Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

London here i come!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Valencia
Admin
Admin
Valencia

Antal indlæg : 950
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

London here i come! Empty
IndlægEmne: London here i come!   London here i come! Icon_minitimeFre 10 Feb 2012, 11:00

Hey alle skønne brugere! ♥

Jeg vil ikke være så satans aktiv her i vinterferien, der da sker en hel del her i weekenden og jeg smutter til London fra Mandag til Fredag! Så jeg overlade trygt siden til de to skønne ladiiiesss Procella og Wilith! - Så skriv til dem omkring spørgsmål og hvad i ellers har på hjertet!

Og nu jeg er i gang, Så vil jeg gerne sige undskyld for hvis i har følt jeg ikke er så aktiv på siden, Men jeg er faktisk mere på end i tror! Men i så fald, jeg tjekker dagligt mine beskeder, så har i nogle spørgsmål, så skriv endeligt!

Så lav nu ikke ballede mens jeg er væk og vær nu ikke for hårde mod de to damer!

Kys, Kram og Kærlighed Valencia
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: London here i come!   London here i come! Icon_minitimeFre 10 Feb 2012, 11:04

Jeg plejer at kunne håndtere det - mooooon ikke det også lykkes denne gang? Hva siger du Wil? Burde vi ikke kunne svinge lidt pisk over flokken?

*fnis*

Er du sikker på at du tør tage afsted? Hvor længe var det nu lige vi havde til at løbe løb...erhm...jeg mener...til at skulle passe godt på forummet? XD
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith

Antal indlæg : 741
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

IndlægEmne: Sv: London here i come!   London here i come! Icon_minitimeFre 10 Feb 2012, 11:08

Tag du bare trygt afsted, V ;)
Vi skal nok passe gooooodt på forummet.. uden tvivl.. det kan vi da sagtens håndtere xD
Procella
Admin
Admin
Procella

Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: London here i come!   London here i come! Icon_minitimeFre 10 Feb 2012, 11:09

Sssscch! Ikke smøre for tykt på! *stikker Wil en albue i siden, og smiler bredt til V*

Nå men uhm...tag en souvenir med hjem ik? XD

Du må ha en rææææægti go tur :P
Valencia
Admin
Admin
Valencia

IndlægEmne: Sv: London here i come!   London here i come! Icon_minitimeFre 10 Feb 2012, 11:12

*Ser mistænkeligt på jer begge* Tror bare jeg afbestiller de der billeter .. Det ender bare med at hele deploratus brænder!
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith

Antal indlæg : 741
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

IndlægEmne: Sv: London here i come!   London here i come! Icon_minitimeFre 10 Feb 2012, 11:13

nej nej, iiiiingen ild her *hoster over albuen i siden*
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: London here i come!   London here i come! Icon_minitimeFre 10 Feb 2012, 11:16

*begynder at trampe gløder ud*

We didnt start the fire!!!!!

Jeg lover det!
Valencia
Admin
Admin
Valencia

IndlægEmne: Sv: London here i come!   London here i come! Icon_minitimeFre 10 Feb 2012, 11:24

*Sukker dybt*

Har vi ikke diskuteret det her mange gange, Ingen brændte bygninger!
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: London here i come!   London here i come! Icon_minitimeFre 10 Feb 2012, 11:26

Damnit!

Vi må heller aldrig noget af alt det sjove!

*surmule*
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: London here i come!   London here i come! Icon_minitime

London here i come!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: