Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: VIGTIGT NYT! Tirs 03 Jan 2012, 02:52
Deploratus har gennemgået en renovering, og med dette er der kommet en ny historie til siden.
Det er en tekst jeg virkelig har knoklet med, så jeg håber i vil tage godt imod den :)
Det må jeg give dig Pro, der er tænkt på det hele, og en flot sammenhæng i historien. Og meget flot skrevet :D
Det lukker for mange spørgsmål der kunne have været stillet, og åbner for nye som kan bruges i emner og den historie hver bruger selv laver.
Meget Godt! :D
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: VIGTIGT NYT! Tirs 03 Jan 2012, 03:09
Aij nu sidder jeg og rødmer helt XD
Tusind tak for de flotte ord Fie :)
*vokser lige 10 meter*
Gæst Gæst
Emne: Sv: VIGTIGT NYT! Tirs 03 Jan 2012, 03:10
Glad for du kan bruge min respons :)
Håber du holder det gode arbejde oppe :D
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: VIGTIGT NYT! Tirs 03 Jan 2012, 07:14
Og hvis i ikke tager godt imod den, kommer gangsta Valencia og tæsker jer, Haha <3
Procella Admin
Emne: Sv: VIGTIGT NYT! Tirs 03 Jan 2012, 22:40
Der er blevet spurgt en del gange ind til kørekort og drikke/gå i byen alder. Jeg har til morgen lavet en del research på emnet, og har smidt et par hurtige lovgivninger ind under Deploratus fakta :)
Bare husk der altid er plads til kiosken der sælger til mindreårige, og folk der skaffer sig falsk id ;)
Så i skal ikke fortvivle og tænke "mit liv er overstået". På den her måde undgår vi bare at skulle gentage os selv hele tiden i chatboksen og på pm/pb :)
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …