Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: *Invitation for playtime* - Alle Lør 21 Jan 2012, 03:58
Hej igen xD
Jeg skrev for et stykke tid siden, at jeg søgte nogle at emne med. Eftersom ingen svarede, og nogle af mine andre emner er ved at blive afsluttet tænkte jeg det måske lige var tid til at opfriske igen. Mit ønske gælder stadig, og alle kan være med. Søger dog ikke lige emner, hvor familie gensees eftersom at familien er der styr på. Men hvis nogle var interesseret i nogen som helst andre emner, kunne det være vi kunne finde ud af det? ;) Jeg svare så hurtigt jeg kan, og svare så det passer til modpartens. Ikke de lange romaner, men så det passer godt. Men i hvert fald, bare skriv!
Mvh. Cher.
Gæst Gæst
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Lør 21 Jan 2012, 11:22
Jeg er mere end frisk på et emne, hvis det kunne friste (:
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Søn 22 Jan 2012, 00:00
Lyder godt ;)
Hvem laver?
Gæst Gæst
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Søn 22 Jan 2012, 04:52
Hvis du søger flere at emne med... så er jeg klar ^^
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Søn 22 Jan 2012, 04:55
Lyder godt ^^
Vil du lave? Er lidt på den med tid xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Søn 22 Jan 2012, 04:58
Kan jeg godt, men lider af kreatab :(
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Søn 22 Jan 2012, 05:02
Tak, og jeg er sikker på du kan :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Søn 22 Jan 2012, 07:58
Hvorhenne?
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Søn 22 Jan 2012, 08:04
Hmm.. Hvad med Benjamin Center? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Man 23 Jan 2012, 00:17
fint, brugger et eller andet sammen ^_^
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Man 23 Jan 2012, 02:46
Great ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Man 11 Mar 2013, 04:32
Jeg er helt klart frisk Cher! Super frisk! Du siger bare til!
Gæst Gæst
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Tirs 12 Mar 2013, 05:01
Vi havde vidst også en date i den nærmeste fremtid. ;)
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Tirs 12 Mar 2013, 23:47
Naya: Jeg tror vi har styr på det... Jeg regner med at svare i skovemnet i dag XD
Selene: Of course, darling! Planlægningen er allerede i fuld gang.. Der har bare været lidt af en vanskelig fødsel, what can I say? :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Ons 13 Mar 2013, 08:05
Not much.. Det er jo ikke noget nyt, at du ikke kan planlægge særligt langt ud i fremtiden. xD
Tamora Nybegynder
Antal indlæg : 141 Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria. Beskæftigelse : Fængselsbetjent
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Ons 13 Mar 2013, 08:06
Eyyyy! Vi har da allerede planer for det EFTER fødslen! XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Ons 13 Mar 2013, 08:12
Det var også på tide! ;b
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Ons 13 Mar 2013, 08:41
Lad os nu se om du overhoved klare dig igennem fødslen ;)
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: *Invitation for playtime* - Alle Ons 13 Mar 2013, 08:59
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …