|
| Rolling sea. | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Rolling sea. Ons 01 Feb 2012, 06:56 | |
| Det var nat og vindstille. Stjernerne var langt tydeligere herude ved stranden end de nogensinde kunne være i større byer. Månen var stor og rundt, men den høje mand frygtede ikke for varulve eller andre væsener. Han sad plantet i sandet iført sin sædvanlige sorte detektiv jakke og de sorte, lettere tætsiddende bomuldsbukser. Han var iført en sort t-shirt indenunder. Hans krøllede hår strittede til alle sider, som altid. Han havde en cigaret i hånden, hans himmelblåøjne stod i stor kontrast til havet og mørket omkring ham - de skinnede næsten igennem det hele. Han vidste egentlig ikke rigtig hvorfor han var gået herud. Han havde ikke umiddelbart noget at tænke over, men han havde haft en lyst til at komme væk fra byen. Han var ikke et naturindivid, men alligevel trivedes han meget i det vilde. Måske skyldtes det hans egen natur, måske ikke. Måske havde han været en naturelsker som menneske, hvad vidste han. Den spinkle skikkelse havde benene lettere trukket op til sig, men ikke meget. Hans spidse sko sad lodrat op i luften, disse så ret gammeldagsud med deres snøre og materiale. Han så i det hele taget yderst konservativ ud. Han betragtede bølgerne komme ind til land. Cigaretten blev indført imellem de blege, døde læber. Røgen dansede om det markante, kridhvide ansigt. Han havde set sødere ud medlidt farve i kinderne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolling sea. Ons 01 Feb 2012, 07:13 | |
| Katie havde vært ude på jagt og hun trængte til at slappe af, så hun løb op af bakken inde i skoven, da hun nåede toppen af bakken sprang hun ud, BLASK sagde det da hun ramte vandet, det føltes rart at være i iskoldt vandt tænkte hun, der var ikke noget hun havde mere lyst til, hun dykkede ned på bunde af havet og så svømmede hun op igen hun svømmede længer ind mod stranden med ikke helt ind. Månens lys fik hendes perfekt hud til at skinde en lille smule, hendes sorte lange hår klæbede sig fast til hendes krop og hende dirmant blå øjne funklede i måne lyste: vandet nåede hende til halsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolling sea. Søn 05 Feb 2012, 06:00 | |
| Vampyren lagde hurtigt mærke til at han ikke var alene. For det første kunne han lugte at der var en anden vampyr i nærheden, for det andet kunne han ane hende i horisonten. Hans øjne kneb sig vagt sammen, som han forsøgte at få et bedre kig på vampyren. Det så ud til at være en kvinde. Han begyndte at smile svagt, selvom han dog ærgede sig over at hun ikke svømmede tættere på kysten. Han var en skørtejæger, derfor blev det pludseligt meget interessant for ham at der var en kvinde i farvandet. Han stødte ikke så tit på andre vampyre, men det gjorde ikke så meget. Han var en enspænder og umiddelbart var han ikke bange for at være alene. Han tilførte sig somregel selvskab, men den var flygtig. Dybest set var han helt alene i verden, han havde aldrig kendt til tætte bånd, udover det han havde med Calum. Men nu var han væk og måske kom han ikke tilbage fra drømmeverden. Han tog endnu et sug af cigaretten og betragtede forsat kvinden der badede. Gad vide om hun vidste at hun blev iagttaget? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolling sea. Søn 05 Feb 2012, 06:06 | |
| Vandet mod hendes hud var dejligt, hun vendet sig om og så en skikkelse ind på land, hun kenb øjene sammen, hun kunne se at det var en mand, hun kunne lugte at det var en vampyr. Hun var glad for at hun bade i tøj og ikke nøgen, hun svømmede ind til kanten og rejset sig op. Hendes lange sorte hår drybbede med vand, vandet løb ned over hende ansigt, hendes tøj sad endnu strammer på hendes slange krop. Hun kig tætter på manden, hun smilte til ham og sagde.
"Hej"
Med en venlig stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolling sea. Søn 05 Feb 2012, 07:30 | |
| Den høje skikkelse blev overrasket over kvindens ligefremhed - hun var ikke genert, tydeligvis. Han betragtede hende komme ind på land og lod elevatorblikket glide over hendes krop, tøjet var meget gennemblødt og fremhævede yderligere hendes figur. Han så dernæst op i kvindens øjne, da hun talte: "Godaften..." Den hæse stemme talte i et roligt leje. Læberne bredte sig endnu engang til et svagt smil. Hans øjne funklede som diamanter i natten, ligeledes var kvindens mørkebrune øjne fremtrædende i natten. Han tog endnu et sug fra cigaretten, som han lod albuerne hvile på de fremtrædende knæ: "Jeg troede jeg var alene herude... men åbenbart ikke. Mit navn er Charles." Den slanke mand rakte høfligt en hilsende hånd ud. Han løj altid om sit navn. Han var blevet mere og mere paranoid, derfor var der egentlig ikke rigtig nogen der kendte til hans sande navn, Eliot. Han ville bare ikke risikere noget. Han var for glad for at leve til at være en sjuskerøv. Han ydede gerne den ekstra indsats hvis det topsikrede hans liv. Selvfølgelig kunne han dø når som helst, ikke kun på grund af hans profession, men også bare på grund af hans væsen. Selvom han ikke følte sig truet af den anden vampyr, så kunne man aldrig være for sikker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolling sea. Søn 05 Feb 2012, 07:36 | |
| Hun nikke da han sagde *Godaften* Hun undersøgte ham nøje fra top til tå, han så meget ung ud efter hende mening.
"Hyggeligt at møde dig Charles, mit navn er Katie"
Hun ragte hende hånd frem og trykke hans, hun satte sig ned ved siden af ham og kiggede på ham.
"Hvad laver du så her ude"
Sagde hun venligt, men hun prøvede at få vandet ud af hendes hår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolling sea. Søn 05 Feb 2012, 08:22 | |
| Måske så Eliot ung ud, men det var han bestemt ikke. Han var midt i tyverne fysisk, men i realiteten var han en gammel herre på 613. Han betragtede hende med de himmelblå øjne. Hun så ud til at være ung af udseende, men hun kunne være langt ældre, hvad vidste han. Hun var en køn ung kvinde, hans øjne kedede sig ikke ved synet af hende: "Hyggeligt at møde dig, Katie... Jeg sidder bare her og slapper af... tænker... hvis jeg skal være helt ærlig, så ved jeg ikke hvorfor jeg gik herud. Måske for at få noget ro i sindet, komme væk fra storbyen... Og dig? Vel blot en badetur?" Han talte med en højst britisk accent. Han fremstod i det hele taget meget sofistikeret, han var vel også ret gammeldags på mange punkter. Han havde ikke nogen god morale, men der var ting i verden som han aldrig ville forstå. Som homoseksualitet, for eksempel. Han kunne aldrig forestille sig at have samkvem med en mand. Selv tanken om det gav ham myrekryb. Han kiggede ud over havet igen og tænkte kort på hvor lang tid siden det var at han egentlig havde badet i havet. Måske skulle han gøre det i nat? Katie virkede til at have nydt det, i hvertfald. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolling sea. Søn 05 Feb 2012, 08:34 | |
| Hun kunne se at han ikke kede sig ved synet af hende, det var jo bare et godt tegn.
"Ja det er jeg faktisk, kommer du her tit"
Sagde hun med et smil på læben, hun kiggede på ham, hendes øjne lyset op, hun kunne fornemme at han måske ville bade, det burde han også vandet var skønt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolling sea. Tirs 14 Feb 2012, 07:43 | |
| Eliot tog et sug af cigaretten og drejede sagte på hovedet. Han kom her aldrig, faktisk. Han havde ikke noget anstrengt forhold til strande og naturen generelt, men det var ikke altid der kvinderne og arbejdet var situeret. Han brød sig ganske fint om naturen, han havde bare ikke tid til at nyde den ofte: "Slet ikke... jeg har aldrig tid... men jeg burde måske prøve noget hårdere på at komme herud." Han talte med sin hæse stemme og smilede afdæmpet. Han tog endnu et sug af cigaretten og så endnu engang ud over havet: "Så, Katie... hvis jeg gik ud i vandet, tror du at du ville kunne få mig væk fra alle disse mærkelige tanker jeg har?" Han så ind i den anden vampyrs øjne med glitrende, karismatiske øjne. Han var lidt af en charmetrold, han flirtede altid mere eller mindre med de kvinder han fandt det muligt at gøre med. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolling sea. Tirs 14 Feb 2012, 08:51 | |
| Hun lagede hovedet på skrå da han svarede.
"Jamen hvorfor er du så her nu.
Spurgte hun forviret, hun kiggede ham ind i øjene, hun havde mange spørgsmål, men hun stilte dem ikke og hvorfor det vidste hun ikke.
"Hvilke tanker har du? Og hvordan kunne jeg få dem væk?"
Spurgte hun satdig forviret, men ikke så meget enda, hun kiggede op i himlen og på stjerne, hende øjne lyste op, da hun kiggede på månen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolling sea. Søn 11 Mar 2012, 01:50 | |
| - Out.
(Sorry, kan ikke overskue så mange tråde pt., så det er nok bedst hvis jeg bare stopper den her således at du ikke går og venter. Undskyld, endnu en gang! :) ) |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Rolling sea. Søn 11 Mar 2012, 03:00 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Rolling sea. | |
| |
| | | | Rolling sea. | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|