Emne: Harbringer Artikel 1: Mord i Sheria Park Fre 06 Jan 2012, 06:42
Mord i Sheria park:
På højlys eftermiddag i går, d. 2. Januar skete der et mord i Sheria Park. Mordet var på en ung mand som vidner havde set stå og passe sig selv. Jeg har også talt med folk der var til stede i parken lidt over klokken 4pm. Som mange ved er det jo det tidspunkt hvor alle er på vej hjem fra uddannelse og arbejde, og denne tur for mange gennem vores hyggelige park skulle ikke gå så fredeligt som mange havde planlagt, da en sorthåret mand blev set stikke en anden ned. Nogle vidner siger at de lød som om de kendte hinanden da offeret tiltalte morderen ved navn, før at han koldblodigt blev stukket ned efter få sekunder, hvorefter sås morderen tage en form for udstyr frem og tømme offeret for blod samt fjerne hans ører.
Mange undrer sig på nuværende tidspunkt om hvem denne sadistiske morder er og derfor udsteder politiet en område advarsel og beder alle beboer omkring på Deploratus om at henvende jer vis i ser følgende person. ((En del billeder af Alec Cooper)) Personen på disse billider taget af folk på stedet da han var i gang med at skærer offerets ører af, er blevet hørt kaldt Alec af offeret. Personen beskrives som muskuløs, i starten af tyverne og med langt sort hår, og på en højde omkring 180 cm. I frarådes at prøve at tilbageholde denne person, men alt information der kan hjælpe i tilfangetagelse af denne person, ville være yderst hjælpsom.
Skrevet af: Harbringer, L
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Harbringer Artikel 1: Mord i Sheria Park Fre 06 Jan 2012, 06:45
//introducerer den nyeste journalist som følger med rundt omkring og skriver sjove artikler om mord, brande, oversvømmelser og lignende som ikke burde foregå ;)//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Harbringer Artikel 1: Mord i Sheria Park Fre 06 Jan 2012, 07:03
Det ville være dejligt at vi kunne få meddelt når der kom en ny journalist, så vi ikke blev forvirret rundt og omkring.
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Harbringer Artikel 1: Mord i Sheria Park Fre 06 Jan 2012, 07:07
Jeg har lige meddelt det.. der er vel ikke så meget at blive forvirret over? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Harbringer Artikel 1: Mord i Sheria Park Fre 06 Jan 2012, 07:09
Nej det bare.. jeg har hørt at når man er blevet journalist skal man kontakte de andre journalister når man har skrevet en artikel.. dog ved jeg ikke hvor avanceret de regler er længere. Ja måske har du meddelt det, men nu gjorde jeg det også fordi jeg også er journalist. :)
Wilith B-rang
Emne: Sv: Harbringer Artikel 1: Mord i Sheria Park Fre 06 Jan 2012, 07:12
Ah, jeg var nemlig ikke sikker.. jeg kender ikke til de interne regler for journalisterne, det er hvis kun le admins, og ingen af dem er på.. Jeg ved bare at der var en artikel klar og jeg ikke så nogen grund til at vente. Beklager hvis det skaber et problem ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Harbringer Artikel 1: Mord i Sheria Park Fre 06 Jan 2012, 07:42
//Okay... vis nogen har problemer... så skriv det til den respektive person... hvilke sjovt nok er mig... dette er ikke et diskussions område. Så Gregory vis du har spørgsmål eller brok om mig giv det til mig
Gæst Gæst
Emne: Sv: Harbringer Artikel 1: Mord i Sheria Park Fre 06 Jan 2012, 07:43
Det var ikke for at brokke over noget.... :§ sikke dog folk kan blive sure over at man prøver at sige noget for at få hele historien at vide.
Wilith B-rang
Emne: Sv: Harbringer Artikel 1: Mord i Sheria Park Fre 06 Jan 2012, 07:44
jeg blev ikke sur? ^^ Og jeg tror ikke luciens post var ment kun til dig..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Harbringer Artikel 1: Mord i Sheria Park Fre 06 Jan 2012, 07:45
Sådan tolkede jeg det bare... TT__TT
Gæst Gæst
Emne: Sv: Harbringer Artikel 1: Mord i Sheria Park Fre 06 Jan 2012, 07:50
//Ja... som min sidste bemærkning, det var ikke henvendt specifikt til dig men bare generelt at det er bedre at sende mig en PM med spørgsmål, da dette ikke er en diskussion men noget jeg er blevet bedt om at skrive. svarer gerne på alt bare på PM =P
Så undskyld misforståelsen
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Harbringer Artikel 1: Mord i Sheria Park Fre 06 Jan 2012, 10:01
((Newstråde er ikke debattråde. Næste gang bedes folk holde den til pb så trådende ikke bliver mudrede. Tak))
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Harbringer Artikel 1: Mord i Sheria Park
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …