Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

VIGTIGT NYT!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

VIGTIGT NYT! Empty
IndlægEmne: VIGTIGT NYT!   VIGTIGT NYT! Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 02:52

Deploratus har gennemgået en renovering, og med dette er der kommet en ny historie til siden.

Det er en tekst jeg virkelig har knoklet med, så jeg håber i vil tage godt imod den :)

http://deploratus.heavenforum.org/t6717-deploratus-historie-og-fakta-om-verden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

VIGTIGT NYT! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT NYT!   VIGTIGT NYT! Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 03:05

*Klapklap*

Det må jeg give dig Pro, der er tænkt på det hele, og en flot sammenhæng i historien.
Og meget flot skrevet :D

Det lukker for mange spørgsmål der kunne have været stillet, og åbner for nye som kan bruges i emner og den historie hver bruger selv laver.

Meget Godt! :D

Procella
Admin
Admin
Procella

Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

VIGTIGT NYT! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT NYT!   VIGTIGT NYT! Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 03:09

Aij nu sidder jeg og rødmer helt XD

Tusind tak for de flotte ord Fie :)

*vokser lige 10 meter*
Gæst
Gæst

VIGTIGT NYT! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT NYT!   VIGTIGT NYT! Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 03:10

Glad for du kan bruge min respons :)

Håber du holder det gode arbejde oppe :D
Valencia
Admin
Admin
Valencia

Antal indlæg : 950
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

VIGTIGT NYT! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT NYT!   VIGTIGT NYT! Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 07:14

Og hvis i ikke tager godt imod den, kommer gangsta Valencia og tæsker jer, Haha <3
http://lost-world.heavenforum.com
Procella
Admin
Admin
Procella

VIGTIGT NYT! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT NYT!   VIGTIGT NYT! Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 22:40

Der er blevet spurgt en del gange ind til kørekort og drikke/gå i byen alder. Jeg har til morgen lavet en del research på emnet, og har smidt et par hurtige lovgivninger ind under Deploratus fakta :)

Bare husk der altid er plads til kiosken der sælger til mindreårige, og folk der skaffer sig falsk id ;)

Så i skal ikke fortvivle og tænke "mit liv er overstået". På den her måde undgår vi bare at skulle gentage os selv hele tiden i chatboksen og på pm/pb :)
Sponsoreret inhold

VIGTIGT NYT! Empty
IndlægEmne: Sv: VIGTIGT NYT!   VIGTIGT NYT! Icon_minitime

VIGTIGT NYT!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: