|
| Iskold strand. | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Iskold strand. Man 04 Jan 2010, 01:13 | |
| Dato : 22/1 Årstid : Vinter Dag : Torsdag Vejr : Fuldmånen står klart på himmelen. Sted : Standen. Tid : 22.30 Omgivelser : Sand og vand.
Cisse stod med sine bare tæer i vandekanten mens hun så ud over havet, bølgerne slog ind mod hendes ben, der lyste hvidt i månens skær. Det var i hvert fald det, det skulle ligne på afstand, for i virkeligheden stod hun med lukkede øjne og hænderne fyldt med is. Hun ville prøve på at fryse hele havet omkring stranden, men det var ikke lykkedes endnu da hun var for svag. Hun lukkede øjnene og koncentrede sig, og et stykke af strandens sand blev tækket af is. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Iskold strand. Man 04 Jan 2010, 01:23 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Iskold strand. Man 04 Jan 2010, 01:32 | |
| Hun vendte sig langsomt om og så på den nye pige, hendes tøj var noget særligt, hun vidste ikke hvordan hun skulle tænke om det. Hun smilte koldt og holdt blikket på pigens ansigt, "Det ved jeg." Sagde hun og trak på skuldrende. "Men hvad skal jeg ellers bruge den evige tid til?" Spurgte hun. "Det er en god træning, og god underholdning." *Det er elegant på sin egen måde.* Tænkte hun og så på hendes tøj igen og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Iskold strand. Man 04 Jan 2010, 01:36 | |
| Fie smilte til hende, og gik lidt hen mod hende. "Du kunne jo tage i byen"sagde hun stille, og smilte venligt. Hendes kolde side var nu væk, en ret underlig måde hendes humør skiftede på. Fie smilte til hende, og lagde hovedet på skrå. "Hmmm, Jeg er forresten Fie"sagde hun og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Iskold strand. Man 04 Jan 2010, 01:49 | |
| Hun grinte, men blev stående. "Hvad skulle jeg dog lave der?" Smilte hun. Hendes kolde facade var faldet med hendes. Hun smilte. "Jeg er Cecilie, men kald mig bare Cisse." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Iskold strand. Man 04 Jan 2010, 01:52 | |
| "Have det sjovt"sagde hun og smilte. "Hyggeligt at møde dig Cisse"sagde hun så på hende. Fie rettede lidt på den hat hun havde på og smilte. Hun havde gået rundt inde i byen Werclare i noget tid, men var blevet enig med sig selv om at gå her ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Iskold strand. Man 04 Jan 2010, 01:58 | |
| "Sjov?" Spurgte hun og lignede en der var ved at dø af grin. "Det eneste sjove er at jage i min verden." Smilte hun og prøvede at se venlig. Hun var altid hernede når hun kedede sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Iskold strand. Man 04 Jan 2010, 02:01 | |
| Fie så på hende, og rystede på hovedet. "Huh?"lød det lavt fra hende. Hun trak sin mobil op af støvlen, og så lidt på den. Hun lagde den hurtigt ned i støvlen igen, og smilte til hende. "Sjov... Der ar meget man kan lave uduóver at jage"sagde hun og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Iskold strand. Man 04 Jan 2010, 02:08 | |
| "Er der?" Spurgte hun forundret. Hun hørte vinden suse i de få træer der stod nogle meter fra dem. VAndet brusede og bølgerne slog ind mod hendes fødder, hun elskede denne fornemmelse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Iskold strand. Man 04 Jan 2010, 02:10 | |
| "Ja"grinede Fie, og begyndte at danse lidt rundt. "Der er mange ting"sagde hun og stoppede med at danse rundt. Hunsmilte lidt lalled, og rystede lidt på hovedet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Iskold strand. Man 04 Jan 2010, 02:20 | |
| Hun undrede sig, og så tænkende. "Virkelig?" Spurgte hun. I 72 år havde hun kun fundet underholdning i at jage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Iskold strand. Man 04 Jan 2010, 02:24 | |
| Fie smilte, og så på hende, og nikkede. "Du kunne jo få et arbejde, eller tage til fest"sagde hun og smilte til hende. "Elller blive taget af politiet"grinede hun. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Iskold strand. | |
| |
| | | | Iskold strand. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|