Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: After Nightfall Tirs 03 Apr 2012, 04:06
Hej alle sammen:)
Jeg har i noget tid rodet med en ny hjemmeside("I noget tid" betyder ca. 2 måneder), og nu er jeg endelig færdig! Jeg vil blive virkelig taknemmelig hvis i ville melde jer til, og skabe noget aktivitet på siden. Tænk på, at siden i så er nogle af de første der tilmelder jer, så bliver det også jer der former siden! Bestemmer hvordan de nye vil synes det er sejt at skrive derinde. After Nightfall;
- Hvis i har nogle spørgsmål vedrørende siden, så kontakt mig gerne derinde(Jeg er naturligvis administratoren Alexis) eller herinde. I vil få svar hurtigst muligt:)
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …