Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig?? Lør 21 Jul 2012, 06:41
Nejda XD
Mango!
Er der nogen der vil med en tur i junglen? :p
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig?? Lør 21 Jul 2012, 10:37
*FNIS*
Hold dig nu bare til den egern elskende dæmon! Hvis han foretrækker dem, frem for vilddyret Procella, er det måske et tegn til.. at du skal øve dig på andet end hunde! Optagede hunde endda! XD
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig?? Lør 21 Jul 2012, 22:50
Det er kun dig der er så berøringsforskrækket :p Selvfølgelig elsker han egern, de er så meget mere fluffy end Procella ;)
det er derfor hun smadre engle og dæmoner og hunde - og værelser XD
Tamora Nybegynder
Antal indlæg : 141 Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria. Beskæftigelse : Fængselsbetjent
Emne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig?? Man 23 Jul 2012, 05:27
Berøringsforskrækket!? Nøhø! :P Ooooh.. So he like it fluffy? Det forklare, Sego XD
I frustration? Kan jeg forestille mig XD
Procella Admin
Emne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig?? Man 23 Jul 2012, 07:53
Det vil jeg slet ikke blande mig i :p
Det må være sådan en "hvad der sker på Muse, holdes på Muse?" Pokkers jeg ikke duskede Marcus ude på toilettet i stedet for hva? XD
Procella Admin
Emne: Sv: Biseksuel eller nysgerrig?? Tirs 15 Jan 2013, 10:32
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …