Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Afstemning om NPC

Go down 
3 deltagere

Vil du benytte en NPC
Nej
Afstemning om NPC Vote_lcap12%Afstemning om NPC Vote_rcap
 12% [ 4 ]
Ved ikke
Afstemning om NPC Vote_lcap15%Afstemning om NPC Vote_rcap
 15% [ 5 ]
Ja - men kun til ufarlige folk/omgivelser
Afstemning om NPC Vote_lcap0%Afstemning om NPC Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Ja - jeg vil gerne spille på min baggrund
Afstemning om NPC Vote_lcap18%Afstemning om NPC Vote_rcap
 18% [ 6 ]
Ja - jeg vil have nogen at slå ihjel (monster/mad)
Afstemning om NPC Vote_lcap0%Afstemning om NPC Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Ja - jeg vil have en kaosfaktor der kan dukke op
Afstemning om NPC Vote_lcap55%Afstemning om NPC Vote_rcap
 55% [ 18 ]
Totale stemmer : 33

Poll closed

ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 22:59

Hey guys :)

Der har før været snakken om en NPC-bruger fra min side, og nu er jeg jo så admin. Hvilket gør det SÅ meget lettere. Det betyder nemlig at man kan give en NPC-bruger adminstatus og dermed ikke krydser den der grænse mellem bruger med udvidet ansvar, og selve adminteamet. Jeg synes aldrig jeg fandt ud af hvor mange der ville være intereserede så nu prøver jeg lige med sådan en afstemning så jeg kan lure. Jeg gider nemlig ikke arbejde videre med det, hvis der kun er 1-3 der ville synes det var sjovt.

For at ridse kort op:
Hvad ER en NPC-bruger?
- NPC står for "Non Playing Character". Det vil sige at en NPC ikke er underlagt samme regler som normale brugere. Dette betyder dog på INGEN måde at en NPC er en uovervindelig gudekraft der kommer ind fra højre og smadre spil - nærmest tværtimod. Det er *meningen* at en NPC skal hjælpe med at *skabe* spil.

Afstemningens valgmuligheder:
Nej
- Den siger lidt sig selv. Brugeren der stemmer således er på ingen måde interesseret i at bruge en NPC

Ved ikke
- Igen siger den lidt sig selv. Det er brugeren der har læst og forstået spørgsmålende, men ikke helt kan bestemme sig.

Ja - men kun til ufarlige folk/omgivelser
- Sidder din rolle på cafe? Har du brug for en buttet servitrice? En mekaniker? En bartender? En uhyggelig vind gennem skoven? Et vejrskifte? En underlig lyd fra skabet? Et postbud med et bestemt brev?

Ja - Jeg vil gerne spille på min baggrund
- Har du noget særligt du synes kunne være sjovt at få i spil? Varulven der bed dig? Din skabers opdukken? En gammel forretningsforbindelse? En forsvundet søster/tante/bedste ven?

Ja - Jeg vil have nogen at slå ihjel
- Er du hunter og mangler et monster at dræbe? *ER* du et monster og mangler en madpakke eller bare en at rive rundt? Er du menneske og kriminel og mangler et offer du kan være lidt rå over for?

Ja - jeg vil gerne have en kaosfaktor der kan dukke op
- Mangler du...alt? Et vidne der kan få dig i problemer? En emsig betjent? Et offer der spontant dør? En uforventet brand i nabolejligheden der skaber mærkelige ting for din rolle? En drink med stoffer i? Et tilfældigt overfald? Her sker alt det du kan forestille dig - og sikkert også en del du ikke har tænkt på endnu.

Jeg håber meget i alle vil tage jer tid til lige at smide en stemme :)

Sidst rettet af Procella Lør 22 Feb 2014, 12:05, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 23:08

Øh. Jeg har vist misset al forsnakken. Hvem er det der skal styre npc'erne og hvordan melder man dem fra eller til i en tråd!
Procella
Admin
Admin
Procella

Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 23:13

HVIS det bliver valgt at en NPC-bruger kunne være fed at have, så var min umiddelbare tanke at der bliver lavet en særskilt bruger til præcis det formål der hedder noget corny "In the shadows" eller noget. Et ubetydeligt allround-navn.

Tanken er så at der bliver lavet en tråd hvor folk kan skrive sig på hvis de ønsker at bruge NPC-brugeren. Dem der så ønsker random kaosfaktor kan "forvente" at blive hoppet på i random tråde.

Til gengæld kan man så også skrive en pm/pb hvis man ikke ønsker en kaosfaktor, og ønsker en speciel handling/formål udspillet og man dertil har brug for en NPC.

Det er team-admin der trækker i trådende til denne NPC-bruger :)

Sidst rettet af Procella Tors 15 Dec 2011, 08:10, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 23:26

Lækkert. Jeg elsker kaos :-P
Gæst
Gæst

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 06:29

Jeg står lidt og svinger imellem kaosfaktor og en og slå ihjel... Kaosfaktoren dækker vel over det hele? Også slå ihjel?
Procella
Admin
Admin
Procella

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 06:30

Præcis - kaosfaktor var lidt "Alle ja-ting plus alt det vi ellers kan finde på" :)
Gæst
Gæst

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 08:29

hvornår slutter afstemningen?
Procella
Admin
Admin
Procella

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 08:30

jeg har sat den til 8 dage - så den dør om 7 dage. jeg tænkte det gav de mest aktive muligheden for at svare, eftersom det nok er de mest aktive der kommer til at få glæde af det i længden :)
Gæst
Gæst

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 08:32

Goodie
Gæst
Gæst

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeTors 15 Dec 2011, 00:25

Har sagt ja til kaosfaktoren. :3
Synes det lyder ekstremt spændende - hvis det så bliver et ja, har vi jo pludselig en NPC til vores emne, Procella? xD
Procella
Admin
Admin
Procella

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeTors 15 Dec 2011, 00:53

LOL! Lige præcis :)

det åbner for en masse spændende muligheder
Gæst
Gæst

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeTors 15 Dec 2011, 03:09

Indeed!
Procella
Admin
Admin
Procella

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeTors 15 Dec 2011, 08:06

*bump*
Gæst
Gæst

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeTors 15 Dec 2011, 08:30

Glæder mig til at få det i gang ;)
The Shadow
Admin
Admin
The Shadow

Antal indlæg : 105
Beskæftigelse : I'm very adaptable...

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeTors 15 Dec 2011, 08:55

Så blev NPC-brugeren født.

Happy birthday
Valencia
Admin
Admin
Valencia

Antal indlæg : 950
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeTors 15 Dec 2011, 08:59

Woho! Happy Birthday!
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 06:14

Hvad skal man gøre for at blive angrebet, eller hvad som helst i et emne, jeg forstod det ikke helt...
Procella
Admin
Admin
Procella

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 06:22

Sponsoreret inhold

Afstemning om NPC Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning om NPC   Afstemning om NPC Icon_minitime

Afstemning om NPC
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: