Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

The Lost News og nyheder

Go down 
ForfatterBesked
Valencia
Admin
Admin
Valencia

Antal indlæg : 950
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

The Lost News og nyheder Empty
IndlægEmne: The Lost News og nyheder   The Lost News og nyheder Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 06:28

The Lost News og Nyheder slået sammen

Jeg har valgt at slå dem sammen, sådan at man også kan se brugernes nyhedder ude i siden ;)

Samtidigt søger vi To Journalister, Som skal tjekke siden lidt ud en gang i mellem, men også modtage beskeder omkring hvis nogen skal giftes, nogen er døde, nogen har født og andre nyheder, De bedømmer selvfølgeligt også hvad der er en stor nok nyhed til at blive offentligtgjort, sådan at der ikke er tusinde nyheder hele tiden.

For at blive Journalist skal man sende en ansøgnig til mig, Valencia, Omkring hvorfor, skrivefærdigheder, alder og om man vil kunne være online ofte!

Håber nogen kunne tænke sig jobbet, da man som Journalist Automatisk vil blive sat som E-rang og komme i en helt speciel gruppe herinde.

//Valencia
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The Lost News og nyheder   The Lost News og nyheder Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 06:30

Lyder spændende med journalist :D
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The Lost News og nyheder   The Lost News og nyheder Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 06:32

Mig & Demeter vil sikkert ansøge ;)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The Lost News og nyheder   The Lost News og nyheder Icon_minitimeSøn 25 Sep 2011, 06:33

Jepper Rose xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The Lost News og nyheder   The Lost News og nyheder Icon_minitimeMan 26 Sep 2011, 02:32

Oh yeah girls! Så vil vi vist også lige have en sladderspalte hvor jeg kan sidde og grine af folk der bliver hængt ud >:) Ejjjj, jeg vil self ikke grine af dem - særlig meget ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The Lost News og nyheder   The Lost News og nyheder Icon_minitimeMan 26 Sep 2011, 08:17

Det ville være utroligt godt hvis nogen ville tage intertivet til det B-)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The Lost News og nyheder   The Lost News og nyheder Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 03:12

ja det ville det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The Lost News og nyheder   The Lost News og nyheder Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 02:11

Mega irriterende at folk ikke kan forstå at jeg er blevet journalist, og er dermed blevet E-vampyr. Jeg er den tidligere Heath der tilbage var journalist og havde været på siden et godt stykke tid! - Nu siger jeg det her over, jeg er blevet journalist og blevet E-vampyr, fordi jeg fik jobbet!
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: The Lost News og nyheder   The Lost News og nyheder Icon_minitime

The Lost News og nyheder
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nyheder d. 25 maj
» Nyheder d. 31 marts
» Nyheder i Marts 2013
» Gentryk af nyheder
» De korte nyheder

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum