Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

fest for en nat //meriko privat//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

fest for en nat //meriko privat// Empty
IndlægEmne: fest for en nat //meriko privat//   fest for en nat //meriko privat// Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 22:01

Sted: et fedt fest lokale.
Tid: 17:55.
Omgivelser: rester efter en fest og nogen der er ved en ny fest
Påklædning: sort kjole sorte højhælede sko med guld spænder

arish og meriko havde aftalt at mødes kl. 18:00 i et festlokale de havde lejet. arish stod der 17:55 for at at s om alt var som det skulle være. hun beundrede bygningen noget vin hældt op i nogen grimme glas stod på et lille bord i midten pynted med en lille nipsdug for at skjule nogen pleter. nogen store gardiner hang i vinduerne med små flænser og noget edderkopsspind.
en tanke hviglede rundt i hovedet på arish da hun hørte døren smække og meriko komme ind med et stort smil.
hey meriko sagde arish er du klar til at feste. meriko sagde ja og arish tog et glas vin fra det lille bord. nå lad os få noget musik på sagde arish og gik over til en kæmpe radio med en en stor højtaler. nu var der gas på og de dansede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest for en nat //meriko privat//   fest for en nat //meriko privat// Icon_minitimeLør 22 Okt 2011, 23:38

// Undskyld jeg spørger mebn hvordan skal jeg lige svare dig? Du har jo allerede svaret for mig og hvordan kan vi aftale at leje et festlokale? Vi kender jo ikke hinanden så det kan vi da ikke? //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest for en nat //meriko privat//   fest for en nat //meriko privat// Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 03:59

// vi kan bare have aftalt over nettet at vi skulle mødes og jeg lejede et festlokale.//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: fest for en nat //meriko privat//   fest for en nat //meriko privat// Icon_minitime

fest for en nat //meriko privat//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» fest!fest!dans: Fellix privat
» fest . (Privat )
» Fest.. Privat (Fex)
» Privat fest - Samilla
» Privat fest (Venus)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum