Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: A Partner In Crime! Tirs 21 Feb 2012, 04:29
Velkommen til min søgning, levende som døde xD Denne gang søger jeg en villig doner af sjæl, krop og blod, en ”partner in crime”. Kort sagt jeg mangler mig et Child som kan hjælpe mig med at skabe problemer for alle i nærheden! Spise af de forkerte folk, ”komme til” at ødelægge ting, komme i slåskamp, tale over sig og så videre. Jeg gætter på at i ved hvor jeg vil hen xD
Hvis det har jeres interesse så send mig en pb med jeres ideer ;) jeg er ret meget åben for forslag, bare vid at livet med wilith ikke kommer til at blive hverken kedeligt eller let.. hun har nemlig en vane med at være lidt for ærlig over for de forkerte folk og slåskamp både verbal og med ord er ikke et sjældent syn xD
- Wilith
Gæst Gæst
Emne: Sv: A Partner In Crime! Man 05 Mar 2012, 09:24
Jeg vil meget gerne være dit Child? :) Du kan have skabt mig, fordi du gerne ville have et barn, men som vampyr kan du jo ikke få nogen. Så du har lavet mig?
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: A Partner In Crime! Man 05 Mar 2012, 19:33
Det ville nok desværre ikke virke for da Wil selv er en barnevampyr ville hun aldrig selv skabe en xD hun ved hvad der går galt, og hvorfor.. beklager :/
Gæst Gæst
Emne: Sv: A Partner In Crime! Tirs 06 Mar 2012, 06:45
Det giver god mening. Og det er bare i orden. :) Vi kan evt. finde på noget andet?
Wilith B-rang
Emne: Sv: A Partner In Crime! Tirs 06 Mar 2012, 07:37
Dejligt :D jeg afgjort åben for et andet plot, når mit hoved lige kommer på ret køl. jeg er syg lige nu, men lad os tage det over en pm ;)
Kaya A-rang
Antal indlæg : 231 Bosted : Sheria, lejlighed Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen
Emne: Sv: A Partner In Crime! Tirs 06 Mar 2012, 07:42
Deal.:)
Hov.. Det er også mig, der har Kaya. xD
Wilith B-rang
Emne: Sv: A Partner In Crime! Tirs 06 Mar 2012, 07:44
hehe haysa kaya xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: A Partner In Crime! Tirs 06 Mar 2012, 07:48
Well, jeg ville gerne. Men det er nok desværre ret svært, når jeg ikke er en vampyr xD Held og lykke, dog!
Wilith B-rang
Emne: Sv: A Partner In Crime! Tirs 06 Mar 2012, 07:52
heh vi kan sikkert finde på et plot alligevel ;)
Gæst Gæst
Emne: Sv: A Partner In Crime! Man 11 Mar 2013, 04:40
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …