Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

KONY 2012

Go down 
ForfatterBesked
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan

Antal indlæg : 744
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

KONY 2012 Empty
IndlægEmne: KONY 2012   KONY 2012 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 07:45

KONY 2012 257poa1

Tusindevis af børn bliver hver dag mishandlet, voldtaget og tvunget til at torturerre og skyde uskyldige mennesker, hvis dette var sket i Danmark, havde Kony blot kunne gøre det på et barn og han var røget i fængsel.

Men staten hjælper ikke her. Ikke før de ser hvor mange der støtter op om sagen, er der nok og bliver Kony berømt nok, er de næsten tvunget til at bryde seriøst ind for at få fat på Kony.

Det er ikke kun Kony der skal stoppes, der er mange forfærdelige mennesker i verden, der udgøre skade på andre hver dag, men Kony ligger nummer et på listen og det er derfor et godt sted at starte.

MAKE KONY FAMOUS!

Jeg synes det er forfærdeligt, selvom jeg blot er et lille menneske, så gør jeg alligevel en lille forskel ved at vise og fortælle om det, hvis vi alle laver en lille forskel, bliver det til sidst en stor en!

Dette var bare min mening. Hvad er din mening? Hvad tænker du? Vil du hjælpe?

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

KONY 2012 Empty
IndlægEmne: Sv: KONY 2012   KONY 2012 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 09:15

I shall cover the night!<3 on April20, med mine veninder/venner ^^
For at sprede budskabet om denne onde Kony.
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan

Antal indlæg : 744
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

KONY 2012 Empty
IndlægEmne: Sv: KONY 2012   KONY 2012 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 10:01

Fedt!! :)
Gæst
Gæst

KONY 2012 Empty
IndlægEmne: Sv: KONY 2012   KONY 2012 Icon_minitimeFre 09 Mar 2012, 19:08

Havde en valgfags time om ham i går. Det rørte dybt, og jeg har da også været inde og like og være så meget med jeg kan, men jeg kan desværre ikke være med den aften. På deres hjemmeside står der meget mere om ham og hvad han har gjort, samtidig med at du kan chatte med kendte personer som støtter at de skal fange Kony
Sponsoreret inhold

KONY 2012 Empty
IndlægEmne: Sv: KONY 2012   KONY 2012 Icon_minitime

KONY 2012
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: