Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Griller-hygge på sjælland Fre 15 Jun 2012, 23:54
Den gamle gik lidt i kludder efter at jerg redigerede i den og folk kunne åbenbart ikke stemme mere. Så nu laves den igen - opdateret form.
Der er tale om at vi leger med noget strandtur hvor vi griller - hvis vejret er til, og så ellers bare social hygge. Iz har sagt ja til at huse folk.
Vi har snævret det ind til 2 weekender pt.
Colt Kaya Procella Cher Iz Sav Wil mulig Mike Valencia Ale Gaia Birdy Helias
Gæst Gæst
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Lør 16 Jun 2012, 00:48
Vil så godt lige sige at hvis det bliver den sidste weekend er det direkte udelukket at jeg kan komme. Det er lige de sidste dage, jeg har kæresten hjemme, før han skal ud igen i en god bid tid. Desuden er der planlagt kl-tur hele den uge, hvor jeg allerede har meldt fra af samme årsag, hvor jeg ellers har haft lovet i et år at komme, så den weekend er virkelig helt væk for mit vedkommende :S
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Lør 16 Jun 2012, 00:50
Crap da! Og Helias kan ikke den første fordi han skal lege vagt på noget festival - så uanset hvad vi gør ser det ud til at vi kommer til at mangle nogen. æv æv æv!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Lør 16 Jun 2012, 01:49
Yeah, spørgsmålet er så bare om Sav og Iz har sat sig til kl-turen også, for så kan de heller ikke den sidste weekend.... men det skal jeg så ikke kunne sige; ved ikke hvad, de har svaret til det. Så ja, vi kommer til at mangle nogen no matter what :(
Procella Admin
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Lør 16 Jun 2012, 02:18
De sagde igår at de kunne begge weekender begge to
Gæst Gæst
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Lør 16 Jun 2012, 02:25
Jamen så er der jo ingen problemer der. Kl'erne bliver nok utilfredse, men what the hell ... eller også tager de bare fra hytten for at være med og tager tilbage bagefter - kunne også være xD
Procella Admin
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Lør 16 Jun 2012, 02:28
Ingen anelse XD Det er ikke min hovedpine :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Lør 16 Jun 2012, 03:17
Vil ikke garantere noget. ;) Men fedt, at jeg er sat på listen. ;D
Procella Admin
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Lør 16 Jun 2012, 03:22
Det bad du jo selv om ;)
Procella Admin
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Søn 17 Jun 2012, 08:37
*Bump*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Søn 17 Jun 2012, 08:50
Jeg kan så længe det ikke bliver i den sidste weekend :)
Procella Admin
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Søn 17 Jun 2012, 08:51
Så må du jo stemme på den anden :P
Procella Admin
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Tirs 19 Jun 2012, 01:33
*bump*
vi har en uafgjort igen!
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Tirs 19 Jun 2012, 02:01
Det var dog utroligt xD
Procella Admin
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Ons 20 Jun 2012, 10:35
Ja faktisk XD Vi får aldrig en afgørelse på den her måde XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Ons 20 Jun 2012, 11:13
Jeg får lyst til at stemme, bare for at hjælpe jer stakler <3
Procella Admin
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Fre 22 Jun 2012, 01:12
Det ender med at vi skal slå med terninger om dagen XD
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Søn 24 Jun 2012, 09:32
Jeg kan begge, indtil videre, Håber snart der kommer en afgørelse, så jeg kan spære den weekend, så jeg ikke for lavet nogen aftaler!
Procella Admin
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Søn 24 Jun 2012, 09:37
Hvis ikke der er stemmeafgørelse mandag, så stikker jeg hovedet sammen med mine terninger og Iz - det er jo ret afhængigt af de flinke folk der vil lege sovecentral - og der er flere der skal bruge den præcise dato så de kan planlægge.
så jeg skal nok få fingeren ud af gaskammeret :)
Procella Admin
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Tirs 26 Jun 2012, 01:23
Terningerne har talt!
Grillerhygge fredag d. 13, lørdag d. 14 og skrub hjem igen søndag d. 15
Gæst Gæst
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Tirs 26 Jun 2012, 01:47
Det skriver jeg ind i kalenderen :)
Procella Admin
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Tirs 26 Jun 2012, 01:52
Fedt :)
Kaya A-rang
Antal indlæg : 231 Bosted : Sheria, lejlighed Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Tirs 26 Jun 2012, 22:27
It's ON!
Kommer der praktiske oplysninger senere? Altså vil det kun være lørdag til søndag? Hvilken strand, hvornår osv.?
Procella Admin
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Ons 27 Jun 2012, 00:03
Gyserhygge fredag d. 13 - folk begynder så småt at komme der hvor de kan sove Strandgriller og indkøb d. 14
her kan folk tage hjem sent lørdag, eller tage hjem søndag.
det er den overordnede løse plan.
bugdet sat på 200-300 kr. pr. næse til fælles indkøb
Kaya A-rang
Antal indlæg : 231 Bosted : Sheria, lejlighed Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen
Emne: Sv: Griller-hygge på sjælland Tors 28 Jun 2012, 02:03
Æh.. What.. 300 kr. det er godt nok meget. Til hvad? Kød, gril? Skal folk ikke bare købe deres eget selv?
Det er ikke for at være på tværs på nogen måde, men det er bare mange penge for mig. :)
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …