Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 I'm not here.

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Wicked
A-rang
A-rang
Wicked


Antal indlæg : 476
Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha
Beskæftigelse : Hunting the Hunter

I'm not here. Empty
IndlægEmne: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeTors 05 Jul 2012, 11:53

Det er højst sandsynligt allerede gået op for dem det er vigtigt for, men jeg har en af mine perioder væk fra siden igen. Det er muligt det kommer til at være en længere periode. Til jer jeg har tråde med - beklager. Gør som I vil mht. at afslutte/glemme de fandt sted.

IC er Wicked taget på en længere forretningsrejse.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeTors 05 Jul 2012, 22:50

Det er jeg sgu ked af at høre. Håber der ikke går for længe før du vender tilbage. Nyder sgu vores emner.

Vi har jo talt lidt om nogle forskellige ting på msn osv. Dem kører jeg videre på. Hvis du ikke vender tilbage før da, så rigtig god sommer my demon-love.

Vi sætter verden i brand når du kommer tilbage ;)
Tilbage til toppen Go down
Izriel
Nybegynder
Nybegynder
Izriel


Antal indlæg : 184
Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden
Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeFre 06 Jul 2012, 08:53

Fuu! Jeg håber ikke der går så skrækkeligt længe inden vi igen ser sidens tarveligeste dæmon ;)

Om ikke andet må du nyde det gode vejr mens vi har det, og så ses vi på den anden side af dit break :D

(Vi lægger bare tråden i dvale til du får skrivekløe igen. Noget skal Izzy jo have at brokke sig over)
Tilbage til toppen Go down
Wicked
A-rang
A-rang
Wicked


Antal indlæg : 476
Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha
Beskæftigelse : Hunting the Hunter

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeFre 24 Aug 2012, 05:16

Myeah, so...

Jeg har fået arbejde, og det sluger meget af min tid lige nu.

Når kurset starter op skal jeg have 6 kurser i løbet af semesteret, så det kommer til at sluge endnu mere tid.

Jeg står til at skulle flytte inden for de næste par måneder.

Alt i alt, så er Wickeds MIA udvidet til når jeg engang har noget mere overskud til noget der ikke er arbejde/studie.

Tilbage til toppen Go down
Wicked
A-rang
A-rang
Wicked


Antal indlæg : 476
Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha
Beskæftigelse : Hunting the Hunter

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeMan 28 Jan 2013, 10:59

Oh look, the required 6-month-bump is here.

*Bump*

Wasn't that fun?
Tilbage til toppen Go down
Wicked
A-rang
A-rang
Wicked


Antal indlæg : 476
Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha
Beskæftigelse : Hunting the Hunter

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeTirs 08 Apr 2014, 01:49

Jeg har en del ting der træder forrest i køen (fremfor Deploratus) lige pt., så jeg beklager til dem jeg har tråde / har planlagt tråde med.

Jeg ser på om alting er lidt mere overkommeligt engang i weekenden.
Tilbage til toppen Go down
Saga
Nybegynder
Nybegynder
Saga


Antal indlæg : 13
Bosted : Det billigste hotel
Beskæftigelse : Journalist

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeTirs 08 Apr 2014, 01:50

^
Tilbage til toppen Go down
Wicked
A-rang
A-rang
Wicked


Antal indlæg : 476
Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha
Beskæftigelse : Hunting the Hunter

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeMan 04 Aug 2014, 03:23

Meh
Tilbage til toppen Go down
Saga
Nybegynder
Nybegynder
Saga


Antal indlæg : 13
Bosted : Det billigste hotel
Beskæftigelse : Journalist

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeMan 04 Aug 2014, 03:23

^
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeMan 04 Aug 2014, 03:48

Hey Wicked

Kunne du give folk en heads up på om de der GM-tråde er droppede eller om de skal spille på at noget grumt er sket dem men med åben slutning fordi du regner med at fortsætte dem når oveskuddet er mere til det, eller hvordan og hvorledes med det hele?

Der er en del der er ret forvirrede omkring hvad der sker og hvordan de skal forholde sig, så det kunne være fedt med noget afklaring og oplysning :)

Mvh.
Procella
- På vegne af Team Admin


Ps.
Jeg ved ikke hvordan du synes det ville være fedest at gøre, om du vil smide en PM/PB til hver deltagende  bruger, eller om du synes det er bedre at smide en kommentar om det i trådende. Du har måske en tredje version - kunne være en samlet infobesked i plot-tilbudstråden eller lign?

På forhånd tak  Meget glad
Tilbage til toppen Go down
Wicked
A-rang
A-rang
Wicked


Antal indlæg : 476
Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha
Beskæftigelse : Hunting the Hunter

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeMan 11 Aug 2014, 09:20

Det er sjovt som "Der er en del" der er forvirrede, taget i betragtning at de eneste jeg har fået - gentagne - PB'er fra er Valencia og dig. Hvis folk virkeligt var så forvirrede som I påstår, så antager jeg at de selv kan finde ud af at sammenfatte en PB - og hvis ikke, så kan interessen ikke være det store alligevel.

(Granted, Val er deltager i den ene af trådene, men hun har kun skrevet 'på vegne' af andre, ikke som deltager).
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeMan 11 Aug 2014, 20:41

Kære Wicked.

Vi har fået disse henvendelser og er gentagende gange blevet spurgt ind til dem. Plus at både Valencia og jeg er en del af de føromtalte tråde.

Derfor har vi skrevet gentagende gange, eftersom der stadig ikke er kommet svar. Så det kunne være RET rart hvis der kom noget efterhånden så folk vidste hvad de havde at forholde sig til.

Derudover burde det ikke være nødvendigt - i vores opfattelse - at skulle skrive gentagende beskeder om det samme.

Men ja, samtlige deltagende har indtil flere gange udtrykt frustrationer og forvirring, og derfor er det vores opgave som Team Admin at rette henvendelse. Det er meget muligt at du ikke har hørt noget fra andet end Team Admin, fordi folk netop VED at du er blevet kontaktet af Team Admin, og afventer dit udspil.

Så tilbage til start:

Hvad er status på de to GM-tråde?

Mvh.
Procella
- På vegne af Team Admin
Tilbage til toppen Go down
Wicked
A-rang
A-rang
Wicked


Antal indlæg : 476
Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha
Beskæftigelse : Hunting the Hunter

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeTirs 12 Aug 2014, 02:58

Citat :
"Plus at både Valencia og jeg er en del af de føromtalte tråde."

Du har - så vidt jeg erindrer - skrevet dig selv ud af de omtalte tråde, og Valencia har - som nævnt ovenover - udelukkende henvendt sig på andres vegne. Se tidligere indlæg. Givet, jeg kunne nok godt have svaret på jeres PBs tidligere, men det.. har jeg ærligt talt ikke gidet. Hvis en spiller har så lidt interesse i en tråd, at de ikke kan sende mig en direkte PB, så har jeg ikke den store interesse i at give dem et svar. Derudover har boardet været udpræget dødt de sidste ... måneder. Jeg kunne ikke se den store mening I at skulle udrede en gammel og (på daværende tidspunkt) meget lidt indflydelsesrig tråd. Hvis de var nået videre i den planlægte plotline, så muligvis, men spillerne gik døde inden for de første par indlæg. If you don't care, I don't care.

Citat :
"og derfor er det vores opgave som Team Admin at rette henvendelse."

Og det er lige præcis her tråden knækker, for nej, ærligt talt, det er det ikke. Det er jeres opgave, i den sammenhæng, at henvise de spillere til at rette henvendelse til mig. Hvorfor skal I, som admin, sidde og lege mellemmand omkring tråde der foregår imellem spillere?

Det er ikke en admins arbejde at sidde og prikke folk videre i tråde. Det er spillernes eget ansvar - og skal vi ikke lige gøre en indsats for at holde det sådan? Jeg har ikke videre lyst til at overføre overvågelses-samfundet (med inkorporeret aktiv autoritet) til en online hobby.

Men eftersom jeg nu, efterhånden, er temmeligt grundigt træt af at snakke om tråde der gik døde for over 6 måneder siden, så lad os da - endeligt - lægge dem til hvile. Hvis man vil udarbejde en eller konklusion, så kan man sende mig en PB (der ikke går igennem en admin, mange tak).
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeTirs 12 Aug 2014, 05:04

hej Wicked, må jeg så som deltager i en af trådende spørge om de kommer igang igen eller ej? vil gerne vide om jeg kan påregne at eventuelle begivenheder der allerede er sket, har haft påvirkning for min character, eller om jeg kan slå det hen som en meget dårlig drøm som er resultatet af for meget pizza med skumfiduser og alkohol?

om trådende starter op snart bekymrer mig ikke, vil bare gerne vide om det sker?

mvh Kal
Tilbage til toppen Go down
Wicked
A-rang
A-rang
Wicked


Antal indlæg : 476
Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha
Beskæftigelse : Hunting the Hunter

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeTirs 12 Aug 2014, 05:15

Kallisto skrev:
hej Wicked, må jeg så som deltager i en af trådende spørge om de kommer igang igen eller ej? vil gerne vide om jeg kan påregne at eventuelle begivenheder der allerede er sket, har haft påvirkning for min character, eller om jeg kan slå det hen som en meget dårlig drøm som er resultatet af for meget pizza med skumfiduser og alkohol?

om trådende starter op snart bekymrer mig ikke, vil bare gerne vide om det sker?

mvh Kal

Du må spørge til du er blå i ansigtet!

Jeg føler at der er gået lidt for lang tid til at genoptage dem. Jeg er ikke selv den store fan af at skulle køre fortids-tråde med et uvist udfald samtidig med nutids-tråde - det bliver altid noget værre bøvl, fordi nutids-karakteren samtidig skal justeres i forhold til fortiden. Hvis tiden var lidt anderledes fleksibel på Deploratus, så ville det måske kunne gå, men når vi arbejder med realistisk tid vil jeg hellere kalde dem afsluttede og komme videre.

Jeg kan faktisk rigtigt godt lide ideen om en meget realistisk drøm. Så er intet spildt og der kan spilles på det som en oplevelse, uden at der er ting der skal arbejdes udenom.

... pizza med skumfiduser?

I'm not here. Qus3aeqkt8emc63rklvb
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeTirs 12 Aug 2014, 05:36

Erhm.

Wicked i så fald burde du måske læse op på trådende igen  Wink 

Der er faktisk kun én der er skrevet ud, og den ene er ikke mig  Razz  De resterende var kørende også.

Og jo vi så det som vores Admin arbejde når folk blev ved med at spørge os. Hvilket var meget nærliggende eftersom vi *er* Admins herinde, plus at vi også selv var en del af de føromtalte tråde.

Men super. Så kan der skrives i dem at de er lukkede. Vil du selv have æren eller skal vi?
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeTirs 12 Aug 2014, 05:37

Kallisto skrev:
hej Wicked, må jeg så som deltager i en af trådende spørge om de kommer igang igen eller ej? vil gerne vide om jeg kan påregne at eventuelle begivenheder der allerede er sket, har haft påvirkning for min character, eller om jeg kan slå det hen som en meget dårlig drøm som er resultatet af for meget pizza med skumfiduser og alkohol?

om trådende starter op snart bekymrer mig ikke, vil bare gerne vide om det sker?

mvh Kal

Du har bare fået lidt for meget af det gode  :bukker: 
Tilbage til toppen Go down
Wicked
A-rang
A-rang
Wicked


Antal indlæg : 476
Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha
Beskæftigelse : Hunting the Hunter

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeTirs 12 Aug 2014, 05:55

Citat :
Wicked i så fald burde du måske læse op på trådende igen

Alt over 1 uge er gammelt er uden grundlag for diskussioner! Så langt holder min guldfiske-hjerne slet ikke (Den senere deltagelse var vidst også en omskrivning, netop på grund af manglende deltagelse...).

Citat :
Og jo vi så det som vores Admin arbejde når folk blev ved med at spørge os.

Citat :
Det er jeres opgave, i den sammenhæng, at henvise de spillere til at rette henvendelse til mig.

Hurra for at gentage sig selv, men mon ikke vi bare skal blive enige om at være uenige.

Jeg ser lige på en afsluttende kommentar, når jeg ikke har en morgenvagt der kræver, at jeg står op kl. 5.
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeTirs 12 Aug 2014, 06:19

fair nok, så bliver det en ekstrem livagtig drøm som er resultatet efter en meget lang og begivehnhedsrig dag med procella
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitimeTirs 12 Aug 2014, 06:21

Super duper.

Jeg synes faktisk ikke det lød komplet skørt det Kallisto foreslog med noget funky drøm/mareridt.

Det kunne sagtens laves om til noget plotlinje med sære forudanelser eller entiteter der forsøger at advare nogen omkring noget der vil ske, sker, eller er sket.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I'm not here. Empty
IndlægEmne: Sv: I'm not here.   I'm not here. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I'm not here.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: