Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Skønhed Fre 13 Apr 2012, 05:51
Se...
Det her er rendyrket skønhed i sin mest rå format...
I'm so happy...
It's...It's....art....
*sniffle*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Skønhed Fre 13 Apr 2012, 05:53
Snyd! Jeg har kun sæson 1, jeg ønsker mig de 5 andre i fødselsdags gave o:
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Skønhed Fre 13 Apr 2012, 05:54
Pro, lad mig røre den i morgen! >:3
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Skønhed Fre 13 Apr 2012, 05:56
Så tror jeg faktisk den der jubilæumsbox næsten er billigere? Jeg ved det ikke. Det kommer vel an på hvor man køber det. Hmm....
Men nu har jeg set dem så ofte på min pc, at de fortjente at få en ægte skiveplads i samlingen :)
fucking fed fødselsdagsgave! Epic serie. Epic familie. Tak til alle dem i Frederiksværk. God stil!
Godt de ikke ved jeg har fået den før min fødselsdag XD
Procella Admin
Emne: Sv: Skønhed Fre 13 Apr 2012, 05:57
oO
!!!!!!
Vil du befamle min epic serie?! Du er jo gal kvindemenneske!
*krammer dvdboxen nænsomt, men en anelse hysterisk*
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Skønhed Fre 13 Apr 2012, 06:13
Aww XD
Jeg ville virkeligt ønske at jeg kunne få set Supernatural. Det er ikke fair! ):
Nå, men tillykke med 1-6 sæson kassen! Og må du bruge en masse timer på at se på det!
//Eve
Procella Admin
Emne: Sv: Skønhed Lør 26 Apr 2014, 02:00
XD
Har du fået set dem efterhånden Cora-Lora-Lora-Lei?
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Skønhed Lør 26 Apr 2014, 03:56
No I haven't! D:
I should do that. Det kan være jeg går igang med dem i stedet for GoT når jeg får tid! Yeah .. That sounds way better than constant sex and violence ... XD
How many seasons was it again?
Procella Admin
Emne: Sv: Skønhed Lør 26 Apr 2014, 04:27
Vi er oppe på 9 nu XD
Cora A-rang
Emne: Sv: Skønhed Lør 26 Apr 2014, 04:29
9!? Oh Jesus ...
That's going to take forever to watch! Now I'm excited, lange serier er de bedste! Jeg ser om jeg kan huske det, når jeg får tid til at se serier! Promise XD
Procella Admin
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …