bordel
Vejr: Overskyet
Omgivelser: Mange af beboerne (ludere) går rundt og snakker med hinanden, få kunder der er på vej op på værelserne med deres glædespiger

Røgen stod ud af hans mund. Han kiggede ned på de mange mennesker. Smilede lidt for sig selv. Smøgen i munden glødede kraftigt. Han gik langsomt ned ad trappen. "Godaften, Lillian," sagde han til en kvinde der passerede ham. Hun nejede pænt, og smilede til ham. Han gik ned til desken, og satte sig på en stol bag den. Han lænede sig tilbage, kiggede rundt. Han manglede nogen at snakke med. Ikke bare det sædvanelige, som vejret og den slags. Noget mere seriøst, måske på grænsen til det grænseoverskridende. Han kiggede rundt. Hende han søgte var ikke at se med øjet.
"Rosalie! Få din fine pariserrøv herned, jeg mangler nogen at snakke med!" Han råbte det ud, nogle af pigerne begyndte at fnise.
"Ej, har I ikke hørt det? De kærester sådan lidt..."
"Vi har hørt det, men det er sådan lidt..."
"Han bærer ikke nag til dem! Han må virkelig stole på hende..."
Andie kunne høre hvad de snakkede om, og smilede stort for sig selv. Datede? Måske lidt, det kunne man vel godt kalde det? De havde sex, de gjorde meget sjovt ved hinanden. Han havde aldrig set det som at de datede. Han kiggede lidt rundt, og skubbede så hatten ned over øjnene, imens han ventede på sin rødhårede elsker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deadline, now! - Rosalie (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline, now! - Rosalie (Privat)   Deadline, now! - Rosalie (Privat) Icon_minitimeFre 15 Jul 2011, 07:50

Joseph flød rundt i sin egen grå verden. Regnen kildede hans bløde, perfekte ansigt og han lod sig langsomt føre afsted af den blide vind, der trak hans spøgelsesagtige krop hen af asfalten.

Rosalie stod med hoften hvilende let mod højre, imens hendes fingre søgte blidt igennem det røde hår, der nu krøllede ganske let. Hun var igang med at sætte sit hår, da hun regnede med at der var ret så mange kunder i aften, da det var weekend. Hun spidsede læberne, som var blevet malet pastellyserøde og derefter kneb hun øjnene sammen, der idag havde en himmelblå farve. Hun havde lagt en smokey makeup, der klædte hendes blege ansigt. Hendes flammende røde hår faldt ned om skuldrende, der idag bar på en sort top, der havde sorte, firkantede pailletter over det hele. Hun havde en kort, sort nederdel på og et par højhælede sko, der havde samme design som trøjen. Hun lod hånden glide op til håret, som hun bandt op i en stram hestehale. Hun spidsede igen læber til sit eget smukke spejlbillede, og så gav hun sig selv et frækt smil, før hun vendte sig halvt om.
Størstedelen af ryggen var blottet og hun havde ingen bh på. Det havde hendes perfekte barm ikke behov for. Hun smilede let til sig selv, skød skulderen tilbage, så skulderbladet fremstod tydeligt. "Rosalie! Få din fine pariserrøv herned, jeg mangler nogen at snakke med!" Det var Andies sexede stemme, der pennetrerede hver væg i dette gudsforladte hus. Hun skød røven let bagud og blottede størstedelen af de perfekte lår, der ikke var en fejl noget som helst sted.
Hun åbnede døren ud til gangen, hvor falske støn og højlydte grynt ramte hende som en sammenkogt grød af intethed. Hun var så vant til at hver dag, der var det sådan her. Gamle, perverse mænd kneppede nogle af de små tøser, der lod sig finde i alting, bare fordi de fik penge for det. Eller... Det gjorde de ikke. De fik en månedsløn. Alle de andre penge gik til Andie, der puttede størstedelen af dem i sin egen lomme, så vidt Rosalie havde forstået det på ham. Hendes klikken ned af trapperne, fik noget af pigernes snak til at forstumme, da de vendte sig for at kigge på pigen, der bevægede sig yndefuldt ned af trapperne i sine højhælede sko og hendes korte nederdel og afslørende trøje. Hun havde lige den makeup på, det var nødvendigt, håret sad som det skulle, kroppen bevægede sig korrekt, farven på hendes hud var rigtig, overøst med den rigtige parfume og deo, perfekt.
"Du kaldte, Andie?" sagde hun i et blidt tonefald og slog let med håret, så alle mændende der lige nu stod og diskuterede en pris med hinanden og sig selv, lod deres sultne blikke rettes mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deadline, now! - Rosalie (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline, now! - Rosalie (Privat)   Deadline, now! - Rosalie (Privat) Icon_minitimeFre 15 Jul 2011, 08:04

Andie's blik gik hurtigt over på nogle af de mænd, der på splitsekunder var fanget i Rosalie's skønhed. "Hey, fistre! Senere, ikke endnu. Med senere ment som i, måske." Han smilede op til den kære rødhårede skønhed. "Hvad så, du har rigtigt gjort dig lækker for mig idag!" Sagde han i et komisk tonefald og smilede charmerende. Han tog blidt om hendes nakke, for at kysse hende lidenskabeligt. Til dels fordi han kunne, og til dels fordi han ville. Han sluttede brat kysset, da en mand kom hen til dem. "Dude, er det din? Hun er smokin' hot!" Han pegede åbenlyst på Rosalie, og Andie lænede sig ind over desken. "Om hun er min? Det kommer så meget an på hvor meget du kan og vil betale." Den unge mand stod lidt paf et øjeblik. "Du mener ikke seriøst at du sælger din kæreste som luder? Eller er det bare et trick for at få mig hooket på en anden billig skøge?" Han kiggede halvsurt på Andie. Han var vidst ret trængende.
Andie kiggede ham direkte i øjnene. "Mine piger er ikke billige skøger, de er kunstnere der bruger deres kroppe til at udødeliggøre den nøgne skønhed der er i den menneskelige kvindekrop!" Han kiggede ganske alvorligt på manden, der så lidt fortabt ud. "Dude, fair nok! Jeg tror sgu du skal bruge en pause." Andie brød sig ikke om at hans piger blev kaldt billige, og da heller ikke skøger. De var en slags kunstnere. Sådan så han dem i hvert fald. Han kiggede igen op på Rosalie. "Er du klar til i aften? Du husker vel, at maskeballet starter præcis ved midnat, og du har stadig ikke sagt ja til at være min partner." Han smilede. Bordellet var ikke bare et bordel. Pigerne fik mulighed for at more sig med arrangementer som maskeballet, hvor pigerne hver især havde fået sig en date, fra deres arbejde, eller anden omgangskreds. Og Andie ville ikke være alene.
Han tog hendes hånd, rejste sig, og stod og svingede lidt frem og tilbage, som en ganske stille dans. "Hvad siger De, min skønne? Vil De følges med mig til dette meget omtalte bal?" Hans charmerende smil dukkede igen op. Det føltes mærkeligt at sige De til en man var dus med. Men det var en del af hans charme, hvad kunne han gøre!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deadline, now! - Rosalie (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline, now! - Rosalie (Privat)   Deadline, now! - Rosalie (Privat) Icon_minitimeFre 15 Jul 2011, 08:39

Rosalie smilede skævt, for så at hviske et svar til ham, da han kommenterede hendes udseende: "Det er jo trods alt fredag i dag... Og her plejer pigerne jo altid at få lidt meget? Så det er ikke kun for din skyld..." I det hun sagde dette, lod hun en hånd danse op over hans bryst og op til kravebenet og fortsatte sin enmandstale: "... Og derudover, der plejer jeg at ligne lort efter de tre første... Så jeg vil gerne se om jeg kan holde til fire idag.." Hun lænede sig frem, da hans hårde kys mødte hende, og straks snørklede sin tunge sig om hans og hun satte sine sortmalede negle i hans blege hud. Så slap han hende igen, dog stod hun stadig med lukkede øjne og halvåben mund, nød fornemmelsen af den vedvarende varme der eksisterede i hendes mund, efter han havde sluppet hende. Og som automatisk reaktion, da drengen snakkede om hende, drejede hun hofterne mod højre, så størstedelen af hendes højre balde blev synlig for ham, imens hun smilede drillende. Så lod hun Andie færdiggøre sin samtale med drengen, imens hun stadig stod og gjorde sig til for ham, skød brystet frem, røven tilbage, så hendes sorte g-streng blev tydelig, hun pressede lårene sammen, viftede til sit kraveben, så hendes perfekte duft spredte sig.
Så forsvandt drengen, og hun rettede alt sin mulige opmærksomhed mod sin "kæreste", som folk kaldte dem. Han tiltalte hende som en vigtig adelsfrue, som om hun betød alt for ham. Det vidste hun også at hun gjorde, han havde trods alt begravet sin lige tandrække i hendes bløde, slanke hals. Mhm.. Hun smilede skævt, da hans arme smøg sig om hende og holdte hende fast i en blid dans, og hendes latter lød som en lang række perfekte perler, imens hun lod sig svinge med. Hun greb hårdere fat om hans hånd, lod sig smyge ud af hans arme og så drejede hun en gang rundt om sig selv, for så at slippe ham fuldstændigt. Hun greb fat om sine egne hofter, vrikkede let med hofterne og så lavede hun nogle lette jazzballettrin, der indebar at hun greb fat i disken og kastede hovedet tilbage, så endnu flere mænd rettede deres blik mod hende. Hun slap hurtigt disken igen, dansede forbi den og om på den anden side, imens hun sendte et luftkys til Andie. Hun tog fat i håndleddet, på en ung fyr, der var meget stort bygget. Hans hud havde samme farve som en varm kop café au lait, der var en af Rosalies yndlingskaffe. Hun trak ham ind til sig, plantede et kys på hans kæbe og hviskede en tid i hans øre: "Mød mig på værelse 34. Lidt i 23.. Skal nok møde dig dér." Så pressede hun sin høje krop mod drengens endnu højere, imens hun vrikkede sine hofter mod hans hårde lem og så fortsatte hendes sensuelle hvisken i hans øre: "Det er 1000 for en halv time..." Drengen stammede noget til et svar og så fandt han sit dankort frem. "Hvor betaler jeg?" spurgte han. Rosa pegede over mod Andie. "Du betaler ved ham dér."
Så drejede hun sig væk fra ham og sendte et drillende smil til Andie, det smil som Andie hadede, for det betød, at nu skulle andre end ham kramme og røre hendes perfekte krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deadline, now! - Rosalie (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline, now! - Rosalie (Privat)   Deadline, now! - Rosalie (Privat) Icon_minitimeFre 15 Jul 2011, 09:18

Andie kiggede den anden vej, lidt småsur. Hans øjne glødede, nærmest i et had til hendes kunder. *Hvorfor i alverden skulle jeg også ansætte hende... Jeg bryder mig ikke engang om det!* Han så fyren kom hen til ham, og følte et stik i hjertet. "Seriøst, makker... Du er fandeme fortabt efter jeg har stukket den indenfor, så kommer hun ikke tilbage til dig." Andie ænsede ikke fyren et blik. "Vi får at se, din bøf." Fyren så lettere fornærmet ud. "Hvad kaldte du mig?" Andie smilede. "Bøf, har du et problem? Jeg styrer det, og hvis du ikke bryder dig om det, er døren lige bag dig." Fyren så sur ud, da han kørte kortet igennem scanneren. "Hvor længe bliver det så?" Andie kiggede på fyren lidt. "45 minutter." Andie smilede. "1.500 pund så." Fyren kiggede skummelt. "Så har det også at være godt, stump. Ellers kommer jeg efter dig." Andie stod og bevægede hånden i mimik til fyrens ord.
"Jaja, hyg dig nu bare når klokken bliver så meget, ikke?" Han smækkede røven i sæddet. Han slog hatten ned over øjnene, og kiggede lidt ud under den. Han så hvordan Megan gik forbi ham, og fløjtede højt, smilede derefter. Han vidste tilfældigvis at Rosalie ikke havde noget imod at han kyssede og havde sex med de andre piger. Han vidste at hun ikke elskede ham som han med hende. Det mærkede han hver dag. *Det er bare sex,* tænkte han. Det gjorde ham faktisk ulykkelig. Ufatteligt ondt gjorde det ham, at høre hvordan hun lå hos de andre fyre. Han overvejede at bruge nogle af de opsparede penge til at tage på ferie, ham og Rosalie. Så kunne han nok få Celina til at passe det hele imens. Måske?
Han ville spørge hende under deres baldans senere. Hvis hun da gad, hun havde stadig ikke givet et svar fra sig der kunne tydes som et ja. Måske det luftkys hun sendte ham fra før? Han var noget så grufuldt i tvivl. Måske han bare skulle finde hende og så spørge. Måske han burde lade være, bare forsvinde fra det hele og lade hende sove med alle de fyre hun lystede. Det gjorde for ondt at blive og høre på det. Han brød sit hoved med det i noget tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deadline, now! - Rosalie (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline, now! - Rosalie (Privat)   Deadline, now! - Rosalie (Privat) Icon_minitimeFre 15 Jul 2011, 19:13

Inno, en pige med langt sort, krøllet hår, havde længe siddet og kælet med en smuk kvinde, der kom der hver aften, for at kysse med nogle af Andies ludere. Hun trak sig ud af kvindens greb. Navnet Inno var kommet af "innocent", uskyldig, som hun blev kaldt, fordi hun var så grænseoverskridende. Tit og ofte, så var ens kaldenavn det præcis det modsatte af hvad man var. Bortset fra Rosalie... Hun var bare Rosalie. Hun var ikke en type, som så mange andre her var. Inno lod sine ni tommer lange hæle ramme det kolde trægulv, der var magen til det der gemte sig oppe på Rosalies værelse, og hun rejste sig. Kvinden sukkede skuffet, men Inno fortsatte det gøremål hun netop havde påbegyndt. Hun bevægede sig målrettet, sexet, indbydende over mod Rosalie, der straks mærkede sine tænder løbe i vand, ved synet af Inno, der sikkert ville hende noget... Og Rosalie fik ret. Inno hviskede noget i hendes øre, der fik hende til at grine let, hvorefter hun hviskede noget tilbage, som fik det til at skinne lystent ud af den sexede Inno, hvis anorektiske krop straks vendte sig mod Andie, der tvært havde skubbet sin hat ned i panden. Hun bevægede sig derover, på samme måde som før, sexet og målrettet, vrikkende hofter, alt for voksen til den lille krop hun besad. Hun drejede en gang rundt om sig selv, for at tiltrække fleres opmærksomhed - og hun fik den. Alle mændenes sultne blikke skinnede på hende som et spotlight, der fik hende til at skinne endnu mere end før.
Inno kravlede op på disken, sad på knæ og vrikkede med hofterne. Fra side til side, imens hun langsomt lod sine hænder danse ned af den krop, hun selv mente der var så flot, selvom hun var rent skin og ben. Hun lod derefter sin ene hånd glide op under den lyserøde trøje, imens hun befamlede sig selv med nogle korte gisp. Hun vidste hvad hun havde gang i. Hendes anden hånd dansede op under nederdel, og hun begyndte at bearbejde sin fisse med lette bevægelser. Hun vidste virkelig hvad hun havde gang i. Så rejste hun sig op, blottede sine trusser for gud og hver mand, imens hun langsomt begyndte en sensuel striptease, der tiltrak endnu fleres opmærksomhed. Hun lukkede øjnene i nydelse, næsten nøgen stod hun foran dem allesammen, uden at få en øre for det, kun for at tiltrække Andies opmærksomhed.
Imens dette lidt ulækre udspil foregik, bevægede Rosalie sig langsomt, snigende over mod Andie, om bag disken, hen af gulvet og hen til ham. Hun krøb indunder disken, satte sig mellem hans ben og kiggede op på ham med store øjne, dem han elskede, dem der betød at han var den hun havde den bedste sex med. Hun lod sin hånd danse op af hans lår, imens den anden hånd hvilede på hendes knæ. Hun greb fat i kraven på hans skjorte, trak ham ind i et intimt tungekys, hendes sexede tunge dansede en begærlig salsa på hans salte læber, imens hun holdt hårdt fast i kraven. Hun elskede ikke Andie, men hun kunne rigtigt godt lide ham, for når de to havde sex, så kunne hun være sig selv. Der var ikke bondage, SM og alt det der.. Der var ikke den dominante eller den underdanige. Der var ikke høje ekstaseskrig, der var ligeså falske som de øjenvipper de fleste piger her gik med. Nej, der var bare Andie og Rosalie, de var der, krop mod krop, fnis mod fnis, hårde og eksperimenterende, som to teenagere, bløde og intime, som to gamle elskere. Hun kunne bruge flere minutter, på at sidde i sofaen, her i fællesrummet sammen med ham, og hviske hemmeligheder til ham, ting hun ville gøre ved ham, når de to gik ovenpå. Hun kunne danse en hed contemporary på det iskolde trægulv, samtidig med at styk for styk, røg tøjet på gulvet og blottede hendes blege krop, der var præcis som den skulle være. De kunne nyde hinandens kroppe, tvinge hinanden ud i orgasmens kvalme, lyserøde skyer og fornemmelsen af forløselse, imens de bare tvang sig tættere sammen. De kunne være sig selv over for hinanden, istedet for den falske facade de hver især bar.
Hun nød ikke at kneppe med fremmede mænd, ej heller at flirte med dem og mærke deres hårde hud mod hendes egen velduftene, lotionerede, perfekte krop. Men hun nød de penge hun fik for det.. Hun nød at vise dem sin kunst, sin krop og det ubeskrivelige maleri hun var. Hun nød at de skænkede hende deres begær og viste hende deres rå sider, men hun nød ikke at blive bundet til sengegavlen og blive tæsket med et bælte, eller at få proppet sine egne trusser i munden, imens en eller anden aknebefængt gammel stodder kneppede hendes petit røv.. Men hun fik penge for det, og det var det det hele gik ud på. Det hele var penge. Der var ingenting i det der foregik hver dag, det var bare en flok oversminkede tøser, der manglede penge og et sted at bo.
"Jeg vil meget gerne følges med dig i aften.." Hendes stemme var kraftig, seksuel, dominant. Alle de korrekte ingredienser til den perfekte luderstemme, selvom Andie ikke mente at Rosalie var luder, men et smukt kunstværk. Sådan så han alle sine piger, men efter den hede nat oppe på hans værelse, hvor han havde taget hende henover skænken og drukket hendes blod, så havde han virkelig.. elsket hende. Den måde han kiggede på hende på.. Han var den eneste, der sendte hende de lange, sultne blikke, på den måde han gjorde. Han var den eneste, der fik det til at kilde i skødet på den dér måde.
Hun lod igen deres læber mødes, derefter hilste deres tunger på hinanden og påbegyndte en begærlig latin sammen.


Han ville ud af sin skal og sin mørke krop, han ville ud af Rosalie, udfolde hendes smukke rødhårede krop til hans egen ligblege hud, hendes knoglemarv til hans, lade deres sind smelte sammen og mødes i én.. Nemlig, ham. Når han penetrerede deres knogler hårdt nok og knoglemarven gled sammen, så overtog han hendes perfekte krop med sin egen barnekrop, slank og fin, uskyldig og urørt. Deres sind gled sammen, Joseph så de mest forstyrrende ting, så hvordan piger blev bundet og pisket, deres egne trusser blev de tvunget til at gagge på, men dette havde han vænnet sig til, for en tilbagevendende kannibalisme var begyndt at tage form i hans allerede fuck'd up sind.
Men det skete bare ikke. Han kunne sidde her i sit eget mørke, sin egen grå, nyde regnen og vinden, forløsningen der var ved at være i flydende, gennemsigtig form, hvor ingen kunne skade ham.
Han kunne sidde her i sit eget mørke, sin egen grå, nyde regnen og vinden, forløsningen der var ved at være i flydende, gennemsigtig form, hvor ingen kunne skade ham. Overhovedet.


[i]Altså, jeg ved godt
at jeg har gentaget
det samme to gange,
men det er med vilje.
xD...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deadline, now! - Rosalie (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline, now! - Rosalie (Privat)   Deadline, now! - Rosalie (Privat) Icon_minitimeFre 15 Jul 2011, 20:55

Andie kiggede let på Inno der bevægede sig hen imod ham, de klikkende hæle imod gulvet på hans fine bordel. Han huskede da hun havde præsenteret sig. De havde mødtes på en klub, hvor hun var begyndt at danse lidt tæt op af ham. Han havde vendt hende rundt, det var før han havde udviklet den attitude og personlighed han har nu. Han havde drejet hende rundt, så hun havde stået med fronten imod ham, og sagt, at han skulle betale for at røre ved ”godterne”.
Hun havde været luder da han fandt hende, han havde bare tilbudt hende en plads på bordellet. Han havde taget hende med tilbage, introduceret hende for de andre og så var hun blevet. Nu arbejdede hun der fast. Og hun fik da også hans opmærksomhed, da hun begyndte at smide tøjet. Andie havde nu engang den svaghed for kvinder. Da han kiggede ned, da han lige ville se om han havde fået en erektion – en bordelejer med erektion kan vi jo ikke have, vel? – så han Rosalie sidde nede imellem sine ben, og hvordan hun kørte sin hånd op ad det ene.
Han smilede da hun gav svaret fra sig. Da hun hev i hans skjorte for at kysse ham, blev han ikke særlig overrasket, og hev hende ind til sig. Det var ret så intimt, men det overraskede ham ikke. Hun var trods alt hans yndlingspige af alle. Han bed hende blidt i underlæben, og hviskede så noget i hendes øre: ”Jeg tror du allerede nu har fået din første kunde.” Han hviskede det sexet og direkte, sådan som han plejer for at få en pige blød i knæene. Men han vidste, med Rosalie krævede der sig en smule mere, da hun ofte var noget sværere at få fat i.
Hun var trods alt eksotisk. Meget endda, og vigtigst af alt, hans egen. Han kunne lide hende, nej… Elskede hende. Han tog hendes hånd, og førte hende langsomt med ind på sit værelse, døren lige bag desken.
”Se den dude dér… Han er sgu heldig…”
”Han ejer stedet, idiot!”
”Hvorfor så..?”
”Der går rygter om at de dater.”
Andie overhørte dem. Mange så dem som et sødt par, men det var pigerne på bordellet for det meste. Der kom dog også en del andre mennesker, der ikke ville røre hende fordi de troede hun var hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deadline, now! - Rosalie (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline, now! - Rosalie (Privat)   Deadline, now! - Rosalie (Privat) Icon_minitimeFre 15 Jul 2011, 21:23

Rosalie mærkede tydeligt hvordan han nappede blidt i hendes underlæben, hvilket han udmærket vidste at hun elskede... Eller i hvert fald virkelig godt kunne lide. Hun mærkede hans stemme omslutte sig som en sort tåge, hvordan hendes krop allerede nu sitrede af spænding, liderlighed. Sitrede af Andie. På andre måder kunne det ikke beskrives. Hun lod sig føre med ham, lod hans hænder føre hende ind i det værelse, hun altid havde set som sit eget. På en lidt speciel måde. Hun lod sig smyge ud af hans arme, lukkede døren efter ham, greb udefter hans skjorte og trak ham ind i et hedt kys. Hun slap ham ikke, skubbede ham bare baglæns over mod den hjerteformede, kongeblå seng, som de så ofte havde elsket i. I dag skulle det være specielt... Hun ville strippe for ham, danse for ham, hviske til ham og bruge indtil klokken 23 til at smage på ham, drikke hans begær og så efterlade ham til sine egne tanker, som de så ofte havde gjort før. Hun skubbede ham ned i sengen, drejede væk fra ham, med hælene der klikkede hårdhændet mod det fine gulv, hun så ofte havde smyget sig henad i nydelse, imens hun havde hvisket til ham at det var for godt, for meget, at hun ikke kunne holde til mere.
Rosalie lod sine fingre glide op til håret, trak elastikken ud så det røde hår faldt ned af hendes skuldre, kildede hendes følsomme hud og straks rystede hun på hovedet, så krøllerne omfavnede hende blidt. Hun lagde hænderne under dem, løftede dem let og sendte ham et let smil, som var et af de der udefinerbare nogle. Hun drejede en halv gang rundt om sig selv, løftede op i nederdelen så den perfekte pariserrøv blev blottet. Motioneret, ingen imperfektumer overhovedet, alle de blå mærker var væk, hun stod der, hvid, perfekt, velduftene, endnu mere velsmagende. Hun kastede håret tilbage, vendte sig om og trak den ene strop på trøjen ned, så størstedelen af hendes bryst blev blottet. Så trak hun den af, op over det perfekte hår, der straks faldt ned over hendes skuldre igen, så det sad præcis som før, hvis ikke bedre. Hun lod hånden danse op af sine to halvtydelige aflange mavemuskler, de tydelige ribben, op over brystvorterne der allerede havde rejst sig i spænding. Hendes perfekte krop bevægede sig præcis som den skulle. Straks overtog det indre beat hende, hendes krop begyndte at vride sig sexet, som en uddannet stripper, der så mange gange havde bevæget sig liderligt for fremmede mennesker, men dette var kun noget Rosalie gjorde for Andie. Skænkede ham sin perfekte krop ved en lækker striptease, der ofte blev fulgt af en hed contemporary. Og det skete i dag. Hendes krop bevægede sig sexet, ind og ud af sig selv, hun gled ind i sin egen sexverden, hendes arme smøg sig afsted som to excentriske slanger der dansede for to elskende, er lå på en hawaiiansk strand midt i den orange solnedgang der malede deres silhuetter sorte. Hun lod sine læber splittes i begær, i liderlighed, i alt det usagte der lige nu skulle ud og vises til Andie, der lå i sengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deadline, now! - Rosalie (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline, now! - Rosalie (Privat)   Deadline, now! - Rosalie (Privat) Icon_minitimeFre 15 Jul 2011, 21:52

Allerede da døren blev lukket, kunne Andie lugte det. Den velkendte duft af sex. Han kiggede på hende, før han blev smidt i sengen, og hans øjne slugte hende imens hun begyndte at strippe. Han mærkede hvordan det som så tit skete, at hans lem rejste sig. Han kiggede på hende op til flere gange. Og da hun stod næsten nøgen, kunne han næsten ikke styre sig. Han blev siddende, for hendes og hans egen skyld. Hans hænder bevægede sig utålmodigt imod sengens stof. Han ville så gerne røre hende, men hun stod nu og strippede for ham, han ville ikke afbryde det.
Nu kunne han altså ikke styre sig mere. Han rejste sig, og kyssede hende krævende, lod sin tunge smelte sig sammen med hendes, imens han mærkede hvordan hans erektion blev presset imod hendes lækre krop. Han var ved at sprænges af ophidselse. ”Jeg kan snart ikke holde igen, du bliver nød til at give mig din krop…” Han lod sin hånd glide om på hendes ryg, den bare, bare ryg. Han ville mærke hende. Skjortens knapper blev flået i stykker, da han rykkede den af i én bevægelse. Nu stod han så, i bar overkrop, og pressede sig imod hendes krop, som for at smelte sammen med hende.
Han mærkede hendes bare bryst blive trykket imod sig, og kunne nu næsten ikke dy sig. Han måtte kæmpe for ikke at gå amok som et vildt dyr på hende, sådan som hun stod der. Han vidste dog godt, at hun var til for hans nydelse i dette øjeblik, og det havde han det ganske godt med. Han gav hende endnu et passioneret og intimt kys, for derefter at dreje hende omkring, som stod de og dansede. ”Du ved vel at jeg elsker dig, men som om det kommer dig nogen overraskelse for øre.” Han smilede sødt til hende, og hans øjne glimtede. Han så det ikke bare som sex. Han elskede hende virkelig. Og han ville fri, når tiden kom. Ja, når den tid engang kom.
Og de skulle se den gyldne stad sammen, besøge den med et smil. Slå ned på alle de bedste steder, være ved de bedste spisesteder, besøge det smukke slot og gå på Karlsbroen i måneskinnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deadline, now! - Rosalie (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline, now! - Rosalie (Privat)   Deadline, now! - Rosalie (Privat) Icon_minitimeFre 15 Jul 2011, 22:23

Rosalie lod sig smelte sammen med sig selv, da hun mærkede hvordan Joseph bevægede sig uroligt indeni. ”Ikke nu..” hviskede hun desperat, imens hendes sexede dans fortsatte, men hun holdte straks inde, da hun mærkede hans tunge begravedes i hendes mund og straks skete der et split, hendes læber gik fra hinanden, skiltes i begær, skiltes i alt det Andie gjorde ved hendes krop i det sekund, hvor de smeltede sammen i hinanden, hvor de lod deres tunge befamle hinanden som to teenagere, der før havde elsket, men aldrig rigtigt mærket hinanden. Hun lod sine hænder befamle hans hede overkrop, men hun trak hånden til sig igen, da hun hørte lyden af hans varme stemme, noget med at hun skulle give ham hans krop, ellers ville han blive skør. Hun smilede skævt, drillende, stadig med sine smokey eyes lukket i. Han måtte leve med at hun kunne drille ham, ellers ville hun ikke blive hos ham særligt længe.
Og det var først dér det egentlig gik op for hende at hans varme muskel blev presset mod hendes kølige krop og straks lod hun deres læber mødes igen, imens han svingede hende rundt i en feminin dans. Hun lyttede varmt til hans kærlighedserklæring, og straks gled en tanke ind i hendes hoved, en tanke som Joseph startede. Hun kunne få ham til at spise sit hjerte? Hun ville ikke dø af det, da hun var vampyr... Men nej, hun kunne meget bedre lide det som nu. Da hans kærlighedserklæring egentlig sådan rigtigt gennemtrængte hendes sind, så mærkede hun en varme starte indeni, en varme hun aldrig rigtigt havde mærket før.
Så greb hun fat i hans skuldre, pressede ham ned i sengen, lænede sig frem, for så at trække hans scent ned i sine rå lunger. Selvom hun var vampyr, så stoppede hun ikke med at trække vejret, for hver gang hun gjorde, så kunne hun høre at Joseph fik svært ved at trække vejret, så det var ikke bare en vane, det var en spontan handling, der blev gjort per automatik, da hun ikke ønskede at miste Joseph – det var hans skyld at hun levede skulle hun huske på. Så lagde hun sine tænder mod Andies perfekte, slanke hals, og ganske langsomt penetrerede de den varme hud. Blodet gled straks ind i hendes mund og hun måtte dy sig for ikke at suge livet ud af ham...
Rosalie pressede sit underliv mod hans hårde bule og så slap hun hans hals igen. Hun var rød rundt om munden. Rød, rød, rød og hvid. Øjnene var røde, håret var rødt og nu var hendes læber og hage det også. Hun rejste sig op, trak med vrikkende hofter sin sorte nederdel af. Hun viste ham sin krop, skænkede ham sit begær og gjorde alt for at tilfredsstille ham. Kun ham. Hun lod hænderne glide igennem sit hår og straks stod hun næsten nøgen over ham. Kun iklædt de sorte g-strenge der fik hendes krop til at fremstå gudeperfekt, som den også var, grundet mange timers løbetræning, dans og hendes hud sitrede ikke det mindste når et bælte eller en pisk ramte de perfekte runde balder, ej heller hvis en fyr kneppede hende halvt bevidstløs, hendes krop reagerede knapt nok.
Hun trak også trusserne af, lod som om han var ikkeeksisterende, koncentrerede sig udelukkende om sin egen krop..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deadline, now! - Rosalie (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline, now! - Rosalie (Privat)   Deadline, now! - Rosalie (Privat) Icon_minitimeFre 15 Jul 2011, 22:42

Andie mærkede tydeligt tænderne gå igennem hans varme hud, og han kunne let mærke en smerte der ikke kunne sammenlignes med nogen anden. Måske fordi alt dette skete i kærlighed og nydelse. Han lod hende drikke af sig, og vendte hovedet da hun endelig gav slip på hans nu blodige hals. Han rejste sig, med en svag smerte i halsen, betragtede hende imens hun smed sine g-strengstrusser. Han havde flyttet sig ud på gulvet nu, så han kunne se på hende fra flere vinkler, imens hun smed de sidste rester af sit tøj. Gik rundt om sengen, de sorte skos skridt kunne høres i lokalet. Som var han en kritiker der skulle bedømme et kunstværk.
Andie begyndte nu selv at fjerne sit tøj. Skoene røg først af, så hans bare fødder nu kom i kontakt med det let kolde gulv. Hans bukser blev trukket ned om anklerne, og nu stod han blot i et bar boxershorts af kinesisk silke, med et telt rejst midt på. Han smed dem til sidst, og stod nu helt nøgen, rank og mandlig som han nu engang var. Intet var skjult, og han smilede til sin elsker. ”Jeg tror du skal passe på med hvordan du driller mig nu, for jeg er vild efter dig, min skat.” Han smilede til hende, og lod et lavt klik undslippe sin mund.
Og han var over hende, som et rovdyr er over byttet. På et splitsekund. Han trak hende ned i sengen, og kyssede hende intimt, imens hun lå ved siden af ham. Ikke seksuelt og liderligt som de mange klamme mænd der kom, men romantisk og med en hel historie bag, som fortalte han et eventyr. Han lod sine hænder gå på opdagelse ned langs hendes krop, på både ryggen og fronten, både for oven og for neden. Han kærtegnede hende, rørte ved hende som var hun af glas eller keramik, som var hun et skrøbeligt kunstværk han havde skabt i begær.
Hans hånd greb fat i hendes hår, trak hende ind til sin egen krop og omfavnede hende, gjorde hende til sit eget. Gjorde hende til noget af ham, en del af ham, en forlængelse af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deadline, now! - Rosalie (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline, now! - Rosalie (Privat)   Deadline, now! - Rosalie (Privat) Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 06:48

Et mærkeligt fænomen begyndte at bevæge sig i Rosalies krop. Noget, hun aldrig rigtigt havde mærket før, noget hun ikke havde bidt mærke i eksisterede, når hun var sammen med Andie. Hun hørte hans sko bevæge sig hen af gulvet, og det gik op for hende at hun havde sceneskræk. Han stod og beundrede, bedømte hende, hans verden drejede kun om hende i det ene moment, og dette gjorde hende mærkeligt... Nervøs? Hun trak den hede lugt af hende selv ned i lungerne, og hørte den knitrende lyd af tøj der blev trukket over hud, hvordan det ramte gulvet. Så vendte hun sig om, lyden af hans stemme fyldte hende med begejstring og straks blev hun væltet omkuld, hvilket fik hende til at lukke en ubeskrivelig lyd ud, et kvalt skrig, der dog fik lukket starten ud. Og så lå de dér igen, befamlede hinanden i hans hjerteformede seng og drak af hinandens begær, som en tørstig mand drikker et glas vand. Hans hænder var overalt på hende, alle de rigtige steder. Det var kun ham der eksisterede i denne her gudsforladte lorteverden, en verden der blev værre, for hvert sekund der gik, men alt dette, det tænkte Rosalie ikke på, hun havde travlt med at suge alle de dér indtryk til sig, alle de rå ting der blev sagt og gjort, dog uden lyd, dog uden at det var en voldtægt. Det var rigtigt, så endegyldigt rigtigt.
"Mh.." sukkede hun og mærkede hvordan hans læber fandt hendes, hvordan deres kys blev hårdt og vildt, han trak hende ind til sig, og straks var de hinanden, dog uden at det var direkte sex. Og hun gav efter for hans krop og alt det fantastiske han gjorde ved hende, hun lukkede øjnene og så smeltede de helt sammen. Hun lagde sine varme hænder på hans brystkasse og mærkede hvordan hans hjerte dundrede afsted, præcis som hendes eget. Det gik op for hende at deres hjerter slog i takt, at de var så helt fantastisk ens og at deres kroppe hørte sammen.
Hun slap hans læber og trak ham tilbage i håret. "Åh, skat.." sukkede hun og plantede et blidt kys på hans underlæbe og trak ham ind til sin krop, så de lå helt tæt på hinanden. "Vil du gøre noget for mig?" spurgte hun og istedet for den dér... Upåvirkede stemme, så dirrede den faktisk en smule, den beviste at hun nød det. Hun lagde hovedet tilbage, lod hånden danse op af sin hals, henover den turkisfarvede halspulsåre, der bevægede sig lidt, hver gang blodet fossede igennem. Så lænede hun sig frem, hendes stemme var der lynhurtigt: "Smag på mig.." Og det var ikke hendes blod hun mente. Hun ville mærke hans tunge i sit skød, hun ville eksplodere i hans mund og mærke hans hede begær blive til et råt ædegilde i hendes skød. Hun smilede skævt, lænede sig lidt tilbage, så deres ansigter nu var to centimeter fra hinanden. Hendes tænder fandt hans underlæbe og hun slikkede den let. Endnu et suk gled feminint ud imellem de lyserøde læber og hun kæmpede en inderlig kamp med sig selv, for ikke bare at vælte ham rundt og ride ham til de begge eksploderede i en vild orgasme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deadline, now! - Rosalie (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline, now! - Rosalie (Privat)   Deadline, now! - Rosalie (Privat) Icon_minitimeTirs 09 Aug 2011, 07:58

Andie huskede de andre gange de havde været sammen. De andre gange deres kroppe havde været forenet i en hed, seksuel akt. Denne gang var helt sikkert anderledes. Hendes dirrende stemme var som sød musik i hans øre. Hans fintfølende, følsomme øre. "Det kommer så meget an på hvad det er, snuske." Hendes spørgsmål, hvad hun ville have ham til, nåede hans øre. "Selvfølgelig, men du skal gengælde det senere. Det regner jeg selvfølgelig med at du vil." Han bevægede sig langsomt ned ad hendes krop, ned til hendes underliv. Kys på hendes mave, fingrene der kildede hende langs siden, ned om hendes skød.
Hans tunge spillede hen over hendes krop, på hendes hud. Han var alle steder på en gang. Alle og ingen steder. Han drillede hende. Fingrene bevægede sig op og ned ad hendes lår, tungen vandrede op og ned ad lænden, undgik med vilje hendes skamlæber og hendes køn. Han ville trække det ud lidt endnu. Drille hende så meget som muligt. Gøre hende skør efter ham. Fingrene kradsede hendes inderlår, hvorefter han slikkede de svage rifter. Endelig lod han en finger glide op i Rosalie.
Langsomt, lod han fingeren glide indenfor, bøje sig, gnide sig imod hendes skedevægge. Han ville helt sikkert bøde for det senere, men lige nu bestemte han. Tungen strejfede hendes klit. Ikke engang i et splitsekund. Han nappede hende blidt i skamlæberne. Hun ville nok flippe lidt ud. Men det kom jo an på hvordan han gjorde, hvordan hun ville flippe ud. Han lod nu tungen spille stille hen over de indre skamlæber, på klitten. Og fingrene drillede hendes skedevægge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deadline, now! - Rosalie (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline, now! - Rosalie (Privat)   Deadline, now! - Rosalie (Privat) Icon_minitimeOns 10 Aug 2011, 05:30

"Selvfølgelig, men du skal gengælde det senere." *Fuck,* tænkte Rosalie. Hun brød sig ikke specielt meget om at sutte pik... "Det regner jeg selvfølgelig med at du vil." sagde Andie kontrolleret. Hun mærkede hvordan han langsomt bevægede sig ned af hendes stramme hud, ned til hendes skød. Hans fantastiske læber var på hendes mave, hans fingre kildede hende på den helt rigtige måde, ned om hendes underliv. "Åh.." sukkede Rosalie og lagde hovedet tilbage, med en tilfreds lyd. Det var så fantastisk... godt. "Du driller!" hvinede hun, da hans varme tunge pludselig var på hendes hud, overalt på hende. Alle de rigtige steder. Han drillede virkelig, han undgik hendes perfekte krop, han undgik at gå direkte til den og tage en bid af hendes skød. Og straks mærkede hun det dér lette vanvid, hun sommetider mærkede, når han en sjælden gang kunne trække hende helt her ud. "Stop!" stønnede hun højt, han rev hende, slikkede de røde, lige rifter. Og endelig, endelig mærkede hun noget inden i sig. En dejligt, lang finger, den bøjede sig og gnubbede hendes alt for følsomme g-punkt. "Shit.." mumlede hun liderligt og pressede sig ned over hans finger. Hun skød underlivet højt op, da hun mærkede hans varme tunge snitte hendes minimale klit. "An-die!" stønnede hun højt og pressede hænderne mod ansigtet, for ikke at komme til at hvine, som hun før havde gjort. Åh, det var så godt!
Og så var hans tunge der igen, den ramte hendes følsomme, rosa skamlæber, den gled ind imellem dem, længere op, legede med hendes klit og hun vred sig under hans behandling. "Andie!" stønnede hun, denne gang noget højere end før, det nåede næsten den hævede stemme, der næsten kunne gennemtrænge de ellers lydtætte vægge. Så løftede hun underlivet, pressede det op mod hans ansigt og borede sine negle ind i hans hovedbund. "Spis mig.." sagde hun, med stemmen der dirrede af begær, den dirrede af liderlighed, den dirrede af begejstring, den dirrede af Andie.
Hun vred det mod hans ansigt, hun gnubbede sin klit mod hans næse, pressede sin vaginale åbning ind mod hans tunge og hun elskede det. "Shit!" stønnede hun højt. "Fuckfuckfuckfuckfuuuck.." kom det mumlende fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deadline, now! - Rosalie (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline, now! - Rosalie (Privat)   Deadline, now! - Rosalie (Privat) Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 12:04

Han hørte hendes mumlen, hendes stønnen. Hendes nydelse. Hvordan hun nærmest gik i ekstase, hvordan hendes krop blev til én stor vibrator. Hvordan hun pludselig følte sig så varm. Han gik lidt mere til den, brugte endnu en finger, og tommelfingeren på hendes klit. Han slikkede hende vildt og intenst. Brugte virkelig energi på det. Og så begyndte han på det. Brugte sin evne som han sjældent gjorde det. Hans fingerspidser sendte bittesmå lyn ud til hendes ben og hendes indre, hvilket fik hende til at gispe og stønne, imens hendes krop sitrede og afgav små spasmer. Han gjorde sådan imens han slikkede hende, imens han gav hende finger. Hans tunge dansede igen op omkring hendes venusbjerg, og op på maven.
Han stoppede sin fingerdans for at kysse Rosalie intenst på kroppen. Han smilede til hende. "Vi skal forresten ud at rejse, har jeg sagt det?" Han smilede til hende, og kyddede videre op ad hende, på hendes bryst og op ad kravebenet. "Vi skal til Prag, du og jeg." Han slikkede hende på halsen, for at nappe hende blidt. Så kyssede han videre, op af hendes kindben, og op til panden, for derefter at løfte hovedet, og kigge hende i øjnene.
"Jeg håber du ser frem til det. Og du skal forresten nok begynde at pakke om et par dage, der tager vi nemlig afsted." Han kyssede hendes læber passioneret, og kærtegnede hendes krop alt imens. Hans tunge var varm, og slyngede sig om hendes. Hans hænder bevægede sig ned over hendes hofter, og op igen. Som om det var en hel rejse han skulle på med sine hænder. Som om han skulle være overalt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Deadline, now! - Rosalie (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Deadline, now! - Rosalie (Privat)   Deadline, now! - Rosalie (Privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Deadline, now! - Rosalie (Privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Strandtur - Rosalie
» Hello Ribanalon, I'm Rosalie.. Here to pleasure you, okay?
» Taking a break? ~ Joseph/Rosalie
» privat (rey)
» En by tur //Roy-privat//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Byen i la Sunisha-
Gå til: