Sted: La sunisha, stranden. Tid: fredag den 13 april , 2012. kl 19-20. Vejr: varmt med en lille brise. Omkring: Få andre, en bænk af træ, vandet og sandet. Tøj: En sort t-shirt og et par hullede jeans.
Barius sad for sig selv nede foran en bænk, som han brugte til rygstøtte. Han kiggede ud over vandet, og ventede på at solen skulle gå ned. Han sad og tænkte på om han nogensinde ville finde en han kunne stole på, en han kunne snakke med, en han kunne grine med, græde med og fjolle rundt med hvis det var det de havde lyst til. Men indtil videre havde han ikke fundet en, og det gjorde ham lettere nedtrykt. Han savnede selvskab, som ikke var hans lille killing Angel. Han kiggede ned på den tegning han var i gang med, og tyggede lidt på blyantens ene ende mens han sad i sin egene tanker. Han havde en sort t-shirt på, et par hullede jeans og bare fødder. Han elskede at mærke det lettere varme sand mellem tæerne. Han rystede let på hovedet og kom til sig selv igen, og kiggede rundt med sine blide havblå øjene. Han kiggede igen ned på sin tegning.
Sidst rettet af Barius Lør 14 Apr 2012, 01:15, rettet i alt 3 gange
Stefan B-rang
Antal indlæg : 744 Bosted : Hos Procella Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.
Stefan kom gåeden, halv fuld og uden jakke, men han mærkede ikke den halv kolde brise der ramte hans arme. Han havde en flaske af en eller anden slags spiritus i den ene hånd. Halv tømt. Han faldt så sammen på knæ i sandet, uden at bemærke der sad nogen ikke så langt fra ham. Han drak en sidste tår af flasken før han smed den ud i vandet i arrighed, men han fortrød straks efter og skulle lige til at hoppe i vandet for at hente den. Men lidt logik befandt der sig stadig i hans ynkelige krop, til at han ikke hoppede i. Han fik først nu øje på fyren og sad lidt og stirrede på ham. Han sank og fugtede sine læber. Hans læber smagte af spiritus. Hans sorte bukser havde fået sand på knæene og hans hår sad lidt pjusket og uglet.
Gæst Gæst
Emne: Re: hey. Fre 13 Apr 2012, 18:37
Barius sad i sin egene tanker, og tænkte på om hvad han nu skulle tegne. Han hørte nogen falde i sandet, og kiggede efter for at se om personen var okay. Han så det var en dreng, som kastede en flaske ud i vandet. Han lagde hovedet let på skrå, og kiggede nysgerrigt på ham med sine blide havblå øjne. Han smilte forsigtigt til drengen, da han kiggede på ham. Hvad mon han havde lavet? Hvorfor gik han alene? Var han fuld, siden han havde faldt? Han tog blyanten ud af munden, og lagde den på sin tegneblok.
Stefan B-rang
Antal indlæg : 744 Bosted : Hos Procella Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.
((Pro, Når holy crap, det havde jeg ikke set, Men det er rigtigt ja :))
Stefan var kun beruset, slet ikke fuld nok til ikke at være i stand til at tænke. Han sank og rejste sig op. Han vidste ikke om han skulle gå hen til ham eller ej. Han valgte så at gå hen til ham "Hvem er du og hvorfor glor du sådan!?" spurgte han så lidt hård. Han var ikke lige den bedste til komunikation når han havde drukket, så hvis noget undrede ham, blev han altid lidt sur oven i. Først nu opdagede han tegnetblokken "Mh .. hvad tegner du?" spurgte han så og pegede kort ned på tegningen. Stefan regnede ikke rigtig ham for at være vampyr, selvom, havde han ikke drukket, havde han nok se tegne. Drengens smukke klare blege hud og alt hvad der ellers var perfekt på ham.
Barius betraktede ham med nysgerrige havblå øjne, og lagde igen hovedet let på skrå da han nærmede sig. Barius kunne ikke lade vær med at smile over ham, da han begyndte at snakke irriteret til ham. "Jeg er Barius, og jeg glor på dig fordi jeg hørte dig falde, så jeg ville se om du var okay. Og du er?" Svarede han roligt, og med et smil om sine læber. Han kunne tydeligt høre på ham at han havde drukket, og kunne også se det på den måde havde gået på. Barius kiggede ned på sin tegning af en drage, med store smukke vinger og en unge ved sin side. "Lige nu er jeg ved at lave en drage mor med sin unge." Svarede han blidt, og kiggede igen op på ham med et smil.
Stefan B-rang
(eehhmmmm .... 2000 .. Det passer ikke helt så godt XD det det vil lave rod i Stefans fremtid og slet ikke passe sammen med alt det der er sket ellers ... Kan du ikke bare ændre det til den 13 april? :) Det kan jo stadig godt være en nogenlunde varm dag og barius er jo vampyr så det jo på ingen måde koldt for ham :))
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …