Emne: Svømmetur eller ej Corabelle-privat Tirs 03 Jan 2012, 01:47
S-stranden T-14.00 O-sådan set lidt tomt her P-badeshorts og klipklapper og et håndklæde over nakken. V-sol
Laroy havde hørt om der skulle være en strand hvor der var mange som tog hen når de ville slappe af men han syns ikke han kunne finde den sådan rigtig lige nu så han gik lidt for sig selv og ledte efter den men da han så fik øje på den så den da ikke særlig befolket ud mere ubefolket da der ikke var nogen ude ved den andet end ham selv og sådan det var ikke sjovt at være der så. Han kiggede rundt og gav sig stille og roligt til at gå hen af vandets kant for at se om han stødte ind i nogen som var der for det kunne man jo aldrig være sikker på da stranden så stor ud og sådan noget. Han kiggede lidt ud på vandet og syns det var flot da det bølgede lidt i det og solen skinnede på det og sådan nogen ting og det kunne han godt bruge flere timer på at stå og se på det.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Svømmetur eller ej Corabelle-privat Tirs 03 Jan 2012, 02:22
Morgen havde været yderst rolig og vejret var så småt begyndt at lægge mærke til at man ikke mere var i december måned. Corabelle var taget en tur ud på sin gamle hvide cykle ud til en strand der lå i den helt anden ende end hun faktisk boede?. Corabelle havde ikke taget badetøj med fordi hun følte at det stadig var for koldt?. Hun var en af de tøser der skulle have ca over 30 grader før hun ville bade og så lige i havet også. Hun var iført en hvid kjole med sort jakke uden over og så sorte leggins inden under. Hun så forsigtigt rundt da hun holdte sin cykle og tog så sine sko af da hun betrådte noget sand. Hun gik nu i bare tær med jakken åben og kiggede så forsigtigt rundt. Hendes lange rødlige hår var sat op i en hestehale og havde lidt hår ned foran.
Forsigtigt gled hendes nysgerrige grønne øjne hen på en fyr der stod nogle meter væk fra hende, han var iført badeshorts og nogle klipklapper og et håndklæde. Hun så lidt paf ud eftersom hun syntes det stadig var temmelig koldt. Hun kunne sagtens forstå at folk ikke var søgt ud til havet i nu og så i denne kulde? man skulle jo være sindssyg for at ville tage her ud og bade så tidligt... ligesom ham fyren?.* Hmm? hvad laver han egenlig her ude i den vurdering? * hun mærkede lidt mod sandet med sine bare tær og tænkte * Tjaaa.. måske er det alligevel ikke såååå.. koldt? *. Vis fyren sendte hende et blik, ville hun flovt vende sit blik den anden vej og så rødme let over de høje kindben mens hun ville føle sig yderst pinlig berørt over at ha stirret så længe på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Svømmetur eller ej Corabelle-privat Tirs 03 Jan 2012, 02:44
Han stod der og tænkte lidt over hvad han skulle om vandet var godt nok eller om han skulle smutte i sit tøj igen som lå i en pose lidt fra ham, mens han stod der så han lidt rundt og fik øje på en kvinde der var lidt væk fra ham af *står hun og kigger på mig*tænkte han for sig selv og smilte til hende på en venlig måde. Han stod lidt og gik så roligt hen til hende "hejsa"sagde han venligt til hende og stod der med sin bare mave og i badeshorts og med et håndklæde om nakken og alt det, han så på hende med et sødt smil "mit navn er Laroy"sagde han roligt og så på hende *hun ser da ikke tosset ud*tænkte han for sig selv og slappede bare af. Han var sådan en der nu gik efter personligheden ved folk og ikke hvordan de så ud så selvom hun ser godt ud så var det mere hendes personlighed der kom mest an på og alt sådan noget.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Svømmetur eller ej Corabelle-privat Tirs 03 Jan 2012, 03:00
De fyldige læber blev presset blidt mod hinanden så de dannede en lige linje i stedet for den flotte kantede læbeform der var usymetrisk. Hun så nervøs ud, hele hendes holdning var rank men nervøs, som havde hun gjort noget hun ikke skulle og det var vel ifølge hendes mening.. at ha stået og stirret på fyren i alt for lang tid, som var hun en eller anden stalker, hvilket hun ikke var?. Da hun hørte en stemme ved siden af sig, slap hun grebet om sine læber, så de igen var afslappet og ikke presset mod hinanden og så lod de grønne dådyr øjne ellers deres fjerne blik lægge sig på fyren. " Oh.. hey? " hun smilede venligt til ham og strøg en hårlok væk da vinden blidt strøg den ind over det blege ansigt.
Forsigtigt strakte hun sin hånd mod ham og sagde" Mit navn er Corabelle, hyggeligt at møde dem Mr Laroy " vis han tog i mod hendes hånd ville hun blidt trykke hans og så nikke anerkendende og respektabelt og så slippe hans hånd igen og lade sine hænder gemme sig i de lidt store jakke lommer. " Så hvad laver du egenlig her ude, helt alene? .. vis de da er det Laroy " hun lod sit blik glide mod havet endnu en gang og ventede så tålmodigt på et svar fra Laroy.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Svømmetur eller ej Corabelle-privat Tirs 03 Jan 2012, 03:14
Han kiggede på hende med et smil "okay det da også hyggeligt at møde dig Corabelle"sagde han med et smil på sine læber og havde det godt med at komme i snak med hende og alt sådan noget, han så på hendes hånd og tog imod den med sin egen *sikken en blød hud hun har*tænkte han for sig selv og så på hende med et smil på sine læber. Han så på hende "alene ja der er jeg her ude da der ikke rigtig var nogen som ville med her ud på denne tid men nu er du jo her"sagde han roligt og så på hende, der var jo ikke andre end dem på stranden lige nu så det var rimelig tomt i forhold til at det var dag, han så på hende "har du lyst til at lave noget sammen med mig"spurgte han venligt og så på hende med et lille smil på sine læber.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Svømmetur eller ej Corabelle-privat Tirs 03 Jan 2012, 03:22
Corabelle blev lidt overrasket over han sagde lave noget samme med mig? , hvad mente han lige med det. Hun blinkede lidt og sagde" Nåårh!?.. øhm.. ja det vil jeg da gerne " hun smilede nervøst og anede virkelig ikke hvad de egenlig skulle lave men hun håbede da de kunne finde på noget, der ville være spændende for dem begge i stedet for blot en af dem. Hun så kort mod vandet og sagde så forsigtigt " Laroy? er vandet egenlig koldt " hendes grønne øjne lå fredligt på ham og hun ventede på han sagde ja til det var koldt eller nej at det netop ikke var. Vis det ikke var koldt ville hun spørge lidt genert om de måske skulle bade sammen, hun kunne jo blot bade i undertøj, det var jo ikke fordi hun ligefrem bar lingeri undertøj eller noget, nej fordi denne da havde hun netop valgt at bære hipsters der gik til midt på låret af bjørn borg og så en almindelig bh.
* Gad vide hvad han arbejder med? * han så utrolig flot ud og meget hygiejnisk, så han lignede lidt en business mand eller måske var han læge, eller os var han slet ikke noget i nærheden af det hun egenlig tænkte på.. på en måde ville hun spørge ham men på en måde ville hun heller ikke. " Hvad.. arbejder du som Laroy? "
Gæst Gæst
Emne: Sv: Svømmetur eller ej Corabelle-privat Tirs 03 Jan 2012, 03:41
Han kiggede på hende og hørte at hun sagde ja til at de godt kunne lave noget sammen så han gav sig til at tænke over hvad de kunne lave, i det hun sagde noget mere til ham angående vandet "tja sådan mellem ting vil jeg sige det ikke for varmt eller for koldt mere lige i mellem"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber. Han slappede bare af og kørte en hånd igennem hans hår og så på hende med et smil *hun virker til at være nervøs*tænkte han for sig selv og stod lidt og tænkte vider over hvad de ellers kunne lave sammen og alt det for hun havde vel nok en ide til noget siden hun spurgte om hvordan vandet var. Han slappede af og vente sig mod hende og smilte til hende "jeg er arbejdsløs lige nu men søger job men ved ikke hvad jeg kan finde ud af og sådan noget"sagde han roligt og så på hende "hvad med dig"spurgte han stille.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Svømmetur eller ej Corabelle-privat Tirs 03 Jan 2012, 03:47
Corabelle smilede og sagde" Du ligner en læge eller måske en inden for tv branchen eller et stort internationalt firma, måske du skulle lave noget inden for det " hun gav et lille smil fra sine fyldige læber igen og bed sig i underlæben og sagde" mig?, jeg har sådan et job på en lokal bar i Sheria men.. jeg regner med at lede efter et andet her inden for nogle dage " hun kunne alligevel ikke så godt lide de lange aftens timer hun arbejdede og de mærkelige folk der nogen gange kom forbi deres bar, det var som om... de ikke var menneskelig og at de ikke følte sig bundet af regler, men sådan var visse folk vel, nogen var gode og andre var onde eller kriminelle kunne man vel sige?.
Corabelle så kort mod Laroy og sagde" Du skulle vel ikke have endnu et håndklæde et eller andet sted, i en bil eller noget " hun så lidt flovt på ham men smilede dog selvsikkert " Fordi så kan vi tage en badetur vis du altså vil? eftersom du allerede er klædt på til en tur i vandet hehe " hun strøg det lange hår lidt bagud igen og gik så tættere på ham for at solen ikke skyggede hendes udsyn og sagde så " Hvor mange år er du egenlig?" hun lagde hovedet let på skrå og så nysgerrigt på ham og ventede så på svar.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Svømmetur eller ej Corabelle-privat Tirs 03 Jan 2012, 04:30
Han kiggede på hende "okay tak"sagde han roligt til det første hun sagde til ham og sådan noget det var jo ikke noget han havde regnet med folk syns han skulle være og sådan noget. Han så på hende med et smil på sine læber "jeg har altid et extre håndklæde med mig hvis det første nu skulle blive væk"sagde han med et smil på sine læber og gik hen og hentede det i sin pose og gik hen til hende med det "her"sagde han og puttede det om nakken på hende og smilte til hende. Han så på hende lige ind i hendes øjne "men du kan da ikke svømme i det kluns"sagde han selvom det så godt ud i det og sådan noget, han så på hende og viste godt han var sådan nær hende lige nu ventede han bare på at hun blev genert.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Svømmetur eller ej Corabelle-privat Tirs 03 Jan 2012, 05:01
* Han... han er for tæt på.. jeg.. jeg kan ikke trække vejret, hvorfor er han så tæt på.. hvorfor ...*
Corabelle tog sig til sin mund og rødmede over hele ansigtet i det hun næsten ikke kunne trække vejret, følelsen af det de kaldte breathless var netop den følelse hun fik nu, åndenød, den følelse man fik når man trak luft ind men.. det var som om man ikke fik luft alligevel? som om ens lunger var tomme og som om man var ved at gå i panik og ikke kunne styre sin egen krop. Det var en forfærdelig følelse og Corabelle havde den netop lige nu, da Laroy stod overfor hende, med håndklædets ender blidt trukket mod ham, fordi det var om hendes nakke nu. Hun blev lidt trukket mod ham fordi han var jo ikke svag og hun var let, så derfor endte hun tættere på ham end hun lige havde regnet med og den pludselig øjenkontakt fik hende blot til at blive mere flov og genert end normalt.
Hurtigt havde hun vendt sig væk fra Laroy og tog blidt fat i håndklædet om sin hals og lavede en dækkende falsk latter der var sød og lidt? mærkelig, i det hun sagde forsigtigt bagefter "T-tak Laroy, men.. angående svømme sæt " hun smilede da hun vendte sig om og langsomt begyndte at trække sin trøje af og blottede så noget sort undertøj. Sort bh og sorte hipsters til midt på de lidt fyldige men stramme lår hun nu havde. Hun smilede kækt og så mod vandet og sagde" Skal vi smutte i? " hun tog sine stiletter af og satte håret op i en knold og satte så afsted mod vandet. "Puuuu! ... det koldt " hun grinte let og lod sin krop glide ned i det og mærkede de stærke bølger mod sin spinkle krop og vendte så det blide blik med de grønne dådyr øjne mod Laroy og sagde" Syntes du ikke os det koldt?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Svømmetur eller ej Corabelle-privat Tirs 03 Jan 2012, 05:07
Han så på hende hun så ud til at ikke ha det godt med at han var så tæt på hende og sådan noget men, han lod det gå sin gang og sådan noget *hun er da kær*tænkte han for sig selv og så at hun ville bade i undertøj det var helt fint med ham og sådan noget. Han så på hende og nikkede da de begge nu var kommet ud i vandet, han havde lagt sit håndklæde inde i sandet sammen med hendes tøj så det lå samlet så de ikke skulle lede efter det og alt sådan noget, han så på hende "jo lidt kold er det da blevet så det godt man er varmblodet"sagde han roligt til hende og smilte til hende på en sød måde og svømmede over til hende "mærk selv"sagde han og tog hendes hånd og lagde den på hans mave så hun kunne mærke hvor varm han var selvom vandet var koldt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Svømmetur eller ej Corabelle-privat Tirs 03 Jan 2012, 05:13
Corabelle grinte let og sagde" Ja det vel altid godt ? man ikke er en reptil eller sådan noget " hun kendte jo ikke til vampyr eller dæmoner? de virkede jo som eventyr for hende og mareridt i bøger og historie? noveller og sådan nogle skrivelige og fantasi drømmende ting. Hun så dog lidt overrasket på Laroy igen da han nærmede sig hende med dette søde smil og pludselig tog han hendes hånd og placerede på hans vel trænede mave.
Hun rødmede over kinderne og bed sig i underlæben nervøst i det hun lukkede øjnene et kort øjeblik og sagde med en lidt lysere stemme fordi hun var lidt flov over situationen " Jaaah.. det.. ja " hun vendte ansigtet mod ham igen og så ham i øjnene og sagde så " Du faktisk meget varmere end... end jeg havde forventet? " hun så lidt undrende på ham og mærkede blidt på hans mave op af og sagde" Du varmere end mig.. har du feber?" hun svømmede lidt tættere på ham og mærkede så efter på hans pande med hendes nu våde hånd, hvis dråber gled ned af og ramte vand overfladen" Er du okay Laroy? " hun lod stadig bene glide gennem vandet for at kunne holde sig over vand overfladen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Svømmetur eller ej Corabelle-privat Tirs 03 Jan 2012, 05:21
Han kiggede på hende "jeg har det fint nok vil jeg da mene"sagde han roligt og så på hende ind i øjne "men tak for du spørger"sagde han og stod lidt ind til hende "hvad med dig har du det godt"spurgte han roligt og så på hende. Han kunne jo ikke lade være med at spørge om hun havde det godt for det var jo bare venlighed han gjorde det af og alt sådan noget, han var som han var og det ville man ikke kunne gøre noget ved "du ser da ud til at ha det godt"sagde han roligt og lod hans hånd tage hendes og holde hende i hånden med et smil på sine læber. Nu hvor de snakkede så godt sammen kunne man jo aldrig vide hvad der ville ske imellem dem det var jo helt op til dem om hvad der skulle ske og alt sådan noget, han så på hende ind i hendes kønne øjne og tog ikke sine øjne fra hende igen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Svømmetur eller ej Corabelle-privat Tirs 03 Jan 2012, 05:29
Corabelle smilede og lod sin hånd glide ned og blive fanget af Laroys og sagde med et lille skævt smil " Ehe.. det var da godt? altså at du ikke er syg eller noget " hun lod blidt sine læber blive fugtet af den blodrøde tunge og så kort på Laroy bagefter og sagde" Hva? " hun kunne mærke sandet under sig med tå spidserne og sagde " Jah jeg har det skam fint " Hun så kort væk fra ham og sagde" Jep, der skulle heller ikke være noget i vejen" hun var ikke særlig van til at folk opdagede hende og især ikke fyre, så alt denne nærgåenhed var lidt for meget lige foreløbig for hende, dog var det ikke sådan at hun hadet Laroy for det ?.
Hun smilede sødt og slap blidt hans hånd i det hun sagde" Skal vi svømme lidt rundt " hun begyndte så småt at svømme ligeså stille med bene ud og ind samt armene ligeså i sådan en bevægelse. Hun nød at mærke vandet mod sin krop men... kulden var så småt begyndt at kunne mærkes rundt omkring og hendes læber var blevet en smule blålige.. så efter noget tid lod hun sig svømme lidt ind af mod breden og sagde" århhh.. jeg fryser allerede og tænk.. jeg skal cykle hjem af "
Gæst Gæst
Emne: Sv: Svømmetur eller ej Corabelle-privat Tirs 03 Jan 2012, 08:16
Han kiggede på hende og slappede af "ja det må du da nok sige"sagde han stille og roligt og gik med hende op af vandet "cykel den kan vi sæt fast bag på min bil så kan jeg give dig et lift hvis du vil ha det"sagde han stille og roligt og så på hende med et smil på sine læber. Han tog stille sit håndklæde og tørte sig stille og roligt og så på hende "du kan bare sidde på håndklæde i min bil også ligge dit tøj i min pose så vi har det hele med"sagde han stille og roligt og så på hende med et sødt smil og stod lidt fra hende så de ikke var så nærgående mod hinanden. Han så på hende lige nu ventede han jo bare på svare fra hende af og alt sådan noget det var jo op til hende om hvad hun ville lige nu og her.
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Svømmetur eller ej Corabelle-privat Tirs 03 Jan 2012, 08:38
//Mod besked: Behøver jeg minde nogen om at det er vinter, der højest sandsynligt er minusgrader og det måske er lidt underligt at rende rundt i vandet i adskillige minutter kun iført badeshorts, når man skal forestille at være et menneske som har en ganske normal temperatur? Hvis i ikke har set den så gør jer selv en tjeneste og se på tråden "Drmatiske effekter og brud på hemmeligholdelsen".. den ville have kunnet spare os alle for denne her besked..
Dette her bedes i begge huske på fremover, tak.//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Svømmetur eller ej Corabelle-privat Tirs 03 Jan 2012, 08:45
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …