Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Rigtig god påske alle sammen!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Rigtig god påske alle sammen! Empty
IndlægEmne: Rigtig god påske alle sammen!   Rigtig god påske alle sammen! Icon_minitimeFre 06 Apr 2012, 21:05

Nogen fejre påske, andre gør ikke.

Jeg gør ikke, men jeg vil da lige ønske jer alle sammen rigtig god påske alligevel, uanset om i fejre helligdagende, eller højtiden :)

Håber i alle nyder det på den ene eller den anden måde og vi ses igen på den anden side af flytninger, familier og skoleopgaver :)

Stort knus fra jeres Epic Admin

Eller...oldesmølf

Eeeeeller hvad i nu ellers kalder mig :P

Vi kan også bare sige Procella ;) Så er alle med igen :P
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Rigtig god påske alle sammen! Empty
IndlægEmne: Sv: Rigtig god påske alle sammen!   Rigtig god påske alle sammen! Icon_minitimeLør 07 Apr 2012, 02:31

You too, Epic Admin!

Jeg fejrede selvfølgelig påsken med at præstere at male stuen - Dobbeltlag naturligvis - over et par timer, by myself. Og derefter få at vide at jeg havde brugt den forkerte farve og skulle begynde forfra med en anden farve. Hvem kan lige kende forskel på Beige og Cremefarvet!? Jeg mener, hvad er forskellen lige!? Tsk tsk ...

Men så roser mine forældre mig tilgengæld med at (JEG) bage(r) kage, og at de køber pizza til hele familien i aften. Så kan jeg alligevel godt klare det:)

Håber jeres påsker var lige så fantastisk som min!

//Eve
Tilbage til toppen Go down
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain


Antal indlæg : 383
Bosted : Nær sin herre
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

Rigtig god påske alle sammen! Empty
IndlægEmne: Sv: Rigtig god påske alle sammen!   Rigtig god påske alle sammen! Icon_minitimeLør 07 Apr 2012, 09:02

Holder også noget pause over påsken
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rigtig god påske alle sammen! Empty
IndlægEmne: Sv: Rigtig god påske alle sammen!   Rigtig god påske alle sammen! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rigtig god påske alle sammen!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» God påske Lost
» Ikke rigtig min stil - Ozzie
» Rigtig godt nytår alle sammen!
» Har aldrig rigtig været kristen, hvad med dig Chace?
» Procella - Den fraværende Admin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: