Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Fødselsdagsuge Ons 18 Apr 2012, 22:05
Yeeees folkens så bliver jeg sgu 30 i weekenden. The big 3 - 0
Det betyder at jeg er super hængt op hele ugen med gøremål og planlægning, så jeg kommer nok til at være inde og vende og hilse på chatten og kigge om der er admin-henvendelser, men jeg kommer nok ikke til at svare sådan det store i mine emner før i næste uge.
Jeg håber I forstår hvorfor det må være sådan ;)
Venlig hilsen Procella Epic admin Oldesmølf Evig alderspræsident og nu også med fødselsdagsstress XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Tors 19 Apr 2012, 00:17
Tillykke med fødselsdagen Pro. Nu er du officielt dobbelt så gammel som mig :P
Håber at vejret holder og at du får en masse fede gaver (:
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Tors 19 Apr 2012, 00:26
Det må vi jo lige se ;)
Jeg har føsda på søndag - sådan rigtigt XD
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Tors 19 Apr 2012, 00:44
Stort tillykke!.. På forskud! :D
Du holder dig nu godt, Pro! *Fnis*
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Tors 19 Apr 2012, 00:51
Tillykke på søndag!
Du er dobbelt så gammel som mig - Plus mere - Men jeg vil bare lade som ingenting som altid XD
Okay det var en løgn ... Jeg vil selvfølgelig mobbe dig med det som altid! Hahah, tillykke Pro!
//Eve
Procella Admin
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Tors 19 Apr 2012, 10:20
Det ser ud til at jeg har været meget nederen i år XD
Det skull blive regn fra fredag til mandag. min mor påstår det er alle de andres skyld der har fødselsdag søndag...men uhm...
men dårlige fødselsdagskarma startede da vidst lige idag. Smadret cykel. hurrah.
nå men til alle de folk der potentielt skal godkendes osv.
Skriv til Valencia :)
Jeg ved ikke hvor ofte jeg kommer online.
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Fre 20 Apr 2012, 00:54
Virkelig? Jeg har fået at vide, at der bliver solskin fra i dag til engang i marts, så der hvor jeg er har du været sødere end solskin ... Hvilket nok også er nogle andres skyld *Fnis*
Nej sorry ... Jeg vil bare lige sige tillykke til at de andre end Pro(fordi jeg allerede har sagt tillykke til hende), fordi det er gået op for mig at jeg glemte dem i mit første indlæg ... Sorry guys XD
//Eve
Kaya A-rang
Antal indlæg : 231 Bosted : Sheria, lejlighed Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Fre 20 Apr 2012, 21:39
Og vi glæder os til lørdag, hvor vi skal holde hende i hånden ind i hendes nye år! Vi skal nok sørge for at nyde din forberedelse. Og lave ravage! :b
Procella Admin
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Lør 21 Apr 2012, 01:41
Laver du for meget ravage, bliver du bare sat til at vaske gulv igen ;)
Det var du ret god til sidste gang :P
Kaya A-rang
Antal indlæg : 231 Bosted : Sheria, lejlighed Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Lør 21 Apr 2012, 01:45
Jeg skal nok være sød! xD
Procella Admin
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Søn 22 Apr 2012, 03:46
Maden bestilt, håret sat, make uppen lagt, kjolen smøget på, kattene lukket væk og fodret, velkomstdrink blandet, playliste sat i kraft, værtinde død af stress. Åh ja...nu lugter det af fødselsdag XD Kæft hvor jeg glæder mig til folk kommer! :D Dada,dada,dada,dada,dada,dada,dada,dada FØSDAAAAAAAA!
og når klokken rammer midnat, så fylder jeg rund ;)
sikke en gammel kone jeg er XD
men det går sgu nok alt sammen. Kvinder er jo som vin, vi bliver kun bedre med tiden :P
Cora A-rang
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Søn 22 Apr 2012, 18:46
Tillykkeeeee! Og wow du har lavet meget XD
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Søn 22 Apr 2012, 20:21
hahaha tillykke, pro ;) må dit år være fyldt med dæmonbørn og forskellige former for ækelt alkohol xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Søn 22 Apr 2012, 21:03
Tillykke pro med dagen :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Søn 22 Apr 2012, 23:41
Tillykke Pro!
Håber du nyder din dag, og at du forkæles herfra og ud i evigheden XD
- Klem
P.S. Jeg synes nu godt lige du kunne have strammet dig an med vejret idag... tsk tsk XD
Procella Admin
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Man 23 Apr 2012, 00:47
Vejret har været fantastisk!
Jeg har været oppe nu i 30 timer.
kl. 7 imorges fulgte jeg den sidste gæst ned til bussen, efter at have puttet Creo og Kaya :)
Og i morges, vil jeg bare lige sige, fik jeg fornøjelsen af den smukkeste solopgang nogensinde!
Nu er Creo og Kaya gået hjem og jeg er "alone at last".
Epic fødselsdag Epic fest Masser af dejlige mennesker Masser af dejlig musik Masser af dejlige gaver :)
Hvis det her er starten på resten af mit liv...så ser det sgu ikke helt så skidt ud igen ;)
åh ja...og glemte jeg at jeg har fået en fødselsdagshilsen fra min elskede Eliza Dushku? *love*
Nu vil jeg smide min krop i sofaen med et glas iskoldt cola med isterninger, og ny-poppede popcorn, og nok overveje om det der søvn alle folk taler om er noget jeg skulle forsøge mig frem med, eller om det er nymoderne popsmart fænomen der går over igen XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Man 23 Apr 2012, 00:58
Ej pokkers også!
Jeg mener, jeg fik ikke engang stillet det marchband som jeg havde lejet, klar til dig... Eller for den sags skyld været på de sidste par dage til at se at du har haft fødselsdag... Jeg burde skamme mig, hvilket jeg gør...
Så derfor får du lige en lidt forsinket Fødselsdagshilsen fra Eithan, your soon to be toy Wolf^^
Tillykke med dagen, du holder dig godt, 30 er ikke engang tæt på hvad jeg ser som gammel, du har masser af år til at redde verden i, lad ikke andre sige ting om dig ustraffet, lyv som bare fanden, også selvom sandheden nogle gange er nødvendig, ha det godt, hyg dig resten af dit liv og så videre og videre og videre...
Jeg anede ikke hvilket kort med fødselsdagshilsner jeg skulle bruge, derfor tog jeg bare et buttload af dem alle og miksede sammen til denne pærevælling af ord du har foran dig nu! xD
Men Tillykke med dagen, og hyg dig med den dersens søvn... Og når du er færdig så send den i min retning. :D
-E
P.S. Tillykke! Den havde du nok ikke set komme hva?
Procella Admin
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Man 23 Apr 2012, 01:08
rofl!
Taaaak puppy! :D
og du er slet ikke forsinket. Min fødselsdag er idag d. 22 april :)
så du er faktisk right on time :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Man 23 Apr 2012, 01:14
Ja ja ja... Det kan godt være, men jeg har jo slet ikke haft tid til at kunne sige tillykke sådan 30 dage i forvejen!... Altså, jeg burde jo har kommet ud med min totale psykose noget før, altså begynde at danse rundt herinde på siden mens jeg sang en lykkelig melodi om hvordan du ligesom holdte os kørende herinde!..
Og alt hvad du får er bare en forvirrende bunke ord... Den slags er nu også min specalitet :D
Men Jeg bukker da for at jeg kunne få et lille smil på læberne frem på det trætte fødselsdagsbarn xD
Procella Admin
Emne: Sv: Fødselsdagsuge Fre 27 Apr 2012, 01:53
Det kan du jo som regel :)
nu skal jeg bare lige være en god admin og spiller igen. Nu er hovedrengøringen vidst overstået i første omgang, så nu skal jeg bare have samlet op på alle mine emner :)
jeg er rigtig ked af det - til alle jer der sidder og venter - I'll do better! Promise!
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …