Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Now it's over me ... Fre 04 Maj 2012, 16:20
Så kom konfirmationen rullende, og nu er jeg desværre blevet dækket. Så jeg kommer ikke på den 4.maj. Jeg er ikke sikker på om jeg får tid den 5. eller 6. heller. Så derfor må i lige overleve uden jeres sindssyge elver et stykke tid.
.. Jeg tror måske det blive nemmere at overleve uden jeres sindssyge elver ...
Pff ...
No comment.
Vi ses forhåbentligt snart guys, for nu skal jeg ned og blive majet rigtigt ud. *Sighs*
//Eve
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Now it's over me ... Fre 04 Maj 2012, 16:48
ja og du skal vel på blå mandag så d. 7? Så vi kan vel tidligst forvente du kommer igen d. 8 eller 9?
VI VIL SE BILLEDER!
nu har vi været tvangsindlagt så længe tiol at høre om kjolejagter, at vi KRÆVER beviser for at det nogensinde gar fundet sted!
og rigtig god fornøjelse mikro-elver :)
glæder os til at du vender tilbage i fuld figør :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Now it's over me ... Fre 04 Maj 2012, 18:25
Hvor lyder det spændene, Eve ^^'
Du må have en virkelig god dag og som Procella siger, vise os billeder :)
Og ja, Procella, du har helt ret... Vi kræver beviserne :D
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Now it's over me ... Fre 04 Maj 2012, 20:55
hyg dig, Eve ;)
Vi snakkes når du kommer tilbage fra kjole/makeup/tale-helvede xD
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Now it's over me ... Lør 05 Maj 2012, 06:14
Guess what! Jeg fik alle til at gå, hvorefter jeg sneg mig hen til min nye Ipad, og .. You know the results!
Men nej Pro, faktisk er Blå Mandag først den 21 ... Af en eller anden latterlig grund. I don't know why.
Billeder ... *HOST* Why? ... Jeg gætter på at jeg godt kan sætte noget ind, men så er det også forbudt at grine! Kjole-jagten gik .. Mindre godt, og håret ... Glemte vi alt om. Det samme med smykker ... Men i må godt se på mine sko, haahha!
Og tak for alle 'god dag'-hilsnerne. Det gik godt ... Og min bedste veninde fik mig til at stortude som den eneste ... Seriøst, jeg sad med min serviet foran ansigtet og tudbrølede, samtidig med at hun også tudede. Så skulle jeg bagefter ud på toilettet og have tørret al mascaraen af mit ansigt.
Dumme, rørende tale! Og folk tog billeder, så nu har de mig med mascar løbende ned af kinderne, og en serviet presset til ansigtet foreviget på billeder .... Pinligt XD
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Now it's over me ... Lør 05 Maj 2012, 07:01
Billeder! billeder! billeder! *chante*
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Now it's over me ... Lør 05 Maj 2012, 08:15
we wont laugh! Promise! *evil grin*
Cora A-rang
Emne: Sv: Now it's over me ... Lør 05 Maj 2012, 08:17
No pictures!
Hvis du vil have billeder kan du få lov at vente i lang tid, og derefter stalke mig på facebook!, kan du! For de kommer derind, når jeg orker til at bruge tid på det. Hvilket sandsynligvis vil sige ...
Aldrig ...
*Fnis*
Wilith B-rang
Emne: Sv: Now it's over me ... Lør 05 Maj 2012, 08:19
stalke dig på facebook? Det er en aftale ;)
Procella Admin
Emne: Sv: Now it's over me ... Lør 05 Maj 2012, 08:21
I don't promise anything!
*fniser på forhånd*
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Now it's over me ... Lør 05 Maj 2012, 08:31
EVEEEEYYY! Undskyld den sene hilsen, men nu har jeg selv lige været til konfirmation, helt fra den tidlige morgestund (Kl. 12) XD
Men i hvert fald! TILLYKKE! Din psyko-elver :P Håber du havde en fantastisk dag, som du.. tja.. på en måde fortjener *Skule*
Men i hvert fald. Billeder! Hit for guds skyld, kvindemenneske! XD
Cora A-rang
Emne: Sv: Now it's over me ... Lør 05 Maj 2012, 22:15
Wil, du er velkommen til at stalke mig på facebook, for jeg er KUN på når jeg skriver på Deploratus-gruppen .. Like ONLY then!
Taaak Cher! :D Jeg overlever nok at den først kommer nu, hehe. Og jeg havde en super dag! Og hvorfor skule? Hvad har jeg lavet? XD
Hvorfor vil alle have billeder? *Sighs* I må vente på facebook guys!
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Now it's over me ... Søn 06 Maj 2012, 01:08
Godt at høre din dag var skøn, vejret var da også lige til det, right? :P
Hvorfor skule?.. Hvad du har lavet?!.. Kvinde. Det hedder; Hvad har du IKKE lavet! XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Now it's over me ... Søn 06 Maj 2012, 05:53
Eve skrev:
Dumme, rørende tale! Og folk tog billeder, så nu har de mig med mascar løbende ned af kinderne, og en serviet presset til ansigtet foreviget på billeder .... Pinligt XD
Lol xD
Cora A-rang
Emne: Sv: Now it's over me ... Ons 09 Maj 2012, 02:39
... Det er sandt nok Cher, men det var da høfligt at spørge .. Eller ... Noget ...
*Host*
*Skifter emne*
Jaa, vejret var godt. Alle havde sagt vejret skulle være forfærdeligt, men så tog Gud pis på os og lavede vejret mega godt! XD
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …